Hirdetés

Magyar ezüstérem a Get in the Ring globális döntőjén

Ezer nemzetközi indulóból emelkedett ki, és szerzett ezüstérmet a Talk-A-Bot a globális box ringes startupverseny nehézsúly kategóriájában.

Az Innotrade program által nyújtott szakmai támogatással, a magyar fejlesztésű Talk-A-Bot csapata másodikként futott be a holland herceg (Prince Constantijn Van Oranje) által megnyitott 2018-as Get in the Ring, Cascais-ban megtartott portugáliai globális döntőjén. A „nehézsúly” kategóriában induló startup (+2.5M EUR cégértékelés) elnyerte a második legrangosabb címet, miután 70 ország 1,000 jelentkezőjéből került beválasztásra egy nemzetközi kockázati tőkebefektetőkből álló zsűri értékelése alapján. A magyar chatbot fejlesztő startup, Deliága Ákos személyében, aki a cég alapítója és üzletfejlesztési igazgatója is egyben, egy ’Wall Street Farkasa’ tematikájú pitchcsel szállt csatába egy olyan holland cég ellen, aki a mesterséges intelligencia segítségével segít a vállalatok számára az árazásban. A végső megmérettetés a híres Estoril kaszinóban, 400 fős közönség előtt került megrendezésre, ahol 3 rangos befektető zsűrizett. Szintén bejutott a top 150 döntős közé a „középsúly” kategóriában (+500k – 2.5M EUR értékelés) a hazai Zyntern, aki pályakezdő munkakeresőket köt össze munkaadókkal.

A ‘Get in the Ring’ egy box ringben megszervezésre kerülő 3 perces ’pitch csata’, ahol két csapat 30 másodperces menetekben prezentálja egymás ellen vízióját, csapatát, üzleti modelljét és pénzügyi teljesítményét. Kitérnek az ellenfél hiányosságaira is, így egyfajta szellemi box párbaj jön létre.

A Get in the Ring több mint 100 országban, több mint 1,500  mérkőzést szervezett 30,000 nemzetközi startup számára 2012-s elindulása óta, és már több mint 1 millió követője van a közösségi oldalakon.

A nyertesek számos rangos befektetőhöz, nagyvállalati partnerhez és tapasztalt mentorokhoz kapnak közvetlen összekötést, amely hosszú távon segíti a cég további nemzetközi piaci bővítését.

Tavaly decemberben, a Várkert Bazárban, az Innotrade, a Hiventures és a Startup Campus közös szervezésében, kiterjesztette a Get in the Ring formátumot a ’Visegrad in the Ring’ eseményen. Itt olyan nagyvállalati szereplők, mint a Hyperloop One, Viber, Google, General Electric, National Instruments, Invitech és a MOL Group ’reverse pitchelték’ az igényeiket, amire válaszként a döntőbe jutott startupok megoldásaikat prezentálták, retorikai boxpárbajt vívva a ringben. Az esemény idén ismételten megrendezésre kerül november végén a ’Shepherds in the Ring’ név alatt.

A reverse pitch eseményen a Talk-A-Bot nyerte a Rakuten-Viber díjat, amivel egy Tel-Aviv-i szakmai túra is járt, miközben a szintén aznap tartott Get in the Ring eseményen a ’Chatbotok messiása’ szerepjátékkal nyerte el a 800 fős publikum és 2,300 live stream-en csatlakozott közönség mosolyát. A versenynek köszönhetően már aznap 6 kapcsolatot szerzett, amiket később megrendelésekké alakított. A Zyntern pedig megnyerte a Get in the Ring verseny fődíját, és ennek következményeként 120 milliós befektetést kapott a legnagyobb magyar kockázati tőke társaságtól, a Hiventures-től. Ennek az előselejtezőnek köszönhetően jutott be a cég a top 150-be és a Talk-A-Bot a döntőbe a globális Get in the Ring eseményen.

„Izgultam mintha én is a ringben lettem volna, de bíztam Ákos kemény képességeiben és frappáns humorérzékében, valamint sokat készültünk az eseményre közösen. A ma megszerzett ezüstérem győzelemként ér fel a magyar startup közösség számára.

Ez bizonyíték arra, hogy a magyar startup ökoszisztéma képes felvenni a versenyt a nemzetközi mezőnyben.

Ilyen ’startup darwinizmus’ kell, ahol nem csak a találmány a termék, hanem a feltalálók is! Talk-A-Bot will be talked about!”

– nyilatkozta Sebastian Tamás (Sebi), az Innotrade Program vezetője és a Visegrád/Shepherds in the Ring rendezője, aki segített felkészíteni a Talk-A-Botot.

A fiatal magyar startup alig két éve alakult négy magyar alapítóval, idén pedig már 23 fős csapattal készít chatbot integrációkat Facebook Messenger és Viber platformokra, több mint 25 nagyvállalati partner számára.

„Hiányzott eddig egy olyan szereplő a rendszerből, amit az Innotrade képvisel, hiszen nem csak külföldi piacokra juttat ki, hanem releváns, cégre szabott módon nemzetközi kapcsolatokkal köt össze és felkészít minket a valós üzleti csatákra, legyen az egy box ringben vagy kint a piacon. Maga a felkészülés a Visegrad in the Ringre és a mostani döntőre nagyon hasznos volt, mert segített élesíteni a kommunikációnkon és az üzleti stratégiánkon. Az Innotrade Program és Sebi mentorálása segítségével több hasznos partnerrel tudtunk egyeztetni, ami gyorsítja a nemzetközi terjeszkedésünket.” —nyilatkozta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot alapítója/üzletfejlesztési igazgatója.

“Az olyan események, mint a Get in the Ring leginkább abban segítenek, hogy a világon bárhol komolyan vegyék az innovációnkat. A startupok közösségében folyamatosan fejlődni, gyorsítani kell és ez a helyezés nagyot segít a növekedésünkben. Hamarosan bejelentünk még két jelentős hírt!”

Az Innotrade segítségével a Talk-A-Bot korábban már bemutatkozhatott a legnívósabb nemzetközi startup kiállításokon és cégre szabottan kapott B2B tárgyalásokat az események folyamán. A hannoveri CeBIT rendezvény mentén, az Axis Tel Aviv-on, a San Franciscó-i TechCrunch-on és a Stanford egyetemen biztosított az Innotrade megjelenési lehetőséget a chatbot fejlesztőnek, amely most ezeket is kihasználva fejlődik tovább.

De kíváncsian várjuk, hogy milyen további hírek érkeznek a Talk-A-Bot háza tájáról….

Hackathon: kiberbiztonsági innovációs versenyt rendeznek magyar egyetemistáknak

A kibertér tele van időszerű kihívásokkal, amelyek rendkívüli hatással lehetnek a mindennapjainkra. Erre időszerű példa a 2022. május 7-én történt kibertámadás, amely az Egyesült Államok Colonial Pipeline rendszerét bénította meg. Egy számlázási szoftvert ért támadás, képes volt az ellátó láncra súlyos következményekkel hatni.

Bővebben

Szerezz 15 millió forintos támogatást az ötletedért és vedd fel a harcot a műanyagszennyezéssel!

Megnyílt a jelentkezés a Startup Plastic Surgery programra, amely immár harmadik alkalommal nyújt támogatást a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokra megoldást kereső startupoknak. Az akcelerátor programra október 10-ig várják olyan minimum két fős csapatok jelentkezését, akik innovatív ötleteikkel, termékeikkel, vagy technológiákkal járulhatnak hozzá a műanyagipar megújításához és a karbonsemleges jövőhöz.

Bővebben

A repoharak örökké aktuális dilemmáját most egy fizetési szolgáltató oldaná meg

Bér és borravaló küldése közvetlenül a személyzet kártyájára, beszállítók kifizetése, vagy akár a repoharak betétdíjának kártyára történő utalása néhány másodperc alatt – néhány példa arra, hogy a Mastercard Send hogyan teheti gyorsabbá, gördülékenyebbé és biztonságosabbá a vendéglátásban és a gasztronómiában történő fizetéseket.

Bővebben

Az hazai informatikusok pár éven belül külföldi munkaadónak fognak dolgozni?

Négyből három hazai informatikus valószínűnek tartja, hogy a következő két évtized során távmunkában külföldi munkaadónak fog dolgozni, és szinte minden szakember az IT-életpálya természetes részének tekinti a külföldre történő munkavégzést – derül ki egy friss kutatás eredményeiből. Az IVSZ értékelése szerint mindez nemcsak az egyébként is súlyos munkaerő-hiánnyal küzdő digitális munkaerőpiac szempontjából jelent újabb egyértelmű

Bővebben

Még sosem érte meg ennyire telekocsizni

Noha december 31-ig még biztosan hatósági árakon tankolhatunk, a globális infláció miatt sokan már most az autós közlekedés költséghatékonyabb alternatíváit keresik. A közúti közlekedés résztvevőinek egyre több anyagi próbatétellel kell szembenézniük, így autósként és utasként egyaránt mérlegelni kell, hogy milyen utazási forma lehet a leggazdaságosabb, különösen nagyobb távolságok esetében.

Bővebben

Közösségi támogatás megoldást hoz a tartalomgyártóknak a magyar startup

Általános nemzetközi trend, hogy a fogyasztók egyre inkább nyitottak arra, hogy pénzzel is támogassák a kedvenc tartalomkészítőiket. 2021-ben az ezzel kapcsolatos mikrotranzakciók összege átlépte 13,5 milliárd dollárt és az előrejelzések szerint ez az éves összeg hamarosan a duplájára nő. A válság miatti reklám és szponzorköltések kiesésével a médiumok, vloggerek és nonprofit szervezetek is nagyobb szerepet szánnak a közösségi támogatásnak. Nekik nyújt alternatívát a tranzakciós díj és akár áfa nélkül működő magyar Donably.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások