Hirdetés

Mostantól a Photon fotózza a Wolt étlapjait

Megállapodott az ételrendelési platform, a Wolt és „a fotósok AirBnB”-jeként elhíresült hazai startup, a Photon: mostantól a Photon fényképezi a Wolton elérhető éttermek étlapjait.

„Mind a felhasználói élmény, mind a rendelésszám szempontjából kiemelten fontosak az ételfotók, hiszen az étlapon szereplő képek sokkal vonzóbbá teszik az étterem kínálatát a vásárlók számára” – mondja Sabjányi László, a Wolt Magyarország ügyvezető igazgatója. A Woltnál az éttermek csatlakozásának része, hogy kérhetnek étlapfotózást. Ez ugyan nem kötelező, de szinte minden étterem a friss képek készítése mellett dönt, az ügyfelek pedig így valóban az aktuális eljárással és esztétikával készült ételek fotói alapján dönthetnek a választott fogásokról. Ezért is előnyös az új megállapodás mind a Wolt, mind az éttermek, és végeredményben az ételrendelő ügyfelek számára is..

A Wolt az éttermek étlapjainak fotózásához a Photon új platformját, a Photon Plust használja, amelyet kifejezetten azoknak az ügyfeleknek fejlesztettek ki, akiknek gyakran van szükségük hasonló jellegű fotózásra vagy videózásra. Nemcsak étlapok lehetnek ilyenek: hasznos minden esetben, ahol bármilyen fizikai termék van, ott is sokszor lehet szükség újabb/friss fotókra akár a korábbival azonos beállításokkal. Ilyen lehet az ingatlanpiac is, egy lakás eladását vagy az Airbnb-k kiadását például nagyban segíthetik a jó fotók.

„Ez az együttműködés izgalmas, mert a frissen fejlesztett platformunk tökéletesen passzol az ügyféligényekkel:  fél év alatt egy teljesen automatizált online szolgáltatást dolgoztunk ki, ami már élesben működik, a Wolt már ebbe a rendszerbe csatlakozott be.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.

A Photon ügyfelei között van már online oktatási portál is, ahol folyamatosan portrékat kell készíteni az új oktatókról.

Megoldott a képek tárolása, nem kell vesződni az árajánlatokkal sem

A munkafolyamatok digitalizálásával a Photon Plus leveszi a terhet az ügyfél válláról: gyorsan és egyszerűen megy a szerződéskötés, a fotózás megszervezése és végül a számlák kiállítása is.

Az új digitális platform nagy előnye, hogy Photon Pluson több hasonló jellegű megbízáshoz is elegendő egyszer megírni az alapinformációkat és a szükséges adatokat, onnantól ehhez igazítva szervezhetőek könnyedén újabb fotózások. Az ügyfelek különböző fotózásaikhoz, igényeikhez különböző csomagokat is létrehozhatnak, ezek is ismételhetők.

A Photon tapasztalatai szerint gyakori probléma, hogy a fotózás után a megrendelőknél elvesznek a fotók. A platform ezt is megoldja: minden egyes projekthez automatikusan generálódik egy mappa ügyfél tárhelyén, ami lehet Google Drive vagy One Drive is. Innentől itt elérhetőek maradnak a képek egészen azok tudatos törléséig.

Több megbízott fotós esetén is egyszerű a projektek menedzselése: a Photon automatizáltan dolgozik a háttérben, az ügyfeleknek nem kell minden fotóssal külön szerződést kötni, nem kell árajánlatot bekérni, a teljesítési igazolások pedig egy kattintással létrehozhatók, a számlákhoz pedig megrendelési szám rendelhető.  A fotósok szűrését és projektekhez rendelését a Photon végzi, a platformon csak időpontot és helyszínt kell szerveznie az ügyfélnek. Szükség esetén chatelhet is a projekten dolgozó fotósokkal.

„Az új fejlesztésnek köszönhetően ki lehet lépni abból az adminisztrációs spirálból, hogy mindent egyenként kelljen lepapírozni, levelezni és excelekben vezetni. Amikor minden papíron történik, a hibalehetőség is nagyobb, emiatt akár a megbízók, akár az alvállalkozók is kellemetlen helyzetbe kerülhetnek. Az új rendszer ennek esélyét minimálisra csökkenti. A fotósokkal való együttműködés lehet egyszerű is, és a Photonnal az is lesz: könnyítjük és átláthatóvá tesszük a folyamatokat.” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.

„Mi azért választottuk a Photont, mert lendületes cégnek tartjuk, és abszolút hasonló ahhoz, ahogyan mi működünk: platform jellegű szolgáltatásként. Emellett a Photon Plus nagyon könnyen kezelhető, átlátható, mindent egy helyen tudunk kezelni” – mondja Pécsi György,  a Wolt Magyarország étterem-fejlesztési menedzsere. Az együttműködés keretében a Photon nemcsak a Wolt budapesti éttermeit fotózza, rajtuk keresztül szervezik a vidéki fotózásokat is: a platform jelenleg Magyarországon több mint 30 településen  van jelen.

A magyar startup sikeres, már Berlinben is terjeszkednek

A Photon nemcsak új platformjával terjeszkedik, kijelölt céljainak megfelelően külföldön is elindultak: első körben Berlinben, ahol egyelőre a rendezvényfotózásra fókuszálnak. „Startupos szempontból Berlin eléggé központi szereplő lett a Brexit után. Sokan azt mondják, hogy Berlin az új London, és ez valamilyen szinten meg is állja a helyét, mert tényleg nagyon sok tőkealap van, és mint a gomba, nőnek ki a startupok” – mondja Volom Sára, a Photon ügyvezető igazgatója.

Kifejezetten olyan piacot kerestek, ahol tudnak városról városra terjeszkedni, és van házon belül nyelvtudásuk adott területre. Olyan országot, ami politikailag és gazdaságilag stabil, sok vállalattal és sok rendezvénnyel, mert az a legegyszerűbb belépési pontjuk. És az is szempont volt, hogy Magyarországról is könnyen elérhető legyen. Berlinben magyarokkal és német fotósokkal egyaránt dolgoznak, már megvannak az első ügyfeleik is: fotóztak az egyik legrégebbi technológiai kiállításon, az IFA-n, vagy éppen egy Alibaba-eseményen is.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben