Hirdetés

Rekord mennyiségű pénzt fektettek a német fintech vállalatba

160 millió dollárt, tehát több, mint 40 milliárd forintot fektettek a legsikeresebb német fintech startupba. A 850 000 ügyféllel rendelkező cégbe az Allianz biztosító és a kínai Tencent is megbízott. Potenciálisan hatszorosára fog növekedni így a cég a kövezkező 2 évben.

Lenyűgöző és példátlan, ahogy az N26 lakossági bankot épít fintech alapon a semmiből gyakorlatilag. Az Allianz biztosító és a kínai Tencent üzenetküldő és fizetési platform végrehajtották Németország eddigi legnagyobb tőzsdén kívüli fintech befektetését. 160 millió dollárt, azaz több mint 40 milliárd forintot fektettek a 850 ezer felhasználót kiszolgáló legsikeresebb német fintech startupba.

A N26

Az N26 2015 januárjában lépett piacra Németországban, majd másfél évvel később megszerezték a banki engedélyt is. 17 európai országban nyújt szolgáltatást és ügyfelei jellemzően a – szolgáltatók számára rendkívül vonzó – 18-35 éves korosztály. A társaság előrejelzése szerint a fizetési forgalma 2018-ban eléri a 13 milliárd dollárt. A bank növekedése ugrásszerűen felgyorsult és 2017 második félévétől naponta 1500-2000 új ügyféllel szerződnek.

A jelenlegi befektetéssel együtt összesen 215 millió dollárt kaptak. Ez a befektetés két ok miatt is stratégiai jelentőségű: egyrészt az új tulajdonosi háttér további fejlődési potenciál lehetséges, valamint a tőzsdei bevezetés is egyre közeledik.

Miért szállt be a Tencent és az Allianz?

A Tencent egyik erőssége a legújabb, diszruptív technológiák, így például a mesterséges intelligencia kiterjedt használata. Az N26 ettől az együttműködéstől a felhasználók egyedi igényeinek jobb kiszolgálását, illetve a mesterséges intelligencia alapú szolgáltatások bevezetését várja.

Az Allianz érdeklődését pedig minden bizonnyal az N26 digitálisan érett ügyfeleinek gyorsan növekvő tábora keltette fel.

Hova tart az N26?

Három éven belül nemzetközi szinten, s így valamennyi országban – ahol jelen vannak, vagy lesznek hamarosan – 5-10 százalékos piaci részesedést kívánnak elérni. A cél, hogy 2020-ra elérjék az 5 millió ügyfelet. Feltételezhető lenne, hogy Európa és az Egyesült Államokon túlra terjeszkedik, mivel Tencent befektetése képbe jött, de ez most nem szerepel a menetrendben az alapító szerint.

“Ez a kapcsolat és befektetés nem feltétlenül jelenti azt, hogy Ázsiába megyünk” – mondta.

Forrás: https://techcrunch.comhttps://fintechzone.hu

A magyar startup ökoszisztéma 2022-es legjeivel indul az új év

2023-ban folytatódik a hazai közösségi finanszírozás legfontosabb eseménysorozata, január 12-én ismét átadják az elmúlt év startup legjeinek járó díjakat. A Tőkeportál minden év végén teret ad a startup ökoszisztéma követőinek, akik szavazással dönthetik el, kik voltak 2022 legjobbjai a kijelölt kategóriákban. A Startup Utószilveszteren az elmúlt év legjobb startupját, befektetőjét, kampánygazdáját keresik.

Bővebben

Több mint 1 millió eurós befektetést kapott a magyar startup

Ritkán látunk ilyet a hazai startup világban: 1,25 millió eurós befektetést kapott a Volteum, az elektromos járműflották működését optimalizáló magyar startup. A Start it @K&H inkubátorban, majd a nemzetközi Techstars programban fejlődő csapat a kockázati tőkealapok mellett olyan autóipari angyalbefektetőket is meghódított, mint a Petronas vagy a Rolls Royce vezetői.

Bővebben

Miért tűz ki mérföldkövet a befektető?

Sok startup nagy meglepetéssel konstatálja, hogy miután elmegy egy befektetőhöz, nem egyben kapja meg a befektetési összeget, hanem – szinte mindenkinél – csak a befektetési összeg egy részét kapja meg, a többi pedig feltételekhez van kötve. Na de miért kéri ezt a kockázati tőkealap-kezelő, amikor az ő ötlete „tuti szuper”, és amúgy is milyen olcsón megkapta a százalékot, miközben ebből 1000%, hogy unikornis lesz? Amúgy is csak sok adminisztráció lesz belőle. Gergely Balázs, a Vespucci Partners kockázatitőke-alap befektetőjének, a Corvinus Egyetem oktatójának írása.

Bővebben

Magyar startup nyert díjat Európa vezető energetikai kiállításán  

Rendkívül sikeres félévet tudhat maga mögött a Startup Campus németországi irodájának portfólióvállalata, a MET3R. Innovatív megoldásaikat Európa vezető energetikai szakkiállításán, az Enlit Europe frankfurti állomásán mutatták be. A rendezvény keretében a Four D’s Pitching Festival egyik előadójának is beválasztották őket, ahol megnyerték a “Demokratizáció” kategóriát.

Bővebben

Ismét milliókat érhet egy kiváló innovatív ötlet!

Újra kiírják az idén tavasszal első alkalommal megrendezett START ösztöndíjprogramot, amely most is a fiatalok startup vállalkozásának létrehozását támogatja. A program során az anyagi támogatás mellett intenzív képzés és mentorálás is vár a legkreatívabb ötletgazdákra. A Nemzeti Tehetség Központ szakmai együttműködő partnere ezúttal is a Design Terminal. Jelentkezni december 20-ig lehet a startprogram.designterminal.org oldalon.

Bővebben

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások