Hirdetés

Már lehet jelentkezni az LG nemzetközi innovációs versenyére

Az LG Electronics elindítja „A jövő otthona” című globális innovációs versenyt (LG Future Home Global Innovation Challenge). A startupokat és gyors ütemben növekvő vállalkozásokat célzó felhívás olyan innovációkat és megoldásokat keres, amelyek hozzájárulhatnak a kényelmesebb, egészségesebb, összekapcsolt otthonok megteremtéséhez.

Az április 7-8. között megrendezett Alpha Wolves Summit egy különleges esemény, amelynek a házigazdája a Wolves Summit, a közép- és kelet-európai befektetők és technológiai vállalatok hibrid platformja. A kezdeményezés célja, hogy a technológiai iparág ismert szereplőit pénzügyi alapkezelőkkel és ígéretes induló vállalkozásokkal kapcsolja össze. Az LG és a Wolves Summit szorosan együttműködtek A Jövő otthona verseny szervezőpartnereiként.

A várakozások szerint a világ minden táján nagy érdeklődést kelthet a verseny, amelynek során a pályázók feladata, hogy olyan innovációs ötleteket mutassanak be, amelyek javíthatják az életminőséget és az otthoni felhasználói élményt. A nyertesek lehetőséget kapnak arra, hogy együtt dolgozzanak a vállalat új kockázati befektetési részlegével, az LG Future Home üzletággal, valamint erőforrást és finanszírozást kapnak koncepcióik és vállalkozásuk továbbfejlesztéséhez. Az új kezdeményezés emellett kiváló lehetőséget ad a szolgáltatásukkal vagy termékükkel a piacra lépéshez közeledő startupoknak arra, hogy további befektetőket vonzzanak be. A legjobb 10 döntős ugyanis meghívást kap a Wolves Summit kiemelt éves konferenciájára, amelyet május 24. és május 27. között, a lengyelországi Wroclawban rendeznek meg.

A Jövő otthona verseny pályázóinak olyan megoldásokat kell bemutatniuk, amelyek kifejezetten a verseny négy kategóriájának — Új funkciók, kiegészítők vagy szolgáltatások a továbbfejleszthető LG termékekhez; Új életmód-trendekre reflektáló háztartási gépek; Innovációk a háztartási gépek alapanyagaiban, alkatrészeiben vagy vezérlésében; A háztartási gépek jövőbeli átalakulása — egyikéhez kapcsolódnak.

„Izgatottan várjuk, hogy a Wolves Summittal együttműködve elindítsuk A Jövő otthona innovációs versenyt, illetve, hogy szorosan együtt dolgozzunk a nyertes csapatokkal azért, hogy intelligens és a kényelmet elősegítő megoldásokat alkothassunk az otthonok számára” — mondta Oh Sai-kee, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának ügyvezető alelnöke, a kutatás-fejlesztési központ vezetője. „A továbbiakban is támogatjuk a nyílt innovációt, és hasonló gondolkodású partnereket keresünk, hogy különleges élményeket és jobb életet kínáljunk mindenki számára.”

A Jövő otthona versenyre április 8-tól május 9-ig adhatják le pályázataikat az érdeklődők.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben