Hirdetés

Már nem elég érdekes reklámokkal reklámozni?

Egyedi kisfilmet kaptak a Telekom Vivicittán indulók a Wavemaker egyedülálló fejlesztésének köszönhetően. Az országos futóversenyhez köthetően az idei szezonban is több mint 17.000 személyes emlékvideó talált gazdára, a kezdeményezés a Race TV 2017-es változata a Festival of Media Global Awards nemzetközi verseny „Best use of Technology” kategóriájában aranyat nyert.

A megmérettetésen világmárkák, nemzetközi ügynökségek versengenek az elismerő díjért. A rendezvény egyszerre szakmai konferencia, nívós bemutatkozási lehetőség az ügynökségeknek és cégeknek egy globális porondon. A reklámszakma számára egy Festival of Media elismerés olyan, mint a filmes szakma számára egy Arany Medve.

“Úgy működtünk egy pár hónapig, mint egy igazi startup. Óriásit kockáztattunk, rengeteget dolgoztunk, és mindezt azért, hogy valódi élményt, maradandó emléket adjunk a futóknak. Szerencsére a befektetés sokszorosan megtérült. Azt gondolom, hogy jól megfontolt arányban, de egyre több ilyen típusú fellépésre lehet számítani az ügynökségektől” – mondta Beliczki Róbert, a Wavemaker Hungary Content üzletágának vezetője.

A személyre szabott kisfilmek mögött elképesztő technikai paraméterek állnak: lassított 120 frame/sec tempóval készültek a felvételek a futókról a pálya 4 pontján, mindez a Telekom hálózatán valós időben ömlött fel a felhőbe, összesen 1,6 GByte/min sebességgel. A felhőben 200 virtuális gép vágta az egyes futókra vonatkozó részeket a több órányi streamből további 200 virtuális gép fűzte össze és renderelte a személyes snitteket hangulat footage-dzsel, további egy instance a 400 gép feladatainak a kiosztásával foglalkozott. A videók néhány órán belül tízezres mennyiségben elkészültek.

A további fejlesztéseknek köszönhetően idén már nemcsak az automatikus időméréssel rendelkező futók készíthettek saját kisfilmet maguknak, hanem azok is, akik chip nélkül teljesítették az adott távot. Ehhez a versenyzőknek ki kellett választaniuk befutásuk pontos idejét és képét a kifejezetten erre a célra készült microsite-on.

„Többek között ennek a projektnek a kapcsán fogalmazódott meg bennem, hogy már nem elég érdekes reklámokat készíteni, érdekes dolgokat kell csinálni, amik működnek reklámként is. Nagyon nagy örömmel tölt el, hogy a globális szakmai közvélemény is elismeri a kollégák gondolatait és munkáját” – mesélte büszkén Gulyás János, a Wavemaker Hungary ügyvezetője.

A Race TV technológiával készült felvételekből összeállított videók száma folyamatosan növekszik, jelenleg 17.000 felett jár, a megtekintések és letöltések eddig 3 TeraByte forgalmat generáltak. Viszonyításképpen, ez az adatmennyiség, abban a tömörített 720p felbontásban, amiben az emlékvideók készültek, körülbelül 5.000 egész estés filmnek felel meg.

Forrás: MMOnline

Egyre élesebb a verseny a magas színvonalú AI-szakemberekért – a Microsoft és az ElevenLabs is új szakemberekkel erősíti csapatát

Az egyik Európából, a másik az USA-ból csábított át magához magas minőségű AI-kutatókat és -mérnököket. De mi hajtja fel a szakemberek iránti keresletet, és mikor szűnhet meg a tehetséghiány?

Bővebben

Nagy lehetőség van a magyar startupokban arra, hogy gyorsan nemzetközi szintre emelhessék a technológiájukat – mondja Pierre Martensson, a Scale Factory alapítója

A Scale Factory nem az USA-ba, hanem az ázsiai és csendes-óceáni piacokra akarja kilőni a CEE régió startupjait és scaleupjait. De miért pont oda? Mire kell figyelned, ha kelet felé akarsz terjeszkedni, és mivel kell rendelkezned, ha a Scale Factory segítségével akarsz külföldön skálázódni? Ezekről kérdeztük Pierre Martenssont, a Scale Factory alapítóját és ügyvezető partnerét.

Bővebben

Egy női alapító vallomásai – ezzel a címmel indít új podcastot Meghan Markle

A brit királyi család tagja 8 epizódon keresztül folytat beszélgetéseket női vállalkozókkal a karrierjükről, és arról, hogy nőként hogyan lehet sikeresen vállalkozást építeni.

Bővebben

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

„There is great potential in Hungarian startups to quickly elevate their technology to an international level,” says Pierre Martensson, founder of The Scale Factory

The Scale Factory aims to launch scaleups from the CEE region into the Asian and Pacific markets rather than the U.S. But why there? What should you consider if you want to expand eastward, and what do you need to have in place if you want to scale internationally with The Scale Factory’s support? We

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben