Hirdetés

Magyar startuppal oldja meg a házhozszállítást az ALDI

Saját webshop fejlesztése helyett egy haza startuppal, a ROKSH-sal állapodott meg az ALDI Magyarország, és így mintegy 3 ezer, zömében saját márkás élelmiszerterméke online megvásárolható és házhoz rendelhető lesz Budapesten – elsőként a régióban.  

Hirdetés

„A pandémiás időszakban a gyorsan változó körülmények között különösen fontos a megbízhatóság, és mi stabil partnerként bővítjük szolgáltatásainkat: a platformon is a megszokott alacsony bolti árakon lehet rendelni, és oda is el tudjuk juttatni termékeinket, ahol nincs a közelben áruházunk” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

A diszkontlánc szerint a szolgáltatás a karanténban lévők számára is elérhető a fővárosban. A személyes bevásárló felveszi vele a kapcsolatot telefonon, és leegyezteti, hogy a csomagot az ajtó előtt hagyja, így nem szükséges fizikai érintkezés, hiszen a vásárlás összegét bankkártyával előre ki tudja fizetni a megrendelő.

A szolgáltatás úgy működik, hogy a vásárló összeállítja a webshopon keresztül a bevásárlólistáját, majd megjelölheti, hogy mikor és hol szeretné a termékeket átvenni. Ezt követően a ROKSH profi „Személyes bevásárlója” elmegy a vásárlóhoz közeli ALDI-üzletbe, ott összeválogatja a termékeket, és az áruházban elérhető aktuális áron megvásárolja azokat. Ha eltérés lenne a bolti kínálat és a leadott bevásárlólista között, a vállalat személyes bevásárló kollégája telefonon egyeztet a vásárlókkal a megoldásról.

Az ALDI már évek óta biztosít ingyenes házhozszállítást elsősorban nagyobb értékű és méretű elektronikai termékek esetében. Ezeket az árucikkeket az ALDI üzleteiben személyesen lehet megvásárolni, a házhozszállításról az ALDI gondoskodik. Az áruházlánc a jövőben is kínál majd akciósan ilyen termékeket, ezt a szolgáltatást a ROKSH-sal kötött együttműködés nem érinti – közölte a diszkontlánc.

Forrás: www.index.hu

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben