Hirdetés

Meghódítja a lengyel piacot a Talk-A-Bot

Az első hazai chatbot ügynökség több lengyelországi sikert is bezsebelt az utóbbi hónapokban: a Talk-A-Bot startupként kapott megbízásokat az áramszektorban és az egészségügyi ügyfélszolgátlaban.

Hirdetés

A PGE Lumi megbízását, mely a szolgáltató-váltásban segítő, ügyfélakvizíciós chatbot megépítésére szólt, 2020 őszén nyerte el a magyar cég, de sikerült leszerződniük a legnagyobb lengyel magánegészségügyi hálózattal is – a Talk-A-Bot adja a Lux Med külső kommunikációs chatbotját. Mostanra mindkét megrendelést sikeresen teljesítették – írja a Napi.hu. A PGE Lumi a PGE Capital Group része, mely a lengyel energiapiac vezető szereplője.

A Lumi honlapján elérhető chatbot az ügyfél számára díjfizetési kalkulátort kínál. A kalkulátor, az ügyfél által megadott, egyéni fogyasztásra vonatkozó adatok felhasználásával kiszámolja, hogy a Lumi, vagy a konkurencia díjfizetési ajánlata kedvezőbb-e az ügyfél számára. Amennyiben a Lumi ajánlata meggyőzőbb, az ügyfél azonnal digitálisan folytathatja a szerződéskötést, nincs szükség a Lumi ügyfélszolgálat fizikai meglátogatására, ugyanis a szerződéskötési folyamat a Covid-19 járvány idején hozott járványügyi intézkedések figyelembevételével került kialakításra.

A chatbot az ügyfelek számára irányítószám megadása alapján megmondja, hogy az adott helyen igénybe vehető-e a Lumi szolgáltatása, továbbá bűnmegelőzési célból beépített modulja révén segítséget nyújt a lakosoknak az esetleges csalók kiszűrése céljából az értékesítési ügynökök valódiságának ellenőrzésében.

A Lux Med – mely kórház-, orvos- és szakterület kereső chatrobotot kért a Talk-A-Bottól, jelentős részben csökkentendő a telefonos ügyfélszolgálatuk leterheltségét – Lengyelország legnagyobb magánegészségügyi szolgáltatója, 9 saját kórházzal, 3000 partner-rendelővel, 7000 orvossal, 16000 alkalmazottal, valamint jellemzően magánbiztosító által finanszírozott, általában nagyvállalati alkalmazottakból álló, mintegy 2,2 millió pácienssel.

A Messenger alapon működő chatbot a lengyel TAJ szám, valamint a telefonszám megadásával azonosítja be az ügyfelet (API integrációnak köszönhetően a Facebook számára nem látható módon) ezt követően megadja a páciens számára annak csomagjától függően elérhető orvosi szolgáltatásokat és rendelőket, utóbbiakhoz naprakészen tartott nyitvatartási információkkal, a 30 km-en belülieket Google adatok alapján is azonosítva.

A páciens ezt követően a kiválasztott rendelő szakterületén tud időpontot foglalni a kiválasztott orvos ügyfélfogadási idejében, a foglalásokat módosítani és lemondani is tudja, valamint beállíthatja az ehhez kapcsolódó emlékeztetőt is. Emellett a chatbot segítséget nyújt az érdeklődőknek az elektronikus betegszabadságok kiállításában, a rendelő körüli parkolásban, valamint a rendelők akadálymentesített elérésében is.

A lengyel ügyfeleinknek készített chatbotok a megbízások természetéből fakadóan érzékeny, személyes adatokat is menedzselni képesek. Megoldásaink nem csupán teljes mértékben GDPR kompatibilisek, hanem információbiztonsági szempontból is magas fokú védelmet élveznek – mondta lapunknak Deliága Ákos, a magyar startup ügyvezető igazgatója.

A Talk-A-Bot chatbotjaival már több, mint 5 millió felhasználó találkozott. A közép-európai térség országaiban terjeszkedő vállalt a magyar mellett angol, német, lengyel, ukrán és orosz nyelven épít chatbotokat. Tavalyi éves árbevételük csoportszinten 266 millió forint volt, 38 alkalmazottjuk van.

Fotó: Talk-A-Bot Facebook oldal

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben