Hirdetés

Közel 200 emberen segítettek a véradók a Startup Online által is támogatott halloweeni véradáson

Véres Halloweenen vett részt a Startup Online, ezúttal jó ügyért: október 31-én csatlakoztunk a Magyar Vöröskereszt önkéntes véradásához, amin 63 ember járult hozzá az ország vérellátásához.

Október 31-én, Halloweenkor közösen szólította meg a hazai startupszektort a Magyar Vöröskereszt és a Startup Online – ekkor rendezte meg ugyanis a több mint 140 éves múltra visszatekintő karitatív szervezet a hagyományos önkéntes véradó eseményét.

Ehhez a Startup Online és a Munch is csatlakozott, amivel a cél az volt, hogy megszólítsuk a hazai startup-ökoszisztémát, hangsúlyozzuk a véradás jelentőségét és részvételre ösztönözzük a szereplőket.

A 11-től 18 óráig tartó eseményen összesen 63 ember adott vért, azaz óránként átlagosan közel 8 fő járult hozzá az ország vérellátásához. A 63 fő összesen 28,35 liter vért adott, amivel közel 200 (egész pontosan 189) emberélet megmentéséhez járult hozzá.

Vért egyébként nemcsak az ilyen eseményeken, hanem bármikor adhatsz, amennyiben egészségesnek érzed magad, elmúltál már 18 éves, de még nem töltötted be a 65. életéved. A véradás térítésmentes és időpontfoglalás nélkül is látogatható, amely összesen 7-12 percet vesz igénybe. További információ a véradás folyamatáról itt érhető el.

NYITÓKÉP: Véradók a Magyar Vöröskereszt és a Startup Online halloweeni véradásán. Forrás: Márton Kata / InnoMaker Partners

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben