A közösségi média már így is hemzseg a reklámokkal – ügyes marketing szakemberek és kreatív vállalatok meg is lovagolják ezeket a lehetőségeket. A Facebook most növekedési gondjaira hivatkozva új, a belső keresőt használó hirdetésekkel kísérletezik.
A legújabb elképzeléseket a Facebook egyik vezetője, Zoheb Hajiyani ismertette: a cég a hirdetések elhelyezésével kísérletezik a Facebook keresési eredményekben. Értékelni fogják, hogy ezek a hirdetések hasznosak-e a felhasználóknak és a vállalkozásoknak, és ennek alapján döntenek a kiterjesztésükről – írja a CW.
Bár a Facebook már korábban is próbálkozott keresési reklámokkal, ez a jelenlegi kísérlet fontos fejlemény a növekedési problémákkal küzdő cég életében.
A jelenlegi elképzelések szerint az új hirdetési formátumot a hagyományos hirdetéskezelő eszközökön keresztül érhetik majd el a Facebook korábbi partnerei. Az új hirdeti formátum a legújabb jele annak, hogy a Facebook elkeresedetten kutat az újabb reklámlehetőségek után. A cég korábban többször is figyelmeztette a befektetőket, hogy a jelenlegi hirdetési formák teljesítőképességük határára értek.
Kép: Pexels