Hirdetés

Magyar csapat fejleszti a szülők idősporoló applikációját

Társadalmunk és kultúránk jövőjének zálogai a gyermekek. A gyerekek boldogságának és jövőbeni sikerességének záloga pedig a harmonikus szülő-gyermek kapcsolat, a szülők számára azonban folyamatos kihívásokat jelent ez a fajta állandó jelenlét és fókusz, hiszen napi szinten kell megfelelniük a munka-család elképzelt ideális állapotának. Ebben igyekszik támogatást nyújtani a Kider App.

Hirdetés

A Kider App kialakításakor készült mélyinterjúk során megkérdezett magyar szülők 80%-a az időhiányt, azon belül is a gyerekekkel, párjukkal és magukkal töltött minőségi idő hiányát jelölték meg, mint legnagyobb probléma a gyermekes mindennapokban. A minőségi idő nem minden esetben jelent azonban fókuszált időt: egy kirándulás vagy egy kulturális program például jogosan nevezhető minőségi időeltöltésnek, azonban a szülő és a gyermek figyelme eközben különböző dolgokra irányulhat. Tehát alapvetően olyan tevékenységeket érdemes ebbe a minőségi idő kategóriájába sorolni, melyek közös kikapcsolódást, élményt és jövőbeni emlékeket nyújtanak. Azt is fontosnak tartjuk azonban kihangsúlyozni, hogy pusztán az idő mennyiségének nincs jelentősége a gyerek jólétére nézve, ezzel szemben a fókuszált idő mind a jólétre, mind a gyerek teljesítményére jótékony hatást gyakorol.

Természetesen az a felismerés, hogy a napi rutinból kiszakadva tudjanak a családtagok időt egymással tölteni, nem új keletű ötlet. A Kider App előtt már több megoldási kísérlet volt és van arra, hogy miképpen juthatnának a szülők gyors információhoz az elérhető lehetőségekről. Az online felületek és közösségek igyekeznek támogatást nyújtani mind információs, mind gyakorlati szinten. Az általunk megkérdezett magyar szülők 70%-a is alapvetően interneten keres megoldást a közös idő eltöltésére, ebből közel 90%-a a Facebookot és a Google-t hívja segítségül, míg vannak egy kevesen, akik specifikus oldalakat is felkeresnek (Minimatiné, Budapestimami, Port.hu, Szélforgó, babszinhaz.hu, stb.).

Azonban a bárhol és bármikor rendelkezésre álló információ mennyisége hatalmas, az oldalak felhasználóbarát jellege sokszor megkérdőjelezhető, ráadásul a személyre szabottság is hiányzik. A megkérdezett szülők 70%-a mindig pont akkor keres programot, amikor szeretne is elmenni, tehát nem előre. Ráadásul ez főleg hétvégékre összpontosul, péntek estére vagy szombat délelőttre, és a legtöbb szülő maximum csak 10 percet szeretne keresésre szánni. Sokszor az online oldalak, vagy a Facebook csoportok és események átböngészése, akár a Google-ben a megfelelő kulcsszó kombináció kitalálása hosszadalmas és idegőrlő tud lenni. Ennek következtében sok szülő végül a megszokott helyekre megy gyermekeivel, mert kellő információ hiányában rizikósnak ítélne meg egy új programot.

Ezen problémák és nehézségek megoldására indították útjára a Kider Appot (www.kider.hu), amely

időhatékony és kényelmes megoldást ad a szülőknek a minőségi idő eltöltésére, míg platformot teremt a szolgáltatókkal való kommunikációra is.

A Kider App egy nemzetközi piacra szánt mobil alkalmazás, mely a megadott profil adatok alapján segíti a szülőket, hogy személyre szabott ajánlást kapjanak gyerekbarát helyekre és programokra, lokációjuknak, gyermekük korának és érdeklődési körének megfelelően. A szülők a Kider Appon keresztül elmenthetik, értékelhetik, megoszthatják az általuk kedvelt programokat és helyeket, sőt egyes eseményekre jegyet is vásárolhatnak majd az appon keresztül.

A Kider App október elejével indult el kezdő formájában, amely egyelőre a tervezett funkcióknak csak egy részét tartalmazza, de már most elérhető iOS és Android telefonokra is, magyar és angol nyelven. Jelenleg több mint 1500 gyerekbarát hely érhető el Magyarországon belül, és folyamatosan bővül az események listája is. A csapat folyamatosan dolgozik a további fejlesztéseken, és megoldásokon, amelyek a minőségi idő mellett a jövőben akár más típusú időt is tudnak majd spórolni a szülőknek.

Fotó: Facebook

Hirdetés

Díjazták a hazai tőkepiac legjobb teljesítményeit

A Budapesti Értéktőzsde idén is megrendezte a hazai tőkepiac legjobb teljesítményeit díjazó eseményét, az immár több mint két évtizedes múltra visszatekintő BÉT Legek 2020 díjátadó gálát. Az online formátumban zajló díjátadó keretében a BÉT többek között olyan, kiemelt presztízzsel bíró elismeréseket adott át, mint az év legnagyobb forgalmú részvénykereskedő cége, az év legnagyobb forgalmat elért részvénykibocsátója, vagy a befektetői tudatosság terjesztéséért odaítélt díj.

Bővebben

Idén is MagentaKraft pályázat!

Az ötlettől a piaci termékig hosszú út vezet, a legtöbb innováció nem jut keresztül ezen az akadálypályán. A tavalyi sikeres bemutatkozás után most új lehetőségekkel jelentkezik a Telekom fiataloknak szóló platformja, a MagentaKraft. Folytatódik az ötletfejlesztési folyamat, melynek során a fiatal tehetségek egy nemzetközi márka szellemi és technológiai hátterére támaszkodhatnak. A MagentaKraftban a fiatalok a legjobb szakértők közreműködésével fejleszthetik befektetésre érett projektté saját ötleteiket edukátorok segítségével, támogatást kapva a kidolgozásától egészen az invesztorok előtti bemutatásig. A lehetőség 2021-ben is nyitva áll: az idei pályázatokat március 8-ig várják.

Bővebben
Hirdetés

A Microsoft is beszáll a Startup Hungary tanácsadó testületébe

Szabó Péter, a Microsoft Magyarország vállalati és partnerkapcsolati üzletágigazgatója is tagja lett a Startup Hungary tanácsadó testületének. A felhőtechnológia és a mesterséges intelligencia, valamint vállalkozások digitális átalakulásának elkötelezett támogatójaként a Microsoft is aktívan részt vesz a startupok érdekképviseletét ellátó alapítvány munkájában. A Microsoft Magyarország nemcsak szakértői és technológiai támogatást nyújt a vállalkozásoknak, hanem az üzletszerzésben is kész segíteni őket.

Bővebben

Kiugróan sok gyermekpornográf tartalmat jelentettek – szülőknek szóló tájékoztató indult

Kiugróan sok gyermekpornográf tartalmat jelentettek, de az adathalász kísérletek és a hozzájárulás nélkül megosztott személyes adatok száma is nőtt 2020-ban a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság internetes tájékoztató és segítségnyújtó szolgálata szerint. Az Internet Hotline (IH) az előző évhez képest több mint kétszer annyi, 1765 darab bejelentést kapott tavaly, aminek negyven százaléka gyermekpornográfia miatt érkezett.

Bővebben

Te használnál egy Netflixes chatbotot?

A Netflix sokunk nappaliját és hálószobáját meghódította. Magyarországon is sokat változtatott a tv nézési szokásokon és olyan népszerű sorozatokat mutatott be, mint a Nagy Pénzrablás, a Witcher vagy a Stranger Things. Mit szólnál, ha azt mondanám, hogy egy chatbot segíthetne kiválasztani a következő kedvenc sorozatodat?

Bővebben

A Hiventures befektetésben részesült cégek a pandémia ellenére is növekedni tudtak

A kontinens egyik legaktívabb befektetőjeként az MFB csoporthoz tartozó Hiventures 2020-ban közel 14 milliárd forint tőkekihelyezést valósított meg, így mára 350 cég található a portfóliójában, melyekhez mindösszesen 38 milliárd forint került kihelyezésre. A tőkebevonásban részesült társaságok a tavalyi évben a krízishelyzet ellenére is jól teljesítettek, mintegy 30 milliárd forint árbevételt termeltek és közel 2000 főnek biztosítanak munkahelyet.

Bővebben

Idén is elindul a női vállalkozókat támogató program

Az első online Dobbantó tréning eredményességének köszönhetően áprilisban ismét virtuális térben veszi kezdetét a program legkeresettebb képzése, a vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning. A Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány közös kezdeményezésének célja, hogy felvértezze a vállalkozónőket azokkal az ismeretekkel, amelyek birtokában tervszerűen, tudatosan indíthatják el, és működtethetik vállalkozásukat.

Bővebben

A kifli.hu egyre szélesebb körben örvend népszerűségnek, most pedig egy rendkívül szimpatikus lehetőség bevezetésével emelték tovább a szolgáltatásuk minőségét: a vásárlók által visszautasított termékeket automatikusan visszatéríti ügyfeleinek, hacsak azok úgy nem döntenek, hogy jótékony célra használják fel az adott összeget.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások