Hirdetés

Ma még lehet jelentkezni Győr kedvenc ötletversenyére

Elindul az országos IDEATHON 4.0 by K&H verseny, melyre csapatok és egyéni indulók jelentkezését várják. A pályázóktól az innovációt támogató megoldásokat és bankoláson túli szolgáltatásokra vár javaslatokat a szakmai zsűri. Az ötleteket november 17-ig lehet benyújtani.

Negyedik alkalommal rendezik meg Győrben az Ideathon 4.0. by K&H ötletversenyt november 19-21. között, a K&H szakmai támogatásával. Az idén a fenntarthatóság és a “beyond banking”, azaz a bankoláson túli szolgáltatásokra fókuszál, de bármilyen más témában is ötletelhetnek a nevező egyéni indulók és csapatok. Az idei ötletverseny egy 3 részes programsorozat első önálló állomása lesz, amelyet további 2 esemény követ jövő év első felében.

Novemberben az intenzív, háromnapos közösségi gondolkodáson a megoldandó probléma beazonosításán, értelmezésén és az erre megoldást jelentő ötletek kifejlesztésén dolgozhatnak a csapatok a tervezői gondolkodás (design thinking módszertan) segítségével. A háromnapos esemény szakmai vezetői Csernátony Fanni és Barna Máté designerek és trénerek.

„A bankoláson túli szolgáltatások és a fenntarthatóság számunkra két olyan zászlóshajó, ami jövőbiztossá teszik a mindennapi pénzügyeinket. Az elsősorban a mobilunkra kerülő megoldásaink a hétköznapi élet megkönnyítésére, pénzügyeink átláthatóságára szolgálnak, hogy valóban a zsebünkben legyen a bank- és biztosító is, minden bankoláson túli, pénzügyi vonatkozású szolgáltatásával.” – tette hozzá Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője. Kiemelte: “A novemberi ötletbörzét követően második és harmadik lépésként, 2022-ben, online eseménysorozat veszi majd kezdetét, ahol már foglalkozunk az ötletek üzleti oldalával is, azaz miként lehet piacra vinni a megoldást azok irányába, akiknek valóban szükségük van rá?”

A legjobb ötletek rövid- és hosszú távon beépülhetnek a gyakorlatba, ezzel pedig kényelmesebbé válhatnak a mindennapok. A másik fontos célja a programnak, – amellett, hogy az ötletekből alakuló valós szolgáltatások üzletileg is megállják a helyüket, – hogy egy-egy jó ötlet tervezési és előkészületi hiányosságok miatt ne bukjon el.

Az Ideathon 4.0 by K&H-ra meglévő csapattal és egyénileg is lehet jelentkezni, hiszen a rendezvény első napján is kerülnek kialakításra a csapatok. Így volt ezzel a tavalyi év győztes csapata a ReFilamer is, akiknek tagjai az eseményen találkoztak és ma már első befektetésük előtt állnak. A győztes ötletük a háztartási műanyaghulladék költséghatékony újrahasznosítása volt, mindezt otthon egy 3D nyomtató segítségével. A rendezvény zárónapján, november 21-én, a versenyzők csapatokba szerveződve prezentálják ötletüket a szakmai zsűri előtt.

A verseny a StartITup Győr, a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara és a Szintézis-NET közös szervezésében valósul meg. Az esemény kiemelt szakmai támogatója a K&H, kiemelt szakmai partnere az INPUT Program.

Bővebb információ és jelentkezés: https://ideathon2021.ticketninja.io/.

Jelentkezési határidő: 2021. november 17.

Lehet, hogy egy kép erről: egy vagy több ember és , szöveg, amely így szól: „K&H AZ IDEATHON 2021 ÖTLETVERSENYRE MÉG A MAI NAPON REGISZTRÁLHATSZ! IDEATHON Ideathon 4.0 by K&H 2021. 11. 19-21. GyÅr, Iparkamara PUT szintézis NET PARTNERKAMARA”

Európában az energiaiparba áramlik leginkább a kockázati tőke

2024-ben eddig 5,7 milliárd dollár értékben kaptak a startupok európai kockázatitőke-befektetést energiaipari innovációk fejlesztésére. Ez egy viszonylag új, 2023-ban kezdődött trend: annak előtte az energiaipart megelőzték a pénzügyi és az egészségügyi innovációk, valamint a vállalati szoftverek. Mutatunk 5 darab grafikont arról, hogy a Dealroom Europe Tech Update elemzése szerint eddig idén hogyan áll az európai

Bővebben

Mit jelent impact alapon befektetni, és miért fontos a startupoknak, hogy mérjék a társadalmi hatásukat?

A Startup Safari 0. napján Bedő Beatrix, Szakacsits Szabolcs, Károlyi Antal és Eszter Elemér járták körbe, hogy milyen félreértések övezik a társadalmi hatásokat fókuszba helyező, úgynevezett impact befektetéseket, milyen nehézségei vannak itthon egy impact alapon építkező vállalkozónak, és mire van szükség a fejlődéshez.

Bővebben

A fejlett ökoszisztémák húzzák fel a kockázatitőke-befektetéseket 2024 első felében

A kockázatitőke-befektetések számát és mértékét az olyan fejlett ökoszisztémák húzzák felfelé 2024-ben, mint az USA, Kína és az Egyesült Királyság. Mutatunk 5 darab grafikont arról, hogy a Dealroom Global Tech Update elemzése szerint eddig idén hogyan áll a globális kockázati tőke.

Bővebben

Bátrabb vállalkozókat nyernénk azzal, ha nyíltan beszélnénk a term sheetekről

Bedő Beatrix szerint nem szabadna, hogy tabu legyen a befektetések pénzügyi és egyéb feltételeit összefoglaló dokumentum, a term sheet. Ha erről nyíltabban beszélnénk, olyan vállalkozókat nevelnénk, akik tájékozottabbak és nem kiszolgáltatottak a befektetőknek.

Bővebben

Hogyan ne égj ki, ha startupot építesz?

A startupszféra fokozottan kitett a kiégésnek: ott, ahol a munka nagyfokú elköteleződést, odaadást kíván meg, könnyű elveszítenie az embernek saját magát, és nehéz határt vonni. Hogyan csapja be magát a startupper, és hazudja ünnepnek a munkát? Hogyan tehetünk a kiégés ellen csapatszinten és egyénileg? Erről beszélgetett a Startup Safarin Bélavári Virág, a Munch marketingmenedzsere, valamint

Bővebben

Befektetői találkozót tart július 10-én a jótékonysági applikációt fejlesztő Sharity

A tőkével rendelkező cégeket, a jó ügyekért síkra szálló civil szervezeteket és az adományozó magánszemélyeket összekötő startup célja, hogy kilépjen a nemzetközi piacra – ehhez keres a Tőkeportál közösségi finanszírozási kampányán keresztül befektetőket.

Bővebben

Eszter Elemér: Nagyon utálom, amikor valaki a Hiventures-t piszkálja

Az angyalbefektető szerint a Hiventures egy, a nemzetközi gyakorlatban szokványos gazdaságélénkítő eszköz, ami betölti a funkcióját: megtanítja a vállalkozónak, hogy milyen az, amikor van pénze, és hozzájárul a tapasztalatot szerző vállalkozói réteg gyarapításához. Azt a szellemi munkát ugyanakkor nem spórolhatja meg az ökoszisztéma, hogy hogyan születhet minél több magyar sikersztori.

Bővebben

Nemzetközi franchise lehet a MyFarm-ból annak új befektetője, az első hazai McDonald’s tulajdonosa jóvoltából

Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai piacra a McDonald’s korábbi marketing igazgatótanácsi elnöke, Kercsmár András, aki a nemzetközi franchise kiépítése mellett a marketingben is segíti a MyFarm csapatát.

Bővebben