Hirdetés

Már nem az Uber a legértékesebb

Letaszította a legértékesebb startup vállalkozásnak járó trónjáról az Ubert egy kínai vállalat. Az előbbi értéke 72 milliárd dollár, az utóbbi viszont 75 milliárd.

A ByteDance alapvető terméke A Jinri Toutiao népszerű tartalommegosztó platform Kínában. Hírszolgáltatóként kezdett működni, de mostanra, fokozatosan egy olyan felületté alakult át, amelyen a felhasználók különböző formátumokban, például szövegekes üzenetekben, képekben, mikroblogokban és videókban szolgáltathatnak tartalmat.

A Toutiao a felhasználóknak személyre szabott információs feedeket kínál, amelyeket gépi tanulási algoritmusok llítanak össze.

Felhasználói ugyan jelentős részt kínaiak, de így is több százmillióan látogatják naponda. A hírfolyam reklámjai szépen termelnek a cégnek, tavaly 2,5 milliárdos bevételük volt.

A ByteDance másik terméke a Tik Tok videomegosztó mobilalkalmazás. Miután felvásárolta a nálunk is óriási népszeráségnek örvendő musical.ly-t, a cég a két platformot egyetlen alkalmazásba egyesítette. Lényege, hogy rövid zenés videókat küldhetünk egymásnak, karaokezhatunk, illetve élő bejelentkezéseket is lehetővé tesz.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben