A kutyatulajdonosok már évek óta számos direct-to-customer szolgáltatás közül válogathatnak, a macskások azonban mindezidáig háttérben voltak. Most végre a cicaeledel innováció is megérkezett és nem túlzás azt állítani, hogy dübörög előre!
Ma jelentette be a Smalls nevű macskaeledel startup, hogy Series A befektetési körüket 9 millió dolláros tőkeinjekcióval zárták. A koncepcióról az alapítók, Matt Michaelson (CEO) és Calvin Bohn (COO) elmondták, hogy nem csupán a D2C kutyaeledel-modell macskákra való átültetéséről szól a történet.”
A Smalls felismerte, hogy a macska egy válogatós csúcsragadozó, amit egyre több tudatos macskatulajdonos figyelembe vesz kedvencük élelmezésekor. Így kínálatukban olyan ínyencségeket találunk, mint a friss, emberi fogyasztásra szánt minőségű csirkét és marhahúst, fagyasztva szárított szárnyasokat, és hasonló finomságokat. Mivel a macskák imádnak kütyüket is gyűjteni, így természetesen játékokat, sőt még különböző alom kellékeket is forgalmaznak.
„A Smalls sikeresen kifejlesztett egy olyan márkát, termékkombinációt, ellátási láncot és vevői élményt, amelyet kifejezetten a macskákra optimalizáltak, amilyen senki másnak sincs” – mondta el az ügyvezető.
Michaelson elmondása szerint a Smalls-nak jelenleg „több ezer” aktív előfizetője van, ami nem túl konkrét, de a képlethez még annyit hozzátett, hogy ez az ismeretlen szám négyszer több, mint tavaly. Elmacskásodni nem fognak!
Forrás: TechCrunch