Hirdetés

Magyarország mindig fontos lesz a LogMeIn számára!

Habár óriásira nőtt a hazánkban alapított startup – Magyarország még mindig fontos központnak számít. Átlagosan évi 40 új munkatárs felvételével nemzetközi fejlesztőközponttá bővíti budapesti irodáját a globális nagyvállalattá erősödött LogMeIn.

A főként szoftverfejlesztéssel foglalkozó cég kedden  közölte, hogy a bővítési terv a következő néhány évre vonatkozik. A most 400 fős budapesti iroda elsősorban a magyar szakemberek tudására épül, de a vállalat más országokból is szeretne új munkavállalókat toborozni, ahogy már az elmúlt években is érkeztek többek között Mexikóból, Indiából, Oroszországból, Portugáliából is mérnökök a magyar fővárosba – írták.

Hangsúlyozták, hogy az értékesítési és marketingtevékenység súlypontja a cég növekedésével mára Amerikába tolódott át, de továbbra is a budapesti a legfontosabb fejlesztőközpontjuk.

A vállalat szakembereitől technológiai kreativitást és új gondolkodásmódot igényel a személyes digitális tér bővülése és az online eszközök térnyerése.

Az eltérő gondolkodásmódok jelentőségét emelte ki a magyar fejlesztőközpont vezetője is. Láng András szerint a gyorsan fejlődő ágazat nem nélkülözheti a máshonnan érkező tapasztalatokat, hiszen a magyar szakemberek rendszerint ugyanazokon az egyetemeken hasonló tantervek alapján végeztek.

A bostoni központú, Magyarországon alapított LogMeIn mára 4 kontinensen 28 irodát működtet és 3500 embert foglalkoztat. Az utóbbi három év piaci felvásárlásaival a világ 10 legmagasabban jegyzett SaaS (software-as-a-service – szolgáltatott vagy lekérhető szoftver) vállalata közé jutott, 2017-es pénzügyi évének árbevétele megközelítette az 1 milliárd dollárt. Az idei első negyedévben az amerikai szabvány szerinti (GAAP) nettó eredménye megközelítette a 30 millió dollárt az egy évvel korábbi 18,56 millió dollárt követően.

Bill Wagner, a LogMeIn elnök-vezérigazgatója szerint a cég várakozáson felül teljesítette az év első három hónapját, ami hosszú távú stratégiára nézve is kedvező.

MTI

Kép: LogMeIn

Európában az energiaiparba áramlik leginkább a kockázati tőke

2024-ben eddig 5,7 milliárd dollár értékben kaptak a startupok európai kockázatitőke-befektetést energiaipari innovációk fejlesztésére. Ez egy viszonylag új, 2023-ban kezdődött trend: annak előtte az energiaipart megelőzték a pénzügyi és az egészségügyi innovációk, valamint a vállalati szoftverek. Mutatunk 5 darab grafikont arról, hogy a Dealroom Europe Tech Update elemzése szerint eddig idén hogyan áll az európai

Bővebben

Mit jelent impact alapon befektetni, és miért fontos a startupoknak, hogy mérjék a társadalmi hatásukat?

A Startup Safari 0. napján Bedő Beatrix, Szakacsits Szabolcs, Károlyi Antal és Eszter Elemér járták körbe, hogy milyen félreértések övezik a társadalmi hatásokat fókuszba helyező, úgynevezett impact befektetéseket, milyen nehézségei vannak itthon egy impact alapon építkező vállalkozónak, és mire van szükség a fejlődéshez.

Bővebben

A fejlett ökoszisztémák húzzák fel a kockázatitőke-befektetéseket 2024 első felében

A kockázatitőke-befektetések számát és mértékét az olyan fejlett ökoszisztémák húzzák felfelé 2024-ben, mint az USA, Kína és az Egyesült Királyság. Mutatunk 5 darab grafikont arról, hogy a Dealroom Global Tech Update elemzése szerint eddig idén hogyan áll a globális kockázati tőke.

Bővebben

Bátrabb vállalkozókat nyernénk azzal, ha nyíltan beszélnénk a term sheetekről

Bedő Beatrix szerint nem szabadna, hogy tabu legyen a befektetések pénzügyi és egyéb feltételeit összefoglaló dokumentum, a term sheet. Ha erről nyíltabban beszélnénk, olyan vállalkozókat nevelnénk, akik tájékozottabbak és nem kiszolgáltatottak a befektetőknek.

Bővebben

Hogyan ne égj ki, ha startupot építesz?

A startupszféra fokozottan kitett a kiégésnek: ott, ahol a munka nagyfokú elköteleződést, odaadást kíván meg, könnyű elveszítenie az embernek saját magát, és nehéz határt vonni. Hogyan csapja be magát a startupper, és hazudja ünnepnek a munkát? Hogyan tehetünk a kiégés ellen csapatszinten és egyénileg? Erről beszélgetett a Startup Safarin Bélavári Virág, a Munch marketingmenedzsere, valamint

Bővebben

Befektetői találkozót tart július 10-én a jótékonysági applikációt fejlesztő Sharity

A tőkével rendelkező cégeket, a jó ügyekért síkra szálló civil szervezeteket és az adományozó magánszemélyeket összekötő startup célja, hogy kilépjen a nemzetközi piacra – ehhez keres a Tőkeportál közösségi finanszírozási kampányán keresztül befektetőket.

Bővebben

Eszter Elemér: Nagyon utálom, amikor valaki a Hiventures-t piszkálja

Az angyalbefektető szerint a Hiventures egy, a nemzetközi gyakorlatban szokványos gazdaságélénkítő eszköz, ami betölti a funkcióját: megtanítja a vállalkozónak, hogy milyen az, amikor van pénze, és hozzájárul a tapasztalatot szerző vállalkozói réteg gyarapításához. Azt a szellemi munkát ugyanakkor nem spórolhatja meg az ökoszisztéma, hogy hogyan születhet minél több magyar sikersztori.

Bővebben

Nemzetközi franchise lehet a MyFarm-ból annak új befektetője, az első hazai McDonald’s tulajdonosa jóvoltából

Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai piacra a McDonald’s korábbi marketing igazgatótanácsi elnöke, Kercsmár András, aki a nemzetközi franchise kiépítése mellett a marketingben is segíti a MyFarm csapatát.

Bővebben