A tévé, mint hirdetési felület igazán a nagypályások játszótere volt. A Google azonban most ennek a reformjára készül: bejelentette, hogy ügyfelei mostantól
tévéképernyőkre célzott kampányokat is indíthatnak.
Naponta már több mint 180 millió órát töltenek a YouTube-felhasználók a tévéképernyők előtt. Az internetkapcsolatok elterjedése és minőségének javulása, valamint az okostévék, konzolok és egyéb streamelést lehetővé eszközök elszaporodása kedvező környezetet teremt a Google számára, hogy immár fókuszált megoldásokkal próbálkozzon – írja a vállalat közleménye alapján a BitPort.
Ezentúl tehát a Google hirdetési platformján már nem csak hagyományos számítógépekre, telefonokra és táblagépekre célozhatnak az ügyfelek, hanem megjelenik a külön tévés kategória is. Ez a nagy és szélesvásznú megjelenés természetesen grafikai mutációt kíván majd meg a hirdetésektől – de ez a lehetőség is nyiva áll.
A Google tájékoztatása alapján a tévéken megjelenő reklámok jobb eredményeket tudtak felmutatni. Hogy ez valóban így van-e, arról a hirdetők is meggyőződhetnek, hiszen külön analízist kapnak az új felülettel kapcsolatban. A tévés hirdetési helyekre egyébként licitálni is külön lehet, az átlagára egyelőre ismeretlen.