Hirdetés

Online értékesítő pultokkal erősített decemberben a népszerű webáruház

Az Extreme Digital üzletében prototípusként tesztelt online értékesítőpult 2.0-s változata jobb kamerával, mikrofonnal és monitorral van felszerelve. Első verziója tavaly,a járvány alatt került bwvwtésre. Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.

A cégcsoport a tavalyi karácsonyi szezonban a Szent István körúti Extreme Digital szaküzletben kezdte tesztelni online értékesítői pultjának prototípus változatát, amelynek bevezetésére a pandémia kitörése nyomán került sor. Az ügyfélhívóra hasonlító online terminálok második generációs változata jobb kép- és hangminőséget biztosítanak, és rajtuk keresztül már az eMAG-os rendeléseket is ki tudják szolgálni az internetes értékesítők, akik headseten és webkamerán keresztül kommunikálnak az üzletbe betérő ügyfelekkel.

Idén decemberben már nyolc budapesti üzletben működtek az online értékesítői terminálok, illetve néhány gép vidéki üzletekben segíti a helyi munkatársak munkáját, ha betegszabadság, karantén miatt ideiglenesen lecsökkenne a csapatok létszáma.

2022 folyamán a megyeszékhelyeken működő üzletekben is elkezdik telepíteni a terminálokat.

Az eMAG az ország teljes területéről toboroz többek közt megváltozott munkaképességű munkatársakat is az online értékesítői pozícióba, hiszen jó minőségű internetkapcsolat mellett gyakorlatilag bárhonnan végezhetők a feladatok. A pozícióra felvett munkatársaknak a vállalat számítógépet, két monitort, profi headsetet és webkamerát is biztosít a zökkenőmentes munka érdekében. Az online értékesítőket a hozzájuk legközelebb eső eMAG vagy Extreme Digital üzletben tréningezik a munkára néhány hét alatt.

Az online értékesítők nemcsak a jelentős karácsonyi szezon alatt tudták segíteni a boltok személyzetét, a terminálokon keresztül például olyan MNB-vizsgával rendelkező munkatársat is lehet kapcsolni egy-egy üzletbe, aki hitelre történő vásárlás kapcsán jogosult elvégezni a szükséges adminisztrációt. Az online pultok segítségével egy-egy termékkört (például fényképezőgépeket vagy bizonyos fogyasztási cikkeket) behatóbban ismerő munkatársat is könnyen össze lehet kötni a vásárláshoz tanácsot kérő ügyfelekkel, és tervben van az is, hogy a kiemelt forgalmat bonyolító üzletekben akár több ilyen berendezést is beüzemel majd az eMAG.

A karácsonyi szezon alatt az online értékesítői terminálok mellett az eMAG easybox csomagautomaták már országszerte 422 helyszínen segítik a normál méretű internetes rendelések átvételét mind az eMAG, mind az Extreme Digital ügyfelei számára. Az ünnepek előtti hetekben üzletekben történő átvétele különösen hangsúlyos, a rendelések mintegy 20 százalékát kérik így az ügyfelek, az eMAG easyboxba kért rendelésekkel együtt ez a két átvételi mód csaknem a rendelések 40 százalékát teszi ki.

Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.

A cégcsoport a tavalyi karácsonyi szezonban a Szent István körúti Extreme Digital szaküzletben kezdte tesztelni online értékesítői pultjának prototípus változatát, amelynek bevezetésére a pandémia kitörése nyomán került sor. Az ügyfélhívóra hasonlító online terminálok második generációs változata jobb kép- és hangminőséget biztosítanak, és rajtuk keresztül már az eMAG-os rendeléseket is ki tudják szolgálni az internetes értékesítők, akik headseten és webkamerán keresztül kommunikálnak az üzletbe betérő ügyfelekkel.

Idén decemberben már nyolc budapesti üzletben működnek az online értékesítői terminálok, illetve néhány gép vidéki üzletekben segíti a helyi munkatársak munkáját, ha betegszabadság, karantén miatt ideiglenesen lecsökkenne a csapatok létszáma. 2022 folyamán a megyeszékhelyeken működő üzletekben is elkezdik telepíteni a terminálokat.

Az eMAG az ország teljes területéről toboroz többek közt megváltozott munkaképességű munkatársakat is az online értékesítői pozícióba, hiszen jó minőségű internetkapcsolat mellett gyakorlatilag bárhonnan végezhetők a feladatok. A pozícióra felvett munkatársaknak a vállalat számítógépet, két monitort, profi headsetet és webkamerát is biztosít a zökkenőmentes munka érdekében. Az online értékesítőket a hozzájuk legközelebb eső eMAG/Extreme Digital üzletben tréningezik a munkára néhány hét alatt.

Az online értékesítők nemcsak a jelentős karácsonyi szezon alatt tudják segíteni a boltok személyzetét, a terminálokon keresztül például olyan MNB-vizsgával rendelkező munkatársat is lehet “kapcsolni” egy-egy üzletbe, aki hitelre történő vásárlás kapcsán jogosult elvégezni a szükséges adminisztrációt. Az online pultok segítségével egy-egy termékkört (például fényképezőgépeket vagy bizonyos fogyasztási cikkeket) behatóbban ismerő munkatársat is könnyen össze lehet kötni a vásárláshoz tanácsot kérő ügyfelekkel, és tervben van az is, hogy a kiemelt forgalmat bonyolító üzletekben akár több ilyen berendezést is beüzemel majd az eMAG.

Az online értékesítői terminálok mellett az eMAG easybox csomagautomaták már országszerte 422 helyszínen segítik a normál méretű internetes rendelések átvételét mind az eMAG, mind az Extreme Digital ügyfelei számára. Az ünnepek előtti hetekben üzletekben történő átvétele különösen hangsúlyos, a rendelések mintegy 20 százalékát kérik így az ügyfelek, az eMAG easyboxba kért rendelésekkel együtt ez a két átvételi mód csaknem a rendelések 40 százalékát teszi ki.

Így is lehet növelni a vállalkozókedvet

A jól felépített üzleti showműsorokból a még kevés tapasztalattal bíró vállalkozók olyan gyakorlati megoldásokat, ismereteket sajátíthatnak el, amelyekkel könnyebben boldogulhatnak az üzleti életben. A szaktudás és tapasztalat átadásának ugyanis kulcsszerepe van abban, hogy minél többen sikerre vigyék vállalkozásukat – vallja a K&H. A pénzintézet ezért már négy éve az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentora, ahol a versenyzők felkészítése mellett minden évben díjazza a leginnovatívabb ötletet, valamint oktatóanyagokat készít a vállalkozástervezés és -fejlesztés témakörében. Ezt a tevékenységet ismerték most el a Content Marketing Awards bronz minősítésével.  

Bővebben

Közel 19 milliárd hektoliternyi szennyezett víztől óvta meg a közösségeket a globális vállalat

A Xylem globális víztechnológiai vállalat megoldásai 2021-ben több mint 18,93 milliárd hektoliternyi , az árvizek nyomán érkező, szennyezett víztől mentették meg a közösségeket  – derül ki a vállalat éves Fenntarthatósági Jelentéséből. A társaság jelentős előrelépést ért el karbonlábnyoma csökkentésében is, az üvegházhatású gázkibocsátási intenzitása 12 százalékkal mérséklődött, a vízfelhasználása pedig 22 százalékkal csökkent 2019-hez képest.

Bővebben

Minden, amit egy startupnak tudnia kell a Term Sheetről

Nagyon sok seed fázisban (már rendelkezik valamilyen bevétellel vagy validációval) lévő startupnak álma, hogy kapjon egy term sheetet (indikatív árajánlatot) egy kockázati tőke alaptól. Itt a befektetési összeg már általában minimum 1 millió dollár környékén van ezalatt nem éri meg nagyon átvilágítani a céget, mert a befektetési összeg nagyobbik része az átvilágítási költségekre menne el.

Bővebben

Innovatív duális képzés fejlesztések a Budapesti Gazdasági Egyetemen

A közelmúltban sikeresen lezárult EFOP projekt eredményeként jelentős oktatási-képzési fejlesztések valósultak meg a Budapesti Gazdasági Egyetemen (BGE) és a Pannon Egyetem Zalaegerszegi Egyetemi Központjában (PE ZEK). A 347 millió forintos európai uniós támogatást többek között a duális képzés minőségfejlesztésére, vállalati tananyagainak és ösztöndíjrendszerének fejlesztésére fordították.

Bővebben

Már nem előny, hanem alapkövetelmény: így használják a hazai startupok a legújabb technológiákat 

A legmodernebb technológiák már nemcsak a tech cégek kiváltságai: a hazai startupok a fejlesztés során is alkalmazzák és a termékeik, szolgáltatásaik használatába is beépítik azokat – derül ki a Start it @K&H inkubátor tapasztalataiból. Ehhez persze a csapatokba olyan szakemberek is kellenek, akik részt tudnak venni a programozásban vagy irányítani tudják a külső fejlesztőket. 

Bővebben

Az iskolakezdési támogatás reneszánszát hozhatja a növekvő infláció

Egész Európában és Magyarországon is csúcsra jár az infláció, ami miatt különösen nagy tehertétel lesz a szeptemberi iskolakezdés a magyar családok számára. Cégmérettől függően jelentős különbség van az iskolakezdési támogatást adó vállalatok arányában: míg 150 fő fölött minden harmadik, addig 50 alkalmazott alatt csak a munkáltatók 10 százaléka alkalmazza ezt a juttatási formát – derül ki az Edenred reprezentatív felméréséből. Pedig az iskolakezdési támogatásnak számos előnye van, akár 22 százalék megtakarítást jelenthet a cégeknek.

Bővebben

Tíz startup képviseli hazánkat a Collision konferencián Torontóban

Az Express Innovation Agency, valamint Magyarország Ottawai Nagykövetsége, Magyarország Torontói Főkonzulátusa, a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség és a HEPA Kanadai Partneriroda közös szervezésében tíz magyar startup vesz részt a világ egyik legjelentősebb technológiai eseményén Torontóban a Collision konferencián. A 2022. június 20-23. között megvalósuló techshow-t és kiállítást megelőzően, valamint azt követően nemzetközi befektetőkkel és szakmai partnerekkel is találkozhatnak a résztvevők Kanadában.

Bővebben

Már az épületeket is veszélyeztetik a kibertámadások

Az épületirányításban alkalmazott, IoT technológiát használó eszközök száma a mostani 1,7 milliárdról várhatóan 3 milliárdra nő 2025-re, amiben fontos szerepet játszik, hogy a tulajdonosok és üzemeltetők egyre több kereskedelmi ingatlan esetében nyúlnak a digitalizációhoz és használnak épületirányítási rendszereket a létesítmények korszerűsítésére. Így ezek a kereskedelmi épületek gyakorlatilag a jövő intelligens épületeivé alakulnak, csakhogy mindeközben fokozatosan nő a kiberbiztonsági kockázatuk.

Bővebben

A rugalmas munkaidő a fizetésnél is fontosabb szempont

A 15 évesnél idősebb diákok túlnyomó többsége már dolgozott korábban, idén pedig 96 százalékuk vállalna valamilyen nyári munkát – derül ki a Job Force Iskolaszövetkezet online felméréséből. A legtöbben a kereskedelemben helyezkednének el, a munkahelyválasztásnál pedig a rugalmas időbeosztás a legfontosabb szempont. A diákok közel harmada félretenné a nyáron keresett pénzt, közel 40 százalékuk pedig szívesen helyezkedne el akár hosszabb távon is feladatot vállalva egy fejlődési lehetőséget biztosító környezetben.

Bővebben