Hirdetés

Korszakalkotó csatornát indít a Post For Rent a hazai influencerekkel

Elindul a Creator TV, Magyarország első, kizárólag saját influenszer tartalmakat sugárzó televíziós csatornája. A csatorna produkcióit a Post For Rent talent bázisa szolgáltatja, folyamatosan frissülő online műsorkínálatot biztosítva az influenszertartalmakra éhes Y és Z generáció tagjainak.

Hirdetés

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

A Post For Rent a Creator TV-vel egy olyan önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat hoz létre, amely felületet ad saját gyártású tartalmak terjesztésére, miközben kreatív teret is biztosít az ügynökség csapatába tartozó véleményvezéreknek. A cél egy olyan korszakalkotó médiavállalat létrehozása, ahol díjnyertes producerek, rendezők és művészeti vezetők dolgoznak együtt az ország legnagyobb kizárólagos talent portfóliójához tartozó véleményvezérekkel és közösen hoznak az Y és Z generációs nézők igényeit kiszolgáló tartalmakat.

 

A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató. A 2020-as év – részben a pandémia miatt is – a műsortervek kidolgozásáról és a fejlesztéséről szólt, 2021. áprilisában pedig elindul a Creator TV.

“Folyamatosan rengeteg produkciós ötlet érkezik hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint a tévécsatorna lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára.” – mondta el Csiszár Gergő, a Post For Rent Group vezérigazgatója. – “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását.”

Az online televíziócsatorna a megszokott reklámszpotokon és termékelhelyezéseken túl a hirdetők számára is progresszív lehetőségeket kínál, a műsorszponzorációtól kezdve az egyes szereplők szponzorációján át akár az adott márkára írt szkriptekig. Mindezt úgy, hogy az adott műsor témájának és a benne szereplő influencereknek köszönhetően a lehető legpontosabban megcélozható a releváns közönség.

“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Ejött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.

A csatorna indítása szervesen illeszkedik a PFR hosszútávú stratégiájába, az ügynökség Talent house-a az elmúlt évek következetes építkezésének köszönhetően több mint 60 prémium, kizárólagos szerződéssel velük együttműködő influenszert tudhat soraiban, akik alig várják az új megmérettetést.

“Imádom az egyedi és új ötleteket, amitől az embereknek leesik az álla. Szerintem a Creator TV épp ilyen lesz, hiszen az ország legnagyobb tartalomgyártói fognak megjelenni egy közös platformon. – mondta Farkas Tímea. “ Szerintem, a már alapvetően megváltozott tartalomfogyasztást fogja kielégíteni az Y és Z generáció számára a Creator TV. Kihívást is jelent, mert a koncepció alkotásnál is ott lehetünk és együtt gondolhatunk majd a gyártókkal.”

“Legjobban a kihívásokat várom, az új célokat, és magát a folyamatot, ami mindig izgalmas egy ilyen nagyszabású projektnél! Úgy gondolom, hogy nagy jövője lehet a Creator TV-nek, mert újat tud mutatni az interneten, ami manapság már elég nehéz.” – mondta Dezső Bence.

Markó Rebeka pedig ezt emelte ki: “Amellett, hogy szélesebb közönségnek tudom a munkámat megmutatni, remélhetőleg sok új, hasznos dolgot tanulhatok és új kihívásokkal nézhetek szembe. Szerintem a Creator Tv a televíziózás, mint műfaj új korszakát hozza majd el!”

A YouTube-csatornaként elérhető felületen olyan népszerű tartalmak lesznek elérhetőek, mint a november óta a Manna FM-en is hallható TR!Ó Podcast, a hazai youtuberek életét bemutató BRODAPEST. A meglévő online produkciók folyamatos gyártása mellett a következő hónapokban további saját készítésű műsorokat is indít a csatorna, de helyet fog biztosítani a médiapiac további szereplőinek egyedi gyártású, minőségi műsorainak is annak érdekében, hogy az Y és Z generáció tagjai folyamatosan újabb és újabb tartalmakhoz férhessen hozzá a Creator TV-n.

Hirdetés

A hazai agilitás két úttörője állt össze, hogy megreformálja a nagyvállalatokat

Janovszki Zsolt és Szmola Roland portfóliójában már olyan cégek is megfordultak, mint a Wizzair, az EGIS, az OTP és az E.ON. Habár már külön-külön is jelentős eredményeket és szakmai elismerést értek el, most úgy döntöttek, hogy közös hajóban evezve reformálják meg a legnagyobb multikat, akik teljesen szabad kezet adtak nekik. 

Bővebben

A digitális faktoring úttörője, a Péntech lízing szolgáltatással jelentkezik

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan és gördülékenyen, mindössze néhány kattintással igényelhető konstrukció.

Bővebben
Hirdetés

A cégen belüli bizalom erősödését segítheti elő az új EU-s szabályozás

A legújabb uniós direktíva szerint azoknak a vállalatoknak, akik legalább 250 főt foglalkoztatnak kötelezettségeik közé sorolódik a névtelenséget biztosító etikai forródrót bevezetése. A jogszabályi megfelelés és jövedelmezőség mellett fontos szerepet kap a vállalati működés és kultúra fejlesztése, ehhez azonban megfelelő stratégiára és eszközökre van szüksége a vállalatoknak.

Bővebben

A 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb hazai távközlési szolgáltatók közé lép, miközben a cégcsoport meghatározó pozíciókat építhet ki a nyugat-balkáni távközlési piacon is.

Bővebben

Sikerrel zárult az első Agtech Summit konferencia

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) novemberben rendezte meg először hazánk első kifejezetten agrár startupokról szóló rendezvényét. A technológiai újdonságokat és a jövő agráriumát vizsgáló rendezvényen többszáz látogató vett részt és kapott közelebbi képet a legfontosabb agrártechnológiai startupok fejlesztéseiről.

Bővebben

Nemzetközi startup programok az innovációk felkarolásáért – elindult az előjelentkezés az EIT Food programokra

Egyedülálló nemzetközi startup programokra pályázhatnak olyan innovátorok, akik ötleteikkel vagy előrehaladottabb projektjeikkel tenni szeretnének egy karbonsemleges jövőért. Az EIT Food széles kínálatában különböző fejlettségű startupok mind megtalálhatják a számukra ideális programot. A több hónapos események során a kezdeti ötletfázistól egészen a piacra jutásig, befektetésszerzésig és nemzetközi networképítésig kapnak segítséget a résztvevők. Továbbá a legjobb csapatok a szakmai támogatás mellett pénzbeli jutalomban is részesülhetnek. A startup programokba 2022 elején nyílik meg a jelentkezés, de az előregisztráció már nyitott az érdeklődők számára.

Bővebben

Világsiker lehet a robotokat oktató magyar startupból

A Spirit FM startupokkal, innovációval, jövőbemutató ötletekkel és potenciális befektetési lehetőségekkel foglalkozó szórakoztató rádióműsorának, a Hibrid Startuppernek ismételten Sohajda Júlia, a Vespucci Partners kockázati tőkealap-kezelő egyik alapítója volt a vendége, aki ezúttal sem érkezett egyedül. Vincz Dániel, egy magyar fejlesztőcsapat, a Mollia ügyvezető-helyettese kísérte el a beszélgetésre, amely startup célja egy adaptív, tanítható szoftver kifejlesztése a Bábu nevű virtuális humanoid robot kinematikai vezérlésére. (X)

Bővebben

Béremelésre számíthat a fiatal generáció

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre számítók aránya nagyon alacsony, mindössze 4 százalékos.

Bővebben