A PublishDrive és annak társalapítója, Jentetics Kinga is jelöltek voltak a Digital Book World díjátadóján, ahol többek között az Amazon alapítója, Jeff Bezos is szerepelt. A nashville-i kiállítást „a könyvkiadás Super Bowljaként” is szokták emlegetni – írja a Forbes.
A PublishDrive október első hetében négy újdonsággal jött ki a globális könyvkiadói piacon és nem mellesleg elsőként állítottak ki a Digital Book World kiállításon Nashville-ben, amit a könyvkiadás „Super Bowl”-jának szoktak titulálni. Az újdonságok között egy teljes rebrand-et, ekönyv konvertáló eszközt, mesterséges intelligencia alapú kategorizáló tool-t és új előfizetéses üzleti modellt mutattak be.
A PublishDrive brand felfrissült – az új márkával az innovációt, fiatalosságot és a közösségépítés fontosságát akartuk kiemelni, ami szerintük az illusztrációkkal és a színvilággal kifejezetten jól sikerült.
„A kiállításon számos pozitív véleményt kaptunk, és sokak szerint kiemelkedett a PublishDrive standja a többiek közül”
– nyilatkozta a portálnak Jentetics Kinga ügyvezető.
A PublishDrive egy online felület, amely lehetővé teszi, hogy felhasználói maguk adják ki könyveiket globális olvasóközönségnek, demokratizálva ezzel az átláthatatlan és drága e-könyv-piacot. Tevékenységükről itt és itt írtunk bővebben.