Hirdetés

Összeolvad a Colibri HR Solutions és a Blue Colibri App

A megváltozott munkaerőpiaci helyzetre és az újfajta szervezeti kommunikációs kihívásokra komplex megoldásokat és szolgáltatásokat kínál az ezentúl egységesen Blue Colibri International néven működő Colibri HR Solutions employer branding ügynökség és a belső kommunikációval foglalkozó Blue Colibri App csapata.

A 2013-ban alapított Colibri HR Solutions az első olyan employer branding tanácsadó és HR kommunikációs ügynökség volt, ahol ötvözték a marketingkommunikációs beállítottságú HR-es és a szervezetfejlesztési beállítottságú marketingszakemberek tudását. Ebből az egyedülálló mixből születtek meg azok a komplex válaszok, amelyek partnereik toborzási, elkötelezési és megtartási kihívásaira jelentettek megoldást. A Colibri HR Solutions 7 éven át támogatta ügyfeleit employer branding stratégia, brandépítés, kreatív koncepció kidolgozás, multimédiás tartalomgyártás, rendezvények és munkavállalói programok, valamint online és social media kampányok lebonyolításában.

A 2018-ban alapított Blue Colibri App fejlesztette az első magyar elköteleződést, szervezeti tanulást és belső kommunikációt támogató felületet. Az egyszerű, hatékony és mérhető platform mobil és desktop verzión egyaránt működik, és lehetőséget ad a kétirányú kommunikációra, valamint a munkavállalók közvetlen elérésére. Az innovatív alkalmazás mellett támogatják partnereiket a belső kommunikációs stratégiájuk fejlesztésében, a szervezeti tartalomgyártásban, valamint belső kommunikációs képzéseket és tanácsadást kínálnak. A vírushelyzet megjelenésekor indított díjmentes Blue Colibri App SMART kríziskommunikációs appot több tucat vállalat közel 40.000 munkavállalója kezdte el használni az elmúlt 2 hónapban.

A Colibri cégcsoport alá tartozó két cég ezentúl egységesen a Blue Colibri International néven működik tovább. „Az elmúlt időszak hatalmas változásokat hozott a szervezeti belső kommunikációban. Ezekre az újfajta kihívásokra integrált és komplex megoldásokat igyekszünk nyújtani. A Blue Colibri International célja, hogy a jövőben rendszerszinten és teljeskörűen szolgálja ki az ügyfelek igényeit hazánkban és a CEE régióban egyaránt. Nemcsak egy belső kommunikációs platformot adunk, hanem különféle szolgáltatásokkal támogatjuk jelenlegi és jövőbeli partnereinket a belső kommunikáció részletes diagnosztikáján keresztül, a szervezeti tartalomgyártáson át, a belső kommunikációs kultúra fejlesztéséig. Ezek mellett erős tartalomgyártási fókusszal segítjük a belső és külső employer branding, toborzási és megtartási stratégiát, valamint akcióterveket„– mondta Barathi Tamás, a Colibri HR Solutions és a Blue Colibri App alapítója.

A Blue Colibri International szolgáltatásairól a cég megújult weboldalán tájékozódhatnak az érdeklődők. www.bluecolibriapp.com

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben