Hirdetés

Magyar startup segíti az itt dolgozó ukránokkal a kapcsolattartást

Ingyenes krízisapplikációval segíti a munkáltatókat, közösségeket, intézményeket a Blue Colibri az ukrán helyzetre tekintettel. A hazai HR-technológiai startup a magyar vállalatoknál, intézményeknél dolgozó ukrán munkavállalók elérése, informálása és visszajelzések kezelése céljából ukrán nyelven is elérhető, mobilos kommunikációs felületet biztosít – 6 hónapon keresztül teljesen díjmentesen.

A fizikai munkavállalókat nem egyszerű elérni, hiszen nem rendelkeznek céges email címmel, vállalati számítógéppel és telefonnal. Az egyre fokozódó krízishelyzetben pedig különösen is fontos a kétirányú kapcsolat kiépítése. Elengedhetetlen lenne, hogy az ukrán munkavállalók is jelezni tudjanak a munkáltatók felé, ha épp nem tudnak munkára jelentkezni vagy kérdéseik vannak. A munkáltatók számára pedig még inkább prioritás, hogy gyorsan és célzottan érjék el ez a dolgozói csoportot is a megfelelő információkkal.

A nyelvi akadályok miatt sem evidens a fenti folyamatok menedzselése. A Blue Colibri rendszerében jelenleg 16 nyelven lehet kommunikálni a munkavállalókkal, hiszen már a kialakult háborús helyzet előtt is, több vállalat ennek segítségével érte el külföldi munkavállalóit és segítette a mindennapi munkavégzésüket – többek között például ukrán, szerb, mongol nyelven.

Azon vállalatok és közösségek számára, akiknél vannak ukrán munkavállalók, a következő 6 hónapra díjmentesen egy saját néven működő platformot biztosít a Blue Colibri, amely elérhető számítógépről és letölthető mobil alkalmazásként is. “A rendszerben híreket, dokumentumkat, eseményeket lehet kezelni, azonnali, kétirányú kommunikációt kezdeményezni a chat felületen. Kiküldhetőek kérdőívek és létrehozhatóak tájékoztató és ügyintéző űrlapok is. Ezek segítségével meggyorsítható az információhoz való hozzáférés és a napi munkával, lakhatással, ellátással kapcsolatos ügyintézés” – mondta Barathi Tamás a Blue Colibri alapító ügyvezetője.

A rendszer szinte azonnal elindítható és használható. Az érdeklődők a bluecolibriapp.com/krizisapp linken vagy a hello@bluecolibriapp.com email címen tudnak bővebb információhoz jutni.

A Blue Colibri csapata már korábban is élt hasonló felajánlással. 2020. márciusában a Covid helyzet kapcsán ajánlották fel a vállalatoknak a felületüket. Akkor 35 nagyvállalat közel 28.000 munkavállalóknak segítettek a gyors információ átadásban és kapcsolattartásban.

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben