Hirdetés

Magyar techvállalkozást vásárolt fel a McKinsey: közös erővel indítják el budapesti digitális stúdiójukat

Tovább erősít a digitális fronton a magyar startupot megvásárló McKinsey. A digitális transzformációkra és innovációra specializálódott IncepTech-kel közös erővel nyitják meg budapesti bázisú, Európában immár a 4. stúdiójukat. Küldetésük ügyfeleiket tudással és eszközökkel felvértezni, ami lehetővé teszi számukra, hogy a digitális világban is kiemelkedően szerepeljenek.

Az új budapesti stúdió Európában a negyedik: a londoni, berlini es stockholmi helyszínek immár 500 szakértőt foglalkoztató hálózatába csatlakozik.

„Kiemelkedő eredménynek tartjuk, hogy létrejöttével a budapesti stúdió Európa szinten is vezető digitális központtá válik, egyben tovább növekszik a McKinsey magyarországi jelenléte és a cég globális innovációs tudásbázisában betöltött szerepe. Az itt dolgozó kollegák kontinens szerte segítik majd a McKinsey ügyfeleit, köztük az európai gazdaság számtalan vezető szereplőjét, kiemelkedő  digitális innovációk sikeres végrehajtásában és az ehhez szükséges képességek kiépítésében.” – emelte ki Jánoskuti Levente, a McKinsey magyarországi irodavezető partnere.

A McKinsey alumnijai, az alapító Buslig György László, vezető társai Schay Dániel és Antal Áron, valamint az IncepTech több mint 60 szakemberből álló csapata két világ legjavát egyesíti: a magas szintű üzleti tanácsadás és a technológiai startup háttérből fakadó gyakorlatiasság kombinálásával képesek akár fél év leforgása alatt, a gondolat megszületésétől egészen a kész termék piacra viteléig megoldást nyújtani.

Munkavállalóik digitális szakértők, olyan termék-fókuszú mérnökök akik mélyen érdeklődnek az üzleti kihívások iránt, és üzleti szakemberek, akik szomjazzák a technológiai innovációkat.

A stúdióhoz kapcsolódó tervek és a mögöttük húzódó vezetői hitvallás jól mutatják, hogy itt a Magyarországon tipikus szolgáltatóközpontoktól gyökeresen eltérő dolog épül: „Olyan különleges szervezeti kultúrát teremtettünk, amely egyesíti magában a technológiai innováció és az üzleti tanácsadás két különböző világát, és lehetővé teszi, hogy bármely szakágról érkező ambíciózus emberek különleges fejlődési pályát járhassanak be. A stúdióban felépülő több száz fős közösségben magasan képzett fejlesztők, mérnökök, termék–designerek és digitális szakértők szorosan együttműködve, a frontvonalból építhetnek startupokat nagyvállalatok számára, és a világ legkomplexebb problémáira adnak majd újító megoldásokat.” – mondja az IncepTech alapítója, Buslig György.

A teljeskörű, mély szakértelmet igénylő gondolkodásra nagy szükség is van: „Amikor a vállalatok üzleti problémáikra projekteket indítanak, a digitalizáció számos formája megjelenik: ki kell aknázzák az adatok és az analitika adta lehetőségeket, digitális kultúrát kell kiépítsenek, modernizálniuk kell a technológiai megoldásaikat, digitális ügyfélélményt kell kidolgozzanak, javítaniuk kell a digitális marketingen és értékesítésen, optimalizálniuk kell belső és külső folyamataikat.” – nyilatkozta Bacsó Gergely, a Közép-európai McKinsey Digital társvezető partnere.

A februárban elstartoló stúdió a két cég sok évre visszanyúló, sikeres együttműködésének eredménye.

“Az IncepTech-kel megalakulásuk óta együttműködünk. Budapest már globális innovációs központnak számít a McKinsey-n belül a Panoráma/ Fintech (globális bankstratégiai elemzési és tudásközpont), a Periscope (szofisztikált árazási optimalizációs megoldások), a Finalta (fejlett banki és telekommunikációs operációs benchmarking szolgáltatások) és a Vállalati Agilitási Központ révén, melyeket az utóbbi 15 év során alakítottunk ki. Az IncepTech csatlakozása egy tudatos erőfeszítés előremutató eredménye” – fejtette ki Jánoskuti Levente, a McKinsey magyarországi irodavezető partnere.

Kép forrása: McKinsey

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben