Hirdetés

Magyar techvállalkozást vásárolt fel a McKinsey: közös erővel indítják el budapesti digitális stúdiójukat

Tovább erősít a digitális fronton a magyar startupot megvásárló McKinsey. A digitális transzformációkra és innovációra specializálódott IncepTech-kel közös erővel nyitják meg budapesti bázisú, Európában immár a 4. stúdiójukat. Küldetésük ügyfeleiket tudással és eszközökkel felvértezni, ami lehetővé teszi számukra, hogy a digitális világban is kiemelkedően szerepeljenek.

Az új budapesti stúdió Európában a negyedik: a londoni, berlini es stockholmi helyszínek immár 500 szakértőt foglalkoztató hálózatába csatlakozik.

„Kiemelkedő eredménynek tartjuk, hogy létrejöttével a budapesti stúdió Európa szinten is vezető digitális központtá válik, egyben tovább növekszik a McKinsey magyarországi jelenléte és a cég globális innovációs tudásbázisában betöltött szerepe. Az itt dolgozó kollegák kontinens szerte segítik majd a McKinsey ügyfeleit, köztük az európai gazdaság számtalan vezető szereplőjét, kiemelkedő  digitális innovációk sikeres végrehajtásában és az ehhez szükséges képességek kiépítésében.” – emelte ki Jánoskuti Levente, a McKinsey magyarországi irodavezető partnere.

A McKinsey alumnijai, az alapító Buslig György László, vezető társai Schay Dániel és Antal Áron, valamint az IncepTech több mint 60 szakemberből álló csapata két világ legjavát egyesíti: a magas szintű üzleti tanácsadás és a technológiai startup háttérből fakadó gyakorlatiasság kombinálásával képesek akár fél év leforgása alatt, a gondolat megszületésétől egészen a kész termék piacra viteléig megoldást nyújtani.

Munkavállalóik digitális szakértők, olyan termék-fókuszú mérnökök akik mélyen érdeklődnek az üzleti kihívások iránt, és üzleti szakemberek, akik szomjazzák a technológiai innovációkat.

A stúdióhoz kapcsolódó tervek és a mögöttük húzódó vezetői hitvallás jól mutatják, hogy itt a Magyarországon tipikus szolgáltatóközpontoktól gyökeresen eltérő dolog épül: „Olyan különleges szervezeti kultúrát teremtettünk, amely egyesíti magában a technológiai innováció és az üzleti tanácsadás két különböző világát, és lehetővé teszi, hogy bármely szakágról érkező ambíciózus emberek különleges fejlődési pályát járhassanak be. A stúdióban felépülő több száz fős közösségben magasan képzett fejlesztők, mérnökök, termék–designerek és digitális szakértők szorosan együttműködve, a frontvonalból építhetnek startupokat nagyvállalatok számára, és a világ legkomplexebb problémáira adnak majd újító megoldásokat.” – mondja az IncepTech alapítója, Buslig György.

A teljeskörű, mély szakértelmet igénylő gondolkodásra nagy szükség is van: „Amikor a vállalatok üzleti problémáikra projekteket indítanak, a digitalizáció számos formája megjelenik: ki kell aknázzák az adatok és az analitika adta lehetőségeket, digitális kultúrát kell kiépítsenek, modernizálniuk kell a technológiai megoldásaikat, digitális ügyfélélményt kell kidolgozzanak, javítaniuk kell a digitális marketingen és értékesítésen, optimalizálniuk kell belső és külső folyamataikat.” – nyilatkozta Bacsó Gergely, a Közép-európai McKinsey Digital társvezető partnere.

A februárban elstartoló stúdió a két cég sok évre visszanyúló, sikeres együttműködésének eredménye.

“Az IncepTech-kel megalakulásuk óta együttműködünk. Budapest már globális innovációs központnak számít a McKinsey-n belül a Panoráma/ Fintech (globális bankstratégiai elemzési és tudásközpont), a Periscope (szofisztikált árazási optimalizációs megoldások), a Finalta (fejlett banki és telekommunikációs operációs benchmarking szolgáltatások) és a Vállalati Agilitási Központ révén, melyeket az utóbbi 15 év során alakítottunk ki. Az IncepTech csatlakozása egy tudatos erőfeszítés előremutató eredménye” – fejtette ki Jánoskuti Levente, a McKinsey magyarországi irodavezető partnere.

Kép forrása: McKinsey

Hirdetés

Elindult a magyar Kickstarter, a Brancs közösségi piactér

A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is. A Brancs az első hazai közönségre szabott online piactér, ahol az ország legújabb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeit közösségi finanszírozással valósítják meg. Az ötletgazdák a leendő vásárlóikkal – azaz a közösség erejével – gyűjtik össze a kampányok megvalósításához szükséges tőkét.

Bővebben

Budapesten rendezik meg Közép-Európa legnagyobb techfesztiválját

Az online térben töltött két év után végre személyesen is várja elsősorban a szoftverfejlesztés terén dolgozó magyar és nemzetközi szakembereket Közép-Európa legjelentősebb, technológiai trendekkel és fejlesztői újdonságokkal foglalkozó techfesztiválja. A kétnapos Craft Conference magyar szervezői közel 30 országból mintegy 1500 résztvevőt várnak, akikkel többek között a NASA, a Google, a Spotify, az IBM vagy az eBay szakemberei, gyakorló kódolók, és a technológia üzleti oldalával foglalkozó vezetők is megosztják tapasztalataikat a legforróbb trendekről. A szellemi útravaló mellett workshopok, vállalati standok és kapcsolatépítő bulik teszik teljessé az élményt, melynek a Vasúttörténeti Park szolgál különleges helyszínéül.

Bővebben
Hirdetés

A diákigazolvány új szerepe, szabadulószobává alakuló városok, és élelmiszertermelés a nappaliban – kihirdették az MVM Edison startup verseny idei nyerteseit

A diákokat kedvenc márkáikkal összekötő program; közösségi alapú, decentralizált otthoni kertészet, az okos hulladékkezelést és újrahasznosítást ösztönző alkalmazás; városokat interaktívan bemutató telefonos szabadulószoba; fiatalokat célzó ökotudatos, digitális, közösségi alkotóműhely, illetve lemerült elektromos autóknak szóló asszisztencia-szolgáltatás is szerepel az MVM Edison startup verseny idei nyertesei között. Az innovatív ötletek pénzjutalomban részesülnek, illetve akár 50 millió forint magvető befektetést is kaphatnak.

Bővebben

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben