Megelőzte legnagyobb amerikai és kínai versenytársait a Huawei

Megnégyszerezte hordozható okoseszköz-eladását a Huawei, ezzel az eredménnyel megelőzte legnagyobb amerikai és kínai versenytársa első negyedéves eladásait is. Így jelenleg a harmadik legnagyobb hordozható okoseszköz-gyártó a piacon.

2019 első negyedévében több mint négyszer annyi hordozható okoseszközt szállított le a Huawei, mint az előző év ugyanezen időszakában – számol be legújabb jelentésében az IDC. A piackutató intézet adatai szerint a vállalat jelentősen uralta a 2019 első negyedévét, hiszen amellett, hogy ebben a termékcsoportban világszerte mintegy megnégyszerezte eladásait és mintegy 5 millió hordozható okoseszközt szállított le, piaci részesedését is képes volt megduplázni, 4,1 százalékról 10-re növelve mutatóját. Ezzel az eredménnyel a Huawei magasan felülmúlja legnagyobb amerikai (49,5 százalék), valamint kínai (68,2 százalék) versenytársának éves növekedési ütemét a hordható okoseszközök szegmensében. A vállalat piaci részesedését tekintve ezen a területen 10 százalékos eredménnyel a harmadik legjobb helyen szerepel.

Az IDC szerint a Huawei sikere elsősorban zászlóshajó-készülékei eladásainak köszönhető, ugyanis a hordozható okoseszközök vásárlása szorosan kapcsolódik a vállalat legújabb okostelefonjai iránti kereslethez. A Huawei idén márciusban mutatta be népszerű P30 mobil szériáját, továbbá Watch GT sportóráját és a felhasználók egészségi állapotát monitorozó okoskarkötőjét, a Huawei Band 3-at.

A vállalat egyre nagyobb teret követel magának a piacon, árbevétele 2019 első három hónapjában elérte a 179,7 milliárd jüant, amely 39 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A Huawei nettó profitrátája idén az első negyedévben nyolc százalék volt, ami enyhe növekedést jelent 2018 első negyedévéhez viszonyítva.

Egyre több teret kapnak az önvezető kamionok

A UPS kockázatitőke-befektetéssel foglalkozó leányvállalata, a UPS Ventures kisebbségi részesedést szerzett az autonóm teherautókat fejlesztő TuSimple vállalkozásban. A két vállalat Arizónában meg is kezdte az első önvezető nyergesvontatójuk tesztjét, azt vizsgálva, hogy e járművek javíthatják-e a szolgáltatásminőséget és hatékonyságot a UPS hálózatában.

Bővebben

Komoly biztonsági veszélyben a vállalati adatok

A felhőtechnológia fejlődésével a munkavállalók dolga egyre egyszerűbb: bárhol, bármikor elérhetik a céges adataikat. Azonban a vállalkozások számára óriási kihívást jelent az értékes és érzékeny adatok védelmének biztosítása, ami biztonsági veszélyt jelent. A Micro Focus szakértői szerint a személyazonosság-kezelési megoldásokkal jelentősen csökkenthetők a kockázatok.

Bővebben

Budapestre jön a fejlesztő, aki megmozgatta Mona Lisat

A hír néhány hete bejárta az internetet, hogy az AI technológia már ott tart, hogy egyetlen kép alapján képes hamis videót készíteni emberekről. Így történt meg például az, hogy Mona Lisa arcképe beszél, és ikonikus mosolya helyét más érzelmek és arckifejezések veszik át. A Samsung moszkvai kutatóintézetének vezetője, Egor Zakharov Budapesten ad elő hamarosan – ráadásul a részvétel ingyenes.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások