Nagyon ment a magyar könyvkiadó startup – egy listára került az Amazonnal

A PublishDrive és annak társalapítója, Jentetics Kinga is jelöltek voltak a Digital Book World díjátadóján, ahol többek között az Amazon alapítója, Jeff Bezos is szerepelt. A nashville-i kiállítást „a könyvkiadás Super Bowljaként” is szokták emlegetni – írja a Forbes.

A PublishDrive október első hetében négy újdonsággal jött ki a globális könyvkiadói piacon és nem mellesleg elsőként állítottak ki a Digital Book World kiállításon Nashville-ben, amit a könyvkiadás „Super Bowl”-jának szoktak titulálni. Az újdonságok között egy teljes rebrand-et, ekönyv konvertáló eszközt, mesterséges intelligencia alapú kategorizáló tool-t és új előfizetéses üzleti modellt mutattak be.

A PublishDrive brand felfrissült – az új márkával az innovációt, fiatalosságot és a közösségépítés fontosságát akartuk kiemelni, ami szerintük az illusztrációkkal és a színvilággal kifejezetten jól sikerült.

“A kiállításon számos pozitív véleményt kaptunk, és sokak szerint kiemelkedett a PublishDrive standja a többiek közül”

– nyilatkozta a portálnak Jentetics Kinga ügyvezető.

A PublishDrive egy online felület, amely lehetővé teszi, hogy felhasználói maguk adják ki könyveiket globális olvasóközönségnek, demokratizálva ezzel az átláthatatlan és drága e-könyv-piacot. Tevékenységükről itt és itt írtunk bővebben.

A jól átgondolt üzleti terv magabiztosságot ad a vállalkozóknak

Kováts Dávid és Szabó Károly, a Collectorism alapítói mindketten évtizedes tapasztalattal rendelkeznek a műkereskedelemben – ismerték a gyűjtők kultúráját és természetét – a hazai és a külföldi piacon egyaránt. Aztán 2014-ben gondoltak egy nagyot, majd a gyűjtők számára létrehoztak egy közösségi oldalt és online piacteret. A Collectorism indulását saját bevallásuk szerint professzionális alapokra kívánták helyezni, így az üzleti tervezés sem maradhatott el – melyhez a MyConcept szakembereinek segítségét hívták.

Bővebben

A fiatalok bérigénye nem túlzó

A fiatalok nagyobb arányban számítanak fizetésemelésre, mint korábban – ez derült ki a K&H ifjúsági indexének 2018 második féléves adataiból. Az eredmények azt mutatják, hogy a 19 és 29 éves kor közöttiek több mint 70 százaléka számít fizetésének növekedésére. A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szervezői szerint a pénzügyi oktatást érdemes minél korábban elkezdeni a fiataloknál, hiszen ez a későbbiekben a munkához való hozzáállásukban és fizetési igényeikben is megmutatkozik.

Bővebben

Az egyetemi évek ideálisak az innovatív vállalkozás elindításához

Csütörtökön végéhez ért a szeptemberben útjára indított Startup Campus BME powered by Hiventures inkubációs program, mely egy formabontó kezdeményezés hazánkban. A program, melynek során a vállalkozási ötlettel rendelkező egyetemi hallgatók öt alkalmas képzésen vehettek részt, a Startup Campus, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a Hiventures közreműködésével valósult meg. A mentoráláson és az üzletfejlesztésen túl esélyt kaptak egy 9 millió forintos befektetésre is – ezt a tegnapi Demo Day-en ítélték oda az arra érdemes csapatoknak.

Bővebben

Ha a gyermekek sokat nézik a képernyőt, károsodhat a látásuk

A gyakori mobil nézés közelről a szem gyengüléséhez vezethet, ami rövidlátást okozhat már rövidtávon is. Gyermekeknél ezek a szemet ért hatások hatványozottan terhelnek, ezért ők különleges védelmet igényelnek. A magyar startup által Androidra fejlesztett Szemfüles applikációt alapszoftverként javasolt alkalmazni minden gyermeke egészségére odafigyelő szülőnek ennek a veszélynek az elkerülése végett.

Bővebben

Jövőbe mutató fejlesztéseket támogat a két nagyágyú

Hosszú távú együttműködésre alapozó partnerségi szerződést kötött egymással az InnoEnergy és a Tungsram Csoport. Utóbbi az idén tavasztól új tulajdonos irányítása alatt erőteljes, széles portfoliót átfogó fejlesztésekbe kezdett. Ebbe a folyamatba tökéletesen illeszkedik az InnoEnergy-vel való kooperáció, miután a vállalat számára kiemelten fontos az új megoldások, az innovatív, jövőbe mutató termékek piacra segítése, amelyek megvalósításában aktív szerepet szán a velük együttműködő hazai startupoknak, kezdő vállalkozásoknak.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások