A tipikus B2B vásárlói útvonal bejárásának 67%-a ma már digitálisan történik, és tíz B2B vásárlóból kilenc szerint az online tartalom mérsékelt vagy éppen nagy hatással van vásárlási döntéseire.
A Briefly.work alapvető célja is a vállalatok és szabadúszók online térben való segítése, legújabb, ingyenesen letölthető eBook-jukban pedig pont ezt a területet veszik szemlére, ahol az utóbbi időben vált csak igazán kardinális kérdéssé a digitális piacon való helytállás.
Na de mit takar ez a B2B terület, eBook-unk fókuszpontja?
Először is érdemes látni, mi is a különbség a B2C (business-to-consumer) és a B2B (business-to-business) között.
Maga a döntéshozatali folyamat is összetettebb, több lépcsős- és emberes procedúra a B2B marketing esetében. Itt már nem elég az érzelmekre való hatásgyakorlás – komoly háttéradatokat és edukatív tartalmakat kell bevetni a célcsoport meggyőzése érdekében. Ez semmiképp sem jelenti azt, hogy kevésbé izgalmas kampányokra kell gondolni, sőt! Csupán a fókuszpont helyeződik át a tartalmak összetételét illetően.
A legújabb Briefly eBook célja olyan marketing praktikák és eszközök bemutatása, amelyeket a cég és márka arculatára szabva a maximumot tudják kihozni magukból a vállalkozások!
Esetleg van már egy elképzelésed, csak nem tudod hogyan vágj bele? A Briefly-n a legjobb szabadúszó szakemberek segítenek!
Az eBook ingyenesen letölthető itt: https://briefly.work/b2b