Hirdetés

Megrohamozták az új felhasználók az alkalmazást Elon Muskot követve

Elképesztő mértékben megugrott egy korábban kevésbé ismert, titkosított üzenetküldő alkalmazás, a nonprofit Signal Foundation által kifejlesztett Signal felhasználószáma azt követően, hogy Elon Musk követői figyelmébe ajánlotta az appot – természetesen a Twitteren.

Hirdetés

Musk csak ennyit írt: “Használd a Signalt”. A felszólítás hátterében az állt, hogy Musk megharagudott a WhatsAppra – írja a Computerworld. Az új használati feltételek alapján ugyanis a a szolgáltatás megoszthatja anyacégével, a Facebookkal és külső felekkel a felhasználók adatait, aki pedig ezt nem fogadja el, az jogilag többé nem használhatja az alkalmazást. Musk üzenete nyomán a Signalhoz olyan mennyiségben kezdtek áradni az új felhasználók,  hogy fejlesztője Twitter-üzenetben volt kénytelen mentegetőzni, amiért bizonyos esetekben késik a verifikációs kódok kiküldése.

Ez nem az első eset, hogy Musk nyilvánosan szembeszáll a Facebookkal az adatvédelmi aggályok miatt. 2018-ban nemcsak a saját személyes Facebook-oldalát távolította el, hanem a Tesla és a SpaceX cégeét is.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben

Ezek a technológiai trendek határozhatják meg a következő időszakot

A vállalati és a technológiai stratégiai még jobb összehangolása, a működést támogató kritikus fontosságú rendszerek jövőjének átgondolása, a felhőalapú megoldások alkalmazása a digitális bevándorlók esetében – többek között ezek a témák kerülnek középpontba a vállalkozásoknál technológiai szempontból a következő másfél-két évben a Deloitte elemzése szerint.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások