Hirdetés

Norvég vásárlója akadt a magyar levelezőrendszernek

A Central Médiacsoport és a norvég Fjordmail International AS teljesítette a nemrégiben aláírt szerződésben az értékesítéshez szükséges feltételeket, így lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a két fél között.

Ahogy arról szakmai berkekben már olvasni lehetett az elmúlt napokban, a kiadóvállalat szolgáltatás portfóliójához tartozó ingyenes levelezőrendszer, a Citromail a Fjordmail International AS tulajdonába került. Az eddig főként skandináv gyökerű webmail-rendszereket és híroldalakat üzemeltető norvég cégnek ez az első kelet-európai érdekeltségű üzletszerzése.

A témában Bognár Bálint, a Central digitális üzletágának vezetője így nyilatkozott: „A Central fejlesztéseinek középpontjában a meglévő márkáink innovációja mellett új termékek bevezetése áll. Szakmai stratégiánk legfontosabb eleme a jövőben is a tartalomfejlesztés, különösen a multimédiás tartalomgyártásba invesztálunk, és ezt többek között a Citromail eladása is lehetővé teszi” – mondta a szakember. Fontos, hogy a teljes technikai átállásig a Central Médiacsoport üzemelteti, illetve értékesíti a Citromailt.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben