Hirdetés

Legtöbben egy homeoffice kerti faházra vágynak

Sokat elárul arról, hogyan élik meg a magyarok a lassan egy éve tartó járványt, hogy egy, a kert végébe felépíthető home office faház bizonyult a legtöbb érdeklődést kiváltó terméknek a #vegyélhazait kezdeményezés keretében.

Hirdetés

Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók. A termékek listáját egy home-office hangszigetelt kerti faház vezeti, a 16 négyzetméteres miniotthon ára 1,9 millió forint és elvonulási lehetőséget biztosít – ha például család mellett dolgozna az ember.

A második helyre akár a faházban is jól hasznosítható, buja pózokat ábrázoló, süteményekhez való kiszúró került, amely mindenképpen édes bűnökre sarkall. Úgy tűnik, hogy a járvány idején felértékelődött a lakáskultúra, mert a harmadik legkeresettebb termék a dizájnos fürdődézsa. Népszerűek a különleges ajándéktárgyak, az első tízben találunk vintage rókakoma figurákat, süthető gyurmából készült bögrét és mézeskalács bölcsőt. A legnépszerűbbek között van még a rétes és a kenyérsütésben segédkező okos befőttesüveg. Utóbbi készülék a 2020-2021-es év legtrendibb tevékenységében, a kovásznevelésben nyújt támogatást. A top10-et a kézműves üdítőital és kokárda zárja.

Egy évvel ezelőtt indította útjára a Marquard Media a #vegyélhazai kezdeményezést, hogy felületet biztosítson a hazai márkáknak maguk és termékeik bemutatására, közösséget építsen és így segítsen a magyar kultúrának, divat- és gasztrovilágnak, vagyis azon szektoroknak, amelyekre a járvány különösen keményen sújtott le. Azóta több mint 400 ezer felhasználó csatlakozott a csoporthoz, rengeteg magyar termelő, manufaktúra és kézművesműhely kínálja itt a portékáit. Az évfordulón az is kiderült, hogy mely vállalkozások adatlapja vonzotta a leginkább a nézelődőket.

Híres magyar találékonyság

A magyar humor a karantén idején is él és virul, ezt jól bizonyítja, hogy egy vicces bögréket gyártó manufaktúrát kattintottak a legtöbben. Hatalmas az érdeklődés a modulházak iránt, egy környezetbarát otthonokat kínáló cég lett a második. Az első tízben találunk még többek között házi lekvárfőzdét, cipő- és táskatervezőt, egyedi kendőket és ékszereket gyártó műhelyt, valamint a natúr kozmetikumok megmozgatta a közönséget.

Bár a listára nem kerültek fel, a #vegyélhazait közössége körében nagy népszerűségnek örvendenek az egyedi, jópofa termékek. Ilyen például a pároknak kifejlesztett kesztyű, azaz a pártyű. Egy ötvösmester feldobható érmét tervezett civakodó szerelmeseknek: akik biztosra akarnak menni, mindkét oldalra a saját nevüket íratják. A járvány negatív mentális hatásai ellen a legjobb védekezés a humor és a kreativitás: a csoportban találunk vakcinás fülbevalót, valamint karantén ihlette vázát – fertőtlenítőszer motívumokkal.

A #vegyélhazait különlegessége, hogy a szolgáltatásokat keresők is feltehetik kérdéseiket. Az egyik felhasználó egy, mémekben is látható kitömött gepárd mását szerette volna megvarratni. Sikerült neki és azóta mások is akarják a mémből valósággá vált gepárdot, ahogyan a bárányos WC-papír tartó is életre kelt és hatalmas népszerűségnek örvend.

Legkeresettebb termékek listája:

  • Home-office kerti faház
  • Pózos kiszúró sütikhez
  • Műanyagból készült fürdődézsa
  • Kézzel húzott rétes
  • Rókakoma figurák
  • Gyurmából készült flamingós bögre
  • Mézeskalács bölcső
  • Okos befőttesüveg
  • Magyar üdítőital
  • Kézműves kokárda

Kép forrása: www.tamasfahaz.hu

Hirdetés
Hirdetés

Budapesten és Prágában is bővíti flottáját a GreenGo

Új, Skoda Citigo e iV elektromos autókkal bővül a GreenGo hazai és prágai flottája. Azért éppen ezzel a modellel, mert a felhasználók hosszabb utakra is egyre szívesebben indulnak e-carsharinggel, és itt bizony már fontos szempont a hatótáv. Az új járműpark májustól fokozatosan lesz elérhető a felhasználók számára, a következő hónapokban további bővülés várható.

Bővebben

A Simple On You lett a Cápák között K&H az innovációért különdíj nyertese

A szívünknek oly kedves verssorokkal már az utcán sétálva is találkozhatunk. A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram többek között a tulajdonosok pénzügyi tudatosságát fejleszti.

Bővebben

Virtuális állásbörze várja az egyetemistákat

Virtuális állásbörzét szervez a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) a Case Solvers HRTech és EdTech területeken aktív startup vállalkozással közösen. Május 5-én és 6-án az Egyetem 3 karán közel 50 vállalati és civil szervezeti partner várja a hallgatókat szakmai gyakorlati-, és álláshelyek, valamint önkéntes lehetőségek széles kínálatával. A kétnapos online rendezvénysorozat keretében a virtuális vállalati bemutatkozó standok mellett karrier tanácsadás, interaktív előadások, workshopok és fogadóórák is várják az érdeklődőket.

Bővebben

Közös kutatásba kezd a Corvinus Egyetem egy magyar startuppal

Közös projekten dolgozik a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem az elkövetkező négy évben. A projekt fő célkitűzése, hogy felmérjék a digitalizáció jelenlegi és jövőbeni munkaerőpiaci igényeit, az ennek kielégítését leghatékonyabban szolgáló toborzási és kiválasztási módszereket, és nem utolsósorban a munkaerő utánpótlását biztosító oktatási programok kínálatát.

Bővebben

Elismerést kapnak a legdizájnosabb vállalatok

A Magyar Formatervezési Tanács idén is meghirdeti Design Menedzsment Díj pályázatát. Az elismerésre a bírálóbizottság tagjain kívül bárki jelölhet vállalkozásokat, nonprofit intézményeket. Az egymillió forinttal járó díj célja elismerni a designtudatos szemléletben, a design alkalmazásában és szakszerű menedzselésében élen járó szervezeteket.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások