Hirdetés

Majdnem egymillió előfizetőt veszített a Netflix

A legutóbbi negyedévben majdnem 1 millió előfizetővel csökkent a Netflix bázisa, azonban ez még mindig jóval kisebb visszaesés volt, mint amivel előzetesen számoltak. A társaság bevétele és nyeresége is nőtt, igaz csak visszafogott mértékben.

A június 30-al zárult negyedév végén 220, 67 millió előfizetője volt a Netflix-nek, ez közel egymillióval kevesebb, mint az előző negyedévben, ugyanakkor mégsem lehetnek teljesen elégedetlenek a streamingszolgáltatónál, mivel előzetesen kétmilliós mínusszal számoltak.

A legnagyobb visszaesés az Egyesült Államokat és Kanadát magában foglaló észak-amerikai térségben volt, ahol 1,3 millióan hagyták el a szolgáltatót. Az EMEA térségben mintegy 700 ezer felhasználót veszített a társaság. Jó hír viszont a cég számára, hogy az APAC régióban erősíteni tudtak, 1,08 millióval bővült az előfizetői tábor.

A Netflix 7,97 milliárd dolláros bevételt ért el az április-júniusi időszakban, 8,6 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A társaság adózott eredménye 1,44 milliárd dollár volt, szemben a 2021 második negyedévi 1,35 milliárd dollárral.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben