Hirdetés

Meghódítja a lengyel piacot a Talk-A-Bot

Az első hazai chatbot ügynökség több lengyelországi sikert is bezsebelt az utóbbi hónapokban: a Talk-A-Bot startupként kapott megbízásokat az áramszektorban és az egészségügyi ügyfélszolgátlaban.

Hirdetés

A PGE Lumi megbízását, mely a szolgáltató-váltásban segítő, ügyfélakvizíciós chatbot megépítésére szólt, 2020 őszén nyerte el a magyar cég, de sikerült leszerződniük a legnagyobb lengyel magánegészségügyi hálózattal is – a Talk-A-Bot adja a Lux Med külső kommunikációs chatbotját. Mostanra mindkét megrendelést sikeresen teljesítették – írja a Napi.hu. A PGE Lumi a PGE Capital Group része, mely a lengyel energiapiac vezető szereplője.

A Lumi honlapján elérhető chatbot az ügyfél számára díjfizetési kalkulátort kínál. A kalkulátor, az ügyfél által megadott, egyéni fogyasztásra vonatkozó adatok felhasználásával kiszámolja, hogy a Lumi, vagy a konkurencia díjfizetési ajánlata kedvezőbb-e az ügyfél számára. Amennyiben a Lumi ajánlata meggyőzőbb, az ügyfél azonnal digitálisan folytathatja a szerződéskötést, nincs szükség a Lumi ügyfélszolgálat fizikai meglátogatására, ugyanis a szerződéskötési folyamat a Covid-19 járvány idején hozott járványügyi intézkedések figyelembevételével került kialakításra.

A chatbot az ügyfelek számára irányítószám megadása alapján megmondja, hogy az adott helyen igénybe vehető-e a Lumi szolgáltatása, továbbá bűnmegelőzési célból beépített modulja révén segítséget nyújt a lakosoknak az esetleges csalók kiszűrése céljából az értékesítési ügynökök valódiságának ellenőrzésében.

A Lux Med – mely kórház-, orvos- és szakterület kereső chatrobotot kért a Talk-A-Bottól, jelentős részben csökkentendő a telefonos ügyfélszolgálatuk leterheltségét – Lengyelország legnagyobb magánegészségügyi szolgáltatója, 9 saját kórházzal, 3000 partner-rendelővel, 7000 orvossal, 16000 alkalmazottal, valamint jellemzően magánbiztosító által finanszírozott, általában nagyvállalati alkalmazottakból álló, mintegy 2,2 millió pácienssel.

A Messenger alapon működő chatbot a lengyel TAJ szám, valamint a telefonszám megadásával azonosítja be az ügyfelet (API integrációnak köszönhetően a Facebook számára nem látható módon) ezt követően megadja a páciens számára annak csomagjától függően elérhető orvosi szolgáltatásokat és rendelőket, utóbbiakhoz naprakészen tartott nyitvatartási információkkal, a 30 km-en belülieket Google adatok alapján is azonosítva.

A páciens ezt követően a kiválasztott rendelő szakterületén tud időpontot foglalni a kiválasztott orvos ügyfélfogadási idejében, a foglalásokat módosítani és lemondani is tudja, valamint beállíthatja az ehhez kapcsolódó emlékeztetőt is. Emellett a chatbot segítséget nyújt az érdeklődőknek az elektronikus betegszabadságok kiállításában, a rendelő körüli parkolásban, valamint a rendelők akadálymentesített elérésében is.

A lengyel ügyfeleinknek készített chatbotok a megbízások természetéből fakadóan érzékeny, személyes adatokat is menedzselni képesek. Megoldásaink nem csupán teljes mértékben GDPR kompatibilisek, hanem információbiztonsági szempontból is magas fokú védelmet élveznek – mondta lapunknak Deliága Ákos, a magyar startup ügyvezető igazgatója.

A Talk-A-Bot chatbotjaival már több, mint 5 millió felhasználó találkozott. A közép-európai térség országaiban terjeszkedő vállalt a magyar mellett angol, német, lengyel, ukrán és orosz nyelven épít chatbotokat. Tavalyi éves árbevételük csoportszinten 266 millió forint volt, 38 alkalmazottjuk van.

Fotó: Talk-A-Bot Facebook oldal

Hirdetés

A Hiventures befektetésben részesült cégek a pandémia ellenére is növekedni tudtak

A kontinens egyik legaktívabb befektetőjeként az MFB csoporthoz tartozó Hiventures 2020-ban közel 14 milliárd forint tőkekihelyezést valósított meg, így mára 350 cég található a portfóliójában, melyekhez mindösszesen 38 milliárd forint került kihelyezésre. A tőkebevonásban részesült társaságok a tavalyi évben a krízishelyzet ellenére is jól teljesítettek, mintegy 30 milliárd forint árbevételt termeltek és közel 2000 főnek biztosítanak munkahelyet.

Bővebben
Hirdetés

Idén is elindul a női vállalkozókat támogató program

Az első online Dobbantó tréning eredményességének köszönhetően áprilisban ismét virtuális térben veszi kezdetét a program legkeresettebb képzése, a vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning. A Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány közös kezdeményezésének célja, hogy felvértezze a vállalkozónőket azokkal az ismeretekkel, amelyek birtokában tervszerűen, tudatosan indíthatják el, és működtethetik vállalkozásukat.

Bővebben

A kifli.hu egyre szélesebb körben örvend népszerűségnek, most pedig egy rendkívül szimpatikus lehetőség bevezetésével emelték tovább a szolgáltatásuk minőségét: a vásárlók által visszautasított termékeket automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget.

Bővebben

Egyre változatosabbak az ételrendelési szokásaink

Volt, aki napi kétszer rendelte házhoz kedvenc ételeit, de olyan netpincérező is akadt, aki a bevásárlását is szinte csak online intézte a tavalyi évben. Az alkoholrendelések alakulására nagy hatással voltak a járványügyi korlátozások és a reggeli kávét is előszeretettel rendeljük már házhoz. A tavalyi év az ízlésünkön is sokat változtatott: az örök kedvenc hasábburgonya helyét a sajtburger vette át a képzeletbeli dobogó élén. Desszert tekintetében továbbra is a somlói galuska a favorit, de szívesen fogyasztunk tiramisut és palacsintát is.

Bővebben

Elektromos autó töltőkkel hasít a Parkl startup

Parkolással foglalkozó cégként a Parkl 2019-ben 30 töltőállomást, és 53 aktív töltőpontot üzemeltetett, ez a szám viszont egy év alatt négyszeresére nőtt. Ugyan az ingyenes parkolás kiesést jelentett a vállalkozásnak, e-mobilitásban viszont ez időszakban komoly eredményt értek el: a magyar startup üzemelteti az ország jelenleg legnagyobb elektromos töltőszigetét a fővárosban.

Bővebben

Dolgozói bérjegyzéket okostelefonra

A magyar alapítású start-up cég, a Talk-A-Bot kidolgozta a vállalati bérjegyzék és valamennyi, az egyes munkavállalók számára készült céges titkosított dokumentum GDPR kompatibilis módon való elküldését. Az innováció a Covid-19 járványban kiemelt figyelmet kapó munkaügyi digitalizáció egyik problémájára nyújt megoldást. A két végpont közötti titkosított, magasfokú információbiztonsági védelemmel ellátott Viberen, vagy más keretrendszeren működő Cheq platform külső szereplő számára hozzáférhetetlenül képes elküldeni valamennyi vállalati dokumentumot, melyet a bankoknál megszokott két faktoros belépéssel az alkalmazottak kényelmesen és gyorsan meg tudnak nézni.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások