Hirdetés

Németországi üzletfejlesztési program indul digitális egészségügyi cégek részére 

Augusztustól indul a Startup Campus németországi üzletfejlesztési programjának őszi szemesztere. A hat hónapos program célja a német piacra lépés első mérföldkövének elérése a 2023. év elejéig. A jelentkezőknek a teljeskörű üzletfejlesztési támogatáson túl arra is lehetőségük nyílik, hogy bemutatkozzanak a világ legnagyobb egészségügyi kiállításán, a düsseldorfi MEDICA-n. 

A „Német leányvállalat, mint szolgáltatás” elnevezésű program a sikeres üzletfejlesztés minden aspektusát lefedi, úgymint értékesítési és disztribúciós csatornák kialakítása, német nyelvű marketingkommunikáció kiépítése, állandó helyi képviselet, valamint kiállítói részvétel a MEDICA 2022 vásáron. Mindezt, a Münchenben és Berlinben lévő képviselet biztosítása mellett, egy német anyanyelvű szakértői csapat segíti.

“Németország a digitális egészségügyi innováció egyik legfontosabb piaca, azonban a bonyolult bürokrácia és a jogi rendszer miatt köztudottan nehéz belépni” 

– mondta Galla Zoltán, a Startup Campus németországi irodájának vezérigazgatója. “A mi küldetésünk az, hogy programunkkal segítsünk az innovatív termékkel vagy szolgáltatással rendelkező cégeknek eligazodni ebben a rendszerben, láthatóságot szerezni a német piacon és kapcsolatba lépni az első német ügyfeleikkel.”

Az Startup Campus Germany GmbH évek óta támogatja a kis- és középvállalkozásokat. Eddig 8 európai országból, több mint 50 cégnek nyújtott segítséget a németországi működés megkezdésében. Bizonyítottan sikeres tevékenységével így megfelelő partner lehet azon vállalatok számára, akik a külpiaci terjeszkedésük elindításában gondolkodnak.

  A németországi üzletfejlesztési program őszi szemesztere augusztus 1-jén indul. További információért és jelentkezésért látogasson el a www.startupcampusgermany.com/fallsemester2022 weboldalra.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben