Hirdetés

Marketing Summit Hungary – early bird jegyek már csak szerdáig

Két hónap múlva itt a hazai marketing- és kommunikációs szakma, illetve az üzleti döntéshozók csúcstalálkozója. Érdemes időben jelentkezni a rendezvényre, hiszen jelentős early bird kedvezményt lehet igénybe venni.

Marketing Summit Hungary keretén belül az idei Special Editionben – amely szeptember 17-én (csütörtökön) kerül megrendezésre – a koronavírus hatásait és az újrakezdés kihívásait helyezik fókuszba. Ismét társeseménnyel együtt jelentkezik a Summit: 2020-ban ez a Brain Bar jövőfesztivál lesz, amelyet a Summitot követő napokon, szeptember 18-án (pénteken) és 19-én (szombaton) tartanak.

Az esemény természetesen „víruskompatiblis”, ahol a legmagasabb szintű egészségügyi védelmet biztosítják valamennyi résztvevőnek. Akik pedig az otthonuk kényelméből szeretnék követni a rendezvény motiváló előadásait és a tartalmas szakmai beszélgetéseket, azok szeptember 17-én még az online streaming minden előnyét is élvezhetik.

A Marketing&Media az esemény egyik társszervezője, ezért ha rajtunk keresztül regisztrálsz, akkor grátisz ajándékaink közül választhatsz.

Bizniszfotózás vagy magazin-előfizetés? Válaszd, amelyikre nagyobb szükséged van!

Július 15-ig még jelentős early bird kedvezményt is igénybe vehetsz.

Summit Special Edition
+ Brain Bar bármelyik napra
+ Marketing&Media grátisz ajándék
58 000 Ft+áfa

Jelentkezz ide kattintva!

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben