Hirdetés

Labdába rúghat egy magyar tech startup a nemzetközi piacon? – Meetup ajánló

Izgalmas előadással és beszélgetéssel jön az AHa!Brainstore meetupsorozat legújabb állomása – melyet a vírusra való tekintettel természetesen online, élő videón követhetünk.

Online meetup sorozatunk célja, hogy az elmúlt években felhalmozott gyakorlati tudást és tapasztalatot megosszuk az innováció és új gondolatok iránt nyitott szakértőkkel, startupperekkel. Három eseményen, három kiemelt téma szereplői mondják el a saját sztorijaikat és engednek bepillantást a színfalak mögé. Ha érdekel a startupok és a nagyvállalatok együttműködése, ha a Te ötleted megvalósításához is kell még egy kis lendület, vagy csak nem hagynál ki egy jó kis beszélgetést a startup ökoszisztéma meghatározó arcaival, akkor itt a helyed” – írja az eseménynél a szervező csapat.

Mit kell tudni az AHa!Brainstore-ról?

Az Antenna Hungária partnereivel közösen az AHa!Brainstore startup program keretében nyújt tőkebefektetési lehetőséget, valamint technológiai és szakmai támogatást az induló, vagy növekedési fázisban lévő startupoknak, különösen a dróntechnológia, streaming szolgáltatások, OTT, IoT, IT biztonság, mesterséges intelligencia (AI), 5G és e-sport területeken.

Labdába rúghat egy magyar tech startup a nemzetközi piacon?” című beszélgetésre 2020. szeptember 24.én 16.00-kor kerül sor. A meetup-on való részvétel díjmentes, csak egy gyors regisztrációt kérünk.

Fókuszban egy jól megfogható, ám állandóan vitatott téma lesz. A legtöbb startup sikertörténet Amerikában indult.

Vajon a magyar vállalkozástámogató ökoszisztéma mennyire fejlett, mennyire támogató? Lehet-e úttörő technológiai startupot itthonról indítani és sikerrel meghódítani a nemzetközi piacot?

Milyen validációt kell/lehetséges egy kis lokális piacon megszerezni? A magyar hálózatok milyen technológiai hátteret biztosítanak a fejlődéshez? Milyen támogatást tud nyújtani egy hazai nagyvállalat mindehhez? Meetup-unkon olyan startup vállalkozások képviselői osztják meg tapasztalataikat, akiknek már sikerült IoT, robotika, vagy mesterséges intelligencia területén nemzetközi sikereket is felmutatni.

Előadók:
– Bereczki Nóra (onRobot)
– Deliaga Ákos (Talk-a-bot)
– Csaba Tamás (Strategic Network Planner)

Moderátor:
– Csaba Zoltán (TAL Consulting)

 

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben