Hirdetés

Olcsóbban küldhetnek pénz a franciák

A Transferwise a nemzetközi utalást – tehát egy hagyományosan nagy költséggel járó szolgáltatást tesz lényegesen olcsóbbá. Ezt eddig a bankokkal szemben tette, most azonban partnerséget kötött, és más megvilágításba helyezte ezzel az identitását. Ezzel a cég úttörő lehet a fintech startupok és a nagyvállalatok várva várt együttműködésében.

Neobankos húzásról adott hírt a BPCE Groupe, Franciaország második legnagyobb bankja.

A pénzintézet integrálja a Transferwise pénzküdős megoldását, így 15 millió felhasználója olcsóbban küldhet pénzt.

A funkció 2019. elején élesedik majd, onnantól hatvan országba küldhetnek fél százalékos jutalékkal pénzt a bank ügyfelei.

A Transferwise-nak azért kétség kívül nem jön rosszul a nagy ügyfél! Neobankokkal már sikerült ilyen együttműködéseket kötnie – például a N26-ban az ő technológiájuk dolgozik – de nincs sok megállapodásuk és nem volt eddig igazán nagy banki partnerük. A mostani szerződéskötést Kristo Käärmann, a Transferwise társalapítója és vezetője úgy értékelte, hogy a banki szektor kezd ráébredni arra, hogy a fintechek milyen szolgáltatásokkal tudják gazdagítani őket.

Forrás: FTR

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben