Korszakalkotó reformra készül a Google

A tévé, mint hirdetési felület igazán a nagypályások játszótere volt. A Google azonban most ennek a reformjára készül: bejelentette, hogy ügyfelei mostantól
tévéképernyőkre célzott kampányokat is indíthatnak.

Naponta már több mint 180 millió órát töltenek a YouTube-felhasználók a tévéképernyők előtt. Az internetkapcsolatok elterjedése és minőségének javulása, valamint az okostévék, konzolok és egyéb streamelést lehetővé eszközök elszaporodása kedvező környezetet teremt a Google számára, hogy immár fókuszált megoldásokkal próbálkozzon – írja a vállalat közleménye alapján a BitPort.

Ezentúl tehát a Google hirdetési platformján már nem csak hagyományos számítógépekre, telefonokra és táblagépekre célozhatnak az ügyfelek, hanem megjelenik a külön tévés kategória is. Ez a nagy és szélesvásznú megjelenés természetesen grafikai mutációt kíván majd meg a hirdetésektől – de ez a lehetőség is nyiva áll.

A Google tájékoztatása alapján a tévéken megjelenő reklámok jobb eredményeket tudtak felmutatni. Hogy ez valóban így van-e, arról a hirdetők is meggyőződhetnek, hiszen külön analízist kapnak az új felülettel kapcsolatban. A tévés hirdetési helyekre egyébként licitálni is külön lehet, az átlagára egyelőre ismeretlen.

Családi vállalkozások generációváltását támogatja a Hiventures

Új tőkefinanszírozási programot indít a Magyar Fejlesztési Bank (MFB) csoport annak érdekében, hogy segítse a generációváltást olyan családi vállalkozások esetében, ahol a családon belüli utódlás nem megoldott, ezért veszélybe kerülhet a működőképesség fenntartása és a cégben felhalmozott értékek megőrzése.

Bővebben

5 egyszerű tipp az adataid biztonságáért

Egy friss kutatása megmutatta, hogy minden ötödik felhasználó személyes adatával éltek már vissza valamilyen formában, így a többségnek már megfordult a fejében az is, hogy törli profilját. Hogy ne ez legyen a megoldás, a Groupama Biztosító szakértője olyan tanácsokat gyűjtött össze, amelyekkel biztonságosabbá tehetjük a közösségi felületek használatát.

Bővebben

A szaktudás mellett a képességek is hangsúlyt kapnak a munkaerőpiacon

A középiskolások több mint egyharmada számára az üzleti pálya az ideális – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem pályaorientációs kutatásából, melyet közel 11 ezer magyar diák körében végeztek. A kutatás során a diákok érdeklődési köreik és attitűdjeik alapján ismerhették meg, hogy az egyetemen oktatott képzési területek közül melyik passzolna hozzájuk leginkább.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások