Hirdetés

Meghódítja a lengyel piacot a Talk-A-Bot

Az első hazai chatbot ügynökség több lengyelországi sikert is bezsebelt az utóbbi hónapokban: a Talk-A-Bot startupként kapott megbízásokat az áramszektorban és az egészségügyi ügyfélszolgátlaban.

A PGE Lumi megbízását, mely a szolgáltató-váltásban segítő, ügyfélakvizíciós chatbot megépítésére szólt, 2020 őszén nyerte el a magyar cég, de sikerült leszerződniük a legnagyobb lengyel magánegészségügyi hálózattal is – a Talk-A-Bot adja a Lux Med külső kommunikációs chatbotját. Mostanra mindkét megrendelést sikeresen teljesítették – írja a Napi.hu. A PGE Lumi a PGE Capital Group része, mely a lengyel energiapiac vezető szereplője.

A Lumi honlapján elérhető chatbot az ügyfél számára díjfizetési kalkulátort kínál. A kalkulátor, az ügyfél által megadott, egyéni fogyasztásra vonatkozó adatok felhasználásával kiszámolja, hogy a Lumi, vagy a konkurencia díjfizetési ajánlata kedvezőbb-e az ügyfél számára. Amennyiben a Lumi ajánlata meggyőzőbb, az ügyfél azonnal digitálisan folytathatja a szerződéskötést, nincs szükség a Lumi ügyfélszolgálat fizikai meglátogatására, ugyanis a szerződéskötési folyamat a Covid-19 járvány idején hozott járványügyi intézkedések figyelembevételével került kialakításra.

A chatbot az ügyfelek számára irányítószám megadása alapján megmondja, hogy az adott helyen igénybe vehető-e a Lumi szolgáltatása, továbbá bűnmegelőzési célból beépített modulja révén segítséget nyújt a lakosoknak az esetleges csalók kiszűrése céljából az értékesítési ügynökök valódiságának ellenőrzésében.

A Lux Med – mely kórház-, orvos- és szakterület kereső chatrobotot kért a Talk-A-Bottól, jelentős részben csökkentendő a telefonos ügyfélszolgálatuk leterheltségét – Lengyelország legnagyobb magánegészségügyi szolgáltatója, 9 saját kórházzal, 3000 partner-rendelővel, 7000 orvossal, 16000 alkalmazottal, valamint jellemzően magánbiztosító által finanszírozott, általában nagyvállalati alkalmazottakból álló, mintegy 2,2 millió pácienssel.

A Messenger alapon működő chatbot a lengyel TAJ szám, valamint a telefonszám megadásával azonosítja be az ügyfelet (API integrációnak köszönhetően a Facebook számára nem látható módon) ezt követően megadja a páciens számára annak csomagjától függően elérhető orvosi szolgáltatásokat és rendelőket, utóbbiakhoz naprakészen tartott nyitvatartási információkkal, a 30 km-en belülieket Google adatok alapján is azonosítva.

A páciens ezt követően a kiválasztott rendelő szakterületén tud időpontot foglalni a kiválasztott orvos ügyfélfogadási idejében, a foglalásokat módosítani és lemondani is tudja, valamint beállíthatja az ehhez kapcsolódó emlékeztetőt is. Emellett a chatbot segítséget nyújt az érdeklődőknek az elektronikus betegszabadságok kiállításában, a rendelő körüli parkolásban, valamint a rendelők akadálymentesített elérésében is.

A lengyel ügyfeleinknek készített chatbotok a megbízások természetéből fakadóan érzékeny, személyes adatokat is menedzselni képesek. Megoldásaink nem csupán teljes mértékben GDPR kompatibilisek, hanem információbiztonsági szempontból is magas fokú védelmet élveznek – mondta lapunknak Deliága Ákos, a magyar startup ügyvezető igazgatója.

A Talk-A-Bot chatbotjaival már több, mint 5 millió felhasználó találkozott. A közép-európai térség országaiban terjeszkedő vállalt a magyar mellett angol, német, lengyel, ukrán és orosz nyelven épít chatbotokat. Tavalyi éves árbevételük csoportszinten 266 millió forint volt, 38 alkalmazottjuk van.

Fotó: Talk-A-Bot Facebook oldal

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben

Csillag Péter: Nem új jogszabályokra van szükség az európai ökoszisztéma jobb működéséhez, hanem a meglévő korlátozások lebontására

A HunBAN elnöke szerint ha az amerikai vámpolitika azt eredményezi, hogy Európa végre összekapja magát, és egységesebb piacot hoz létre, ez még jól is jöhet számunkra. Ehhez viszont az uniós döntéshozóknak hagyniuk kéne a piacot érvényesülni, és jól kihasználni a technológa adta lehetőségeket. Erről is beszélgettünk Csillag Péterrel.

Bővebben