Hirdetés

Megelőzte legnagyobb amerikai és kínai versenytársait a Huawei

Megnégyszerezte hordozható okoseszköz-eladását a Huawei, ezzel az eredménnyel megelőzte legnagyobb amerikai és kínai versenytársa első negyedéves eladásait is. Így jelenleg a harmadik legnagyobb hordozható okoseszköz-gyártó a piacon.

2019 első negyedévében több mint négyszer annyi hordozható okoseszközt szállított le a Huawei, mint az előző év ugyanezen időszakában – számol be legújabb jelentésében az IDC. A piackutató intézet adatai szerint a vállalat jelentősen uralta a 2019 első negyedévét, hiszen amellett, hogy ebben a termékcsoportban világszerte mintegy megnégyszerezte eladásait és mintegy 5 millió hordozható okoseszközt szállított le, piaci részesedését is képes volt megduplázni, 4,1 százalékról 10-re növelve mutatóját. Ezzel az eredménnyel a Huawei magasan felülmúlja legnagyobb amerikai (49,5 százalék), valamint kínai (68,2 százalék) versenytársának éves növekedési ütemét a hordható okoseszközök szegmensében. A vállalat piaci részesedését tekintve ezen a területen 10 százalékos eredménnyel a harmadik legjobb helyen szerepel.

Az IDC szerint a Huawei sikere elsősorban zászlóshajó-készülékei eladásainak köszönhető, ugyanis a hordozható okoseszközök vásárlása szorosan kapcsolódik a vállalat legújabb okostelefonjai iránti kereslethez. A Huawei idén márciusban mutatta be népszerű P30 mobil szériáját, továbbá Watch GT sportóráját és a felhasználók egészségi állapotát monitorozó okoskarkötőjét, a Huawei Band 3-at.

A vállalat egyre nagyobb teret követel magának a piacon, árbevétele 2019 első három hónapjában elérte a 179,7 milliárd jüant, amely 39 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A Huawei nettó profitrátája idén az első negyedévben nyolc százalék volt, ami enyhe növekedést jelent 2018 első negyedévéhez viszonyítva.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben