Hirdetés

Már lehet jelentkezni az LG nemzetközi innovációs versenyére

Az LG Electronics elindítja “A jövő otthona” című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben növekvő vállalkozásokat célzó felhívás olyan innovációkat és megoldásokat keres, amelyek hozzájárulhatnak a kényelmesebb, egészségesebb, összekapcsolt otthonok megteremtéséhez.

Hirdetés

Az április 7-8. között megrendezett Alpha Wolves Summit egy különleges esemény, amelynek a házigazdája a Wolves Summit, a közép- és kelet-európai befektetők és technológiai vállalatok hibrid platformja. A kezdeményezés célja, hogy a technológiai iparág ismert szereplőit pénzügyi alapkezelőkkel és ígéretes induló vállalkozásokkal kapcsolja össze. Az LG és a Wolves Summit szorosan együttműködtek A Jövő otthona verseny szervezőpartnereiként.

A várakozások szerint a világ minden táján nagy érdeklődést kelthet a verseny, amelynek során a pályázók feladata, hogy olyan innovációs ötleteket mutassanak be, amelyek javíthatják az életminőséget és az otthoni felhasználói élményt. A nyertesek lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak a vállalat új kockázati befektetési részlegével, az LG Future Home üzletággal, valamint erőforrást és finanszírozást kapnak koncepcióik és vállalkozásuk továbbfejlesztéséhez. Az új kezdeményezés emellett kiváló lehetőséget ad a szolgáltatásukkal vagy termékükkel a piacra lépéshez közeledő startupoknak arra, hogy további befektetőket vonzzanak be. A legjobb 10 döntős ugyanis meghívást kap a Wolves Summit kiemelt éves konferenciájára, amelyet május 24. és május 27. között, a lengyelországi Wroclawban rendeznek meg.

A Jövő otthona verseny pályázóinak olyan megoldásokat kell bemutatniuk, amelyek kifejezetten a verseny négy kategóriájának — Új funkciók, kiegészítők vagy szolgáltatások a továbbfejleszthető LG termékekhez; Új életmód-trendekre reflektáló háztartási gépek; Innovációk a háztartási gépek alapanyagaiban, alkatrészeiben vagy vezérlésében; A háztartási gépek jövőbeli átalakulása — egyikéhez kapcsolódnak.

„Izgatottan várjuk, hogy a Wolves Summittal együttműködve elindítsuk A Jövő otthona innovációs versenyt, illetve, hogy szorosan együtt dolgozzunk a nyertes csapatokkal azért, hogy intelligens és a kényelmet elősegítő megoldásokat alkothassunk az otthonok számára” — mondta Oh Sai-kee, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának ügyvezető alelnöke, a kutatás-fejlesztési központ vezetője. „A továbbiakban is támogatjuk a nyílt innovációt, és hasonló gondolkodású partnereket keresünk, hogy különleges élményeket és jobb életet kínáljunk mindenki számára.”

A Jövő otthona versenyre április 8-tól május 9-ig adhatják le pályázataikat az érdeklődők.

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben