Hirdetés

Közel 15 millió forintos díjazással várja a legjobb magyar startupokat a Carpathian Startup Fest versenye

A május 21-22-én, Lengyelországban megrendezendő Carpathian Startup Festre kedvezménnyel utazhatnak ki a startupok az esemény hazai partnere, az InnoMaker Partners kuponkódját használva.

Idén május 21-22. között rendezik meg a közép-kelet-európai régió egyik legjelentősebb startupeseményét, a Carpathian Startup Festet. A lengyel Jasionkaban helyet kapó rendezvény célja, hogy összehozza a régió ökoszisztémáját formáló startupokat, befektetőket, vállalati vezetőket és innovátorokat. A fesztiválon négy színpadon, több mint 120 előadóval zajlanak majd a szakmai programok, és a networking is kiemelet szerepet kap.

A Carpathian Startup Fest egyúttal saját startupversenyt is rendez a régió feltörekvő vállalkozásai számára, aminek keretében a résztvevők összesen 150 ezer złoty (átszámítva körülbelül 14,3 millió forint) pénzdíjazásban részesülhetnek.

Mindemellett az esemény alkalmat biztosít arra is, hogy a startupok növeljék ismertségüket, befektetőket találjanak, és tapasztalt mentorokkal dolgozzanak együtt.

Jelentkezni a versenyre 2025. március 24-ig lehet a Carpathian Startup Fest hivatalos weboldalán keresztül. A pályázatokat iparági szakértők és befektetők bírálják el, a döntősöket pedig 2025. április 16-án hirdetik ki.

A 2024. évi Carpathian Startup Festről készült fotó. Forrás: Carpathian Startup Fest

A Carpathian Startup Fest hivatalos magyarországi ökoszisztéma-partnereként az InnoMaker Partners arra bátorítja a magyar startupokat, hogy vegyenek részt a fesztiválon, ehhez pedig exkluzív kedvezményt is biztosít számukra:

a CSF25PARTNER kuponkód használatával 17 százalék kedvezménnyel vásárolhatók meg a belépők.

NYITÓKÉP: A 2024. évi Carpathian Startup Fest startupversenyének nyertesei. Forrás: Carpathian Startup Fest

Örülhetünk-e egyáltalán a Klarna tőzsdére lépésének?

A svéd BNPL-bajnok jobb időket is látott, mint most, a tőzsdére vezetés megkezdésekor. Ezt tükrözi a visszafogott értékelési célja, ami mögött az európai piacok rossz megítélése húzódhat, valamint az is, hogy a tervezett értékelés meg sem közelíti az unikornis pár évvel korábbi értékelését.

Bővebben

Összefogott az európai ökoszisztéma a következő európai sikersztorik megszületéséért

A Europe Project névre keresztelt kezdeményezés célja, hogy komplex segítséget nyújtson a tehetséges fiatal vállalkozóknak, és megmutassa a világnak: Európa még mindig képes globálisan meghatározó startupokat építeni.

Bővebben

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben