Hirdetés

Két igazi nagyágyú segít a fiatal vállalkozóknak

dén ősszel öt alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához, amelynek alapvető célkitűzése, hogy a digitális lehetőségeket mindenki számára elérhetővé tegye. A két nagyvállalat így együtt képezi majd a vállalkozó kedvű fiatalokat egy-egy átfogó, egynapos workshop során.

Az ingyenes, vállalkozás-fókuszú képzéseket elsőként Budapesten, majd 4 vidéki városban szervezik meg. Az alapvetően fiatal pályakezdők igényeire szabott képzésen való részvétel bárki számára nyitott, aki szeretne többet megtudni arról, hogyan érvényesülhet a munkaerőpiacon saját vállalkozás indításán keresztül és ehhez milyen digitális eszközökre van szüksége.

Milyen eszközei vannak az önpromóciónak? Mi a helyes időgazdálkodás titka? Hogyan gondolkodnak napjaink fogyasztói és hogyan lehet hozzájuk szólni? Hogyan szerezzünk értékes információt és hogyan építsünk rá karrierünk vagy vállalkozásunk építése során? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel ismerkedhetnek a Grow with Google és az #énjövőm program közös őszi képzéssorozatának résztvevői. A két vállalat idén szeptemberben indítja együttműködését, az őszi félév során pedig összesen öt alkalommal szerveznek majd közös, egynapos kurzusokat.

„A nemzetközi Grow with Google kezdeményezés célja, hogy ingyenes eszközöket és képzéseket kínálva mindenki számára biztosítsa a lehetőséget a digitális világ adta lehetőségek kihasználására. Hazánkban a program elsődleges célja kis- és középvállalkozások digitális felzárkóztatása, de a változatos képzésportfólió többek között diákok és álláskeresők számára is lehetőséget teremt a fejlődésre”

– mondta el Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője.

A Grow with Google program égisze alatt a Google hazánkban három éve indította el a Digital Workshop kezdeményezést, amely keretében már több mint 56 ezren vettek részt oktatáson. A kurzusok célja, hogy a résztvevők olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, ami lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül karrierjük, vállalkozásuk előmozdítását.

Az #énjövőm programot a Coca-Cola HBC vállalatcsoport indította 2017-ben azzal a céllal, hogy ingyenes képzések során segítsen a 18-30 év közötti fiataloknak megtalálni a helyüket a munkaerőpiacon – köztük azoknak is, akik saját vállalkozás indításán gondolkoznak. A program résztvevői online és személyes képzések során tanulhatnak önismeretet, kommunikációt, de motivációt, útmutatást is kapnak az #énjövőm szakképzett trénereitől és a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól. A képzéseken a 2017-es indulás óta már közel hétezren vettek részt, a célcsoportok pedig folyamatosan bővültek: a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett már kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetűek, egyetemisták és fogyatékkal élők számára is szerveznek képzéseket.

„Az #énjövőm program hazai adaptációja során fontos szempont volt számunkra, hogy a képzések által nyújtott gyakorlati tudást önismerettel, motivációval és személyre szabott tanácsadással tudjuk kiegészíteni. A Grow with Google-lel közösen szervezett képzéseink is ezt a törekvésünket tükrözik, hiszen a délelőtti gyakorlati, eszköz- és adat-fókuszú tudást délután olyan gyakorlatokkal egészítjük ki, amelyekből a résztvevők bátorságot és motivációt meríthetnek ahhoz, hogy frissen szerzett tudásukat magabiztosan és megfelelően hasznosítsák, akár karrierjük, akár saját vállalkozásuk építése során”- mondta el Dr. Sinkó Erika, fejlesztő tréner, valamint life és business coach, az #énjövőm program szakmai koordinátora.

A közösen szervezett képzéseken délelőtt a digitális transzformáció jelenségébe, valamint az online jelenlét és webes tájékozódás szerepébe kaphatnak betekintést a résztvevők. Délután pedig ezek tükrében önismeretről, kommunikációról és önpromócióról tanulhatnak az #énjövőm program trénerétől. Cél, hogy a gyakorlati, digitális készségek mellett motivációt, támogatást és személyre szóló tanácsadást is nyújtsanak a résztvevőknek, egy egész napos, önfejlesztéssel töltött nap keretében. A képzéssorozat első állomása Budapest volt szeptember 9-én, ezt követően szeptember második felében és október elején Kecskeméten, Szegeden, Győrben és Debrecenben szervezik meg a képzéseket.

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások