Hirdetés

Korszakalkotó csatornát indít a Post For Rent a hazai influencerekkel

Elindul a Creator TV, Magyarország első, kizárólag saját influenszer tartalmakat sugárzó televíziós csatornája. A csatorna produkcióit a Post For Rent talent bázisa szolgáltatja, folyamatosan frissülő online műsorkínálatot biztosítva az influenszertartalmakra éhes Y és Z generáció tagjainak.

Hirdetés

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

A Post For Rent a Creator TV-vel egy olyan önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat hoz létre, amely felületet ad saját gyártású tartalmak terjesztésére, miközben kreatív teret is biztosít az ügynökség csapatába tartozó véleményvezéreknek. A cél egy olyan korszakalkotó médiavállalat létrehozása, ahol díjnyertes producerek, rendezők és művészeti vezetők dolgoznak együtt az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel és közösen hoznak az Y és Z generációs nézők igényeit kiszolgáló tartalmakat.

 

A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató. A 2020-as év – részben a pandémia miatt is – a műsortervek kidolgozásáról és a fejlesztéséről szólt, 2021. áprilisában pedig elindul a Creator TV.

“Folyamatosan rengeteg produkciós ötlet érkezik hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint a tévécsatorna lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára.” – mondta el Csiszár Gergő, a Post For Rent Group vezérigazgatója. – “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását.”

Az online televíziócsatorna a megszokott reklámszpotokon és termékelhelyezéseken túl a hirdetők számára is progresszív lehetőségeket kínál, a műsorszponzorációtól kezdve az egyes szereplők szponzorációján át akár az adott márkára írt szkriptekig. Mindezt úgy, hogy az adott műsor témájának és a benne szereplő influencereknek köszönhetően a lehető legpontosabban megcélozható a releváns közönség.

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Ejött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.

A csatorna indítása szervesen illeszkedik a PFR hosszútávú stratégiájába, az ügynökség Talent house-a az elmúlt évek következetes építkezésének köszönhetően több mint 60 prémium, kizárólagos szerződéssel velük együttműködő influenszert tudhat soraiban, akik alig várják az új megmérettetést.

“Imádom az egyedi és új ötleteket, amitől az embereknek leesik az álla. Szerintem a Creator TV épp ilyen lesz, hiszen az ország legnagyobb tartalomgyártói fognak megjelenni egy közös platformon. – mondta Farkas Tímea. “ Szerintem, a már alapvetően megváltozott tartalomfogyasztást fogja kielégíteni az Y és Z generáció számára a Creator TV. Kihívást is jelent, mert a koncepció alkotásnál is ott lehetünk és együtt gondolhatunk majd a gyártókkal.”

“Legjobban a kihívásokat várom, az új célokat, és magát a folyamatot, ami mindig izgalmas egy ilyen nagyszabású projektnél! Úgy gondolom, hogy nagy jövője lehet a Creator TV-nek, mert újat tud mutatni az interneten, ami manapság már elég nehéz.” – mondta Dezső Bence.

Markó Rebeka pedig ezt emelte ki: “Amellett, hogy szélesebb közönségnek tudom a munkámat megmutatni, remélhetőleg sok új, hasznos dolgot tanulhatok és új kihívásokkal nézhetek szembe. Szerintem a Creator Tv a televíziózás, mint műfaj új korszakát hozza majd el!”

A YouTube-csatornaként elérhető felületen olyan népszerű tartalmak lesznek elérhetőek, mint a november óta a Manna FM-en is hallható TR!Ó Podcast, a hazai youtuberek életét bemutató BRODAPEST. A meglévő online produkciók folyamatos gyártása mellett a következő hónapokban további saját készítésű műsorokat is indít a csatorna, de helyet fog biztosítani a médiapiac további szereplőinek egyedi gyártású, minőségi műsorainak is annak érdekében, hogy az Y és Z generáció tagjai folyamatosan újabb és újabb tartalmakhoz férhessen hozzá a Creator TV-n.

Hirdetés

Netflix-díjas magyar céget vásárol fel az amerikai nagyvállalat 

Kiemelkedő eredmény a magyar innovációs szektorban: a Netflix streamingszolgáltató díját elnyerő, online ajánlórendszerek fejlesztésére szakosodott Gravity R&D informatikai cég felvásárlására végleges megállapodást kötött az amerikai tőzsdén jegyzett Taboola, a digitális hirdetési piaci  szegmens egyik legjelentősebb globális szereplője. A netezők számára személyre szabott “találatokhoz” a hátteret biztosító Taboola nemcsak a magyar céget vásárolja fel, hanem a közép-európai fejlesztői központját is Magyarországra telepíti. 

Bővebben

A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég

Hazánkban már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan interneteznek mobiljukon a 18-69 éves korosztályban – derült ki az eNET legújabb reprezentatív kutatásából. A többség számára 10 mobilalkalmazás bőven elég, legalábbis ennyit használ hetente. A magasfokú okostelefon penetráció mellett azonban több internetes tevékenység van, ahol nem ezt az eszközt preferáljuk – ilyen például a webáruházi vásárlás vagy a levelezés, ahol a számítógépet részesítjük előnyben.

Bővebben
Hirdetés

Először Magyarországon: startup ökoszisztémára fókuszáló adat-felület

A Hungarian Startup University Programot (HSUP) megvalósító Express Innovation Agency, valamint a Dealroom.co startupokra és tech ökoszisztémákra koncentráló nemzetközi adatszolgáltatóval kötött megállapodás keretében megnyílt a startup ökoszisztéma fókuszú, közös magyarországi platform, amelynek célja, hogy fellendítse a magyar innovációt és vállalkozói szellemet.

Bővebben

A jelenlegi többszörösére szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában

A klímavédelem érdekében a beruházási prioritások sürgős átgondolására és határozottabb közös fellépésre szólítja fel a Világgazdasági Fórum (WEF) napokban zajló davosi találkozóján a résztvevőket a Schneider Electric. Az energiamendzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat Fenntarthatósági Kutatóintézetének friss elemzése szerint a jelenlegi 2-3-szorosára kellene gyorsítani az épületfelújítások ütemét Európában, hogy sikerüljön elérni a Párizsi Megállapodásban megfogalmazott célokat.

Bővebben

Az ember a kulcs, nem az ötlet

A hazai startup világban is megtalálhatók már az angyalbefektetők, a vállalkozások nagy része azonban még nem mindig tudja pontosan, hogyan és mikor lehet alkalmas arra, hogy tőkét kapjon tőlük a szintlépéshez. A Start it @K&H ezért a hazai angyalbefektetői szféra két közismert alakját látta vendégül, hogy tapasztalataikon keresztül mutassák be a kezdő vállalkozóknak az ilyen típusú forrásbevonás sajátosságait.

Bővebben

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is, ha azt a szülők, az oktatási intézmény vagy éppen a nyári tábor szervezői teszik. A Start it @K&H inkubátorprogramba bekerült kidea egy olyan zárt digitális óvodai kommunikációs felület, amely többek között erre az aktuális problémára nyújt egyszerű megoldást. 

Bővebben