Hirdetés

Két igazi nagyágyú segít a fiatal vállalkozóknak

dén ősszel öt alkalom erejéig csatlakozik a Coca-Cola Magyarország munkaerőpiaci elhelyezkedést segítő #énjövőm programja a Google Digital Workshop képzéssorozatához, amelynek alapvető célkitűzése, hogy a digitális lehetőségeket mindenki számára elérhetővé tegye. A két nagyvállalat így együtt képezi majd a vállalkozó kedvű fiatalokat egy-egy átfogó, egynapos workshop során.

Az ingyenes, vállalkozás-fókuszú képzéseket elsőként Budapesten, majd 4 vidéki városban szervezik meg. Az alapvetően fiatal pályakezdők igényeire szabott képzésen való részvétel bárki számára nyitott, aki szeretne többet megtudni arról, hogyan érvényesülhet a munkaerőpiacon saját vállalkozás indításán keresztül és ehhez milyen digitális eszközökre van szüksége.

Milyen eszközei vannak az önpromóciónak? Mi a helyes időgazdálkodás titka? Hogyan gondolkodnak napjaink fogyasztói és hogyan lehet hozzájuk szólni? Hogyan szerezzünk értékes információt és hogyan építsünk rá karrierünk vagy vállalkozásunk építése során? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel ismerkedhetnek a Grow with Google és az #énjövőm program közös őszi képzéssorozatának résztvevői. A két vállalat idén szeptemberben indítja együttműködését, az őszi félév során pedig összesen öt alkalommal szerveznek majd közös, egynapos kurzusokat.

„A nemzetközi Grow with Google kezdeményezés célja, hogy ingyenes eszközöket és képzéseket kínálva mindenki számára biztosítsa a lehetőséget a digitális világ adta lehetőségek kihasználására. Hazánkban a program elsődleges célja kis- és középvállalkozások digitális felzárkóztatása, de a változatos képzésportfólió többek között diákok és álláskeresők számára is lehetőséget teremt a fejlődésre”

– mondta el Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője.

A Grow with Google program égisze alatt a Google hazánkban három éve indította el a Digital Workshop kezdeményezést, amely keretében már több mint 56 ezren vettek részt oktatáson. A kurzusok célja, hogy a résztvevők olyan kézzelfogható tudással gazdagodnak, ami lehetővé teszi számukra az internet adta előnyök eredményesebb kihasználását és ezen keresztül karrierjük, vállalkozásuk előmozdítását.

Az #énjövőm programot a Coca-Cola HBC vállalatcsoport indította 2017-ben azzal a céllal, hogy ingyenes képzések során segítsen a 18-30 év közötti fiataloknak megtalálni a helyüket a munkaerőpiacon – köztük azoknak is, akik saját vállalkozás indításán gondolkoznak. A program résztvevői online és személyes képzések során tanulhatnak önismeretet, kommunikációt, de motivációt, útmutatást is kapnak az #énjövőm szakképzett trénereitől és a program mentoraitól, a Coca-Cola HBC Magyarország vezető beosztású munkatársaitól. A képzéseken a 2017-es indulás óta már közel hétezren vettek részt, a célcsoportok pedig folyamatosan bővültek: a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett már kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetűek, egyetemisták és fogyatékkal élők számára is szerveznek képzéseket.

„Az #énjövőm program hazai adaptációja során fontos szempont volt számunkra, hogy a képzések által nyújtott gyakorlati tudást önismerettel, motivációval és személyre szabott tanácsadással tudjuk kiegészíteni. A Grow with Google-lel közösen szervezett képzéseink is ezt a törekvésünket tükrözik, hiszen a délelőtti gyakorlati, eszköz- és adat-fókuszú tudást délután olyan gyakorlatokkal egészítjük ki, amelyekből a résztvevők bátorságot és motivációt meríthetnek ahhoz, hogy frissen szerzett tudásukat magabiztosan és megfelelően hasznosítsák, akár karrierjük, akár saját vállalkozásuk építése során”- mondta el Dr. Sinkó Erika, fejlesztő tréner, valamint life és business coach, az #énjövőm program szakmai koordinátora.

A közösen szervezett képzéseken délelőtt a digitális transzformáció jelenségébe, valamint az online jelenlét és webes tájékozódás szerepébe kaphatnak betekintést a résztvevők. Délután pedig ezek tükrében önismeretről, kommunikációról és önpromócióról tanulhatnak az #énjövőm program trénerétől. Cél, hogy a gyakorlati, digitális készségek mellett motivációt, támogatást és személyre szóló tanácsadást is nyújtsanak a résztvevőknek, egy egész napos, önfejlesztéssel töltött nap keretében. A képzéssorozat első állomása Budapest volt szeptember 9-én, ezt követően szeptember második felében és október elején Kecskeméten, Szegeden, Győrben és Debrecenben szervezik meg a képzéseket.

Kik voltak 2024-ben Európa legnagyobb venture debt finanszírozói?

Tavaly igencsak felpörgött a venture debt mint egy ideális finanszírozási forma a gazdaságilag kedvezőtlenebb időkben. Mely pénzintézetek jártak élen abban, hogy kockázati hitelezéssel építsék az európai ökoszisztémát? Mutatjuk.

Bővebben

A magyar mellett a holland tőzsdét is célba vette az OXO Technologies Holding

Az OXO célja, hogy már ne csak egy befektető legyen, hanem régiós szinten meghatározó, professzionális alapkezelő, és ennek részeként nemcsak a Budapesti Értéktőzsde Standard kategóriájában, hanem a holland Euronext – Amsterdam tőzsdén is tervezi részvényei bevezetését.

Bővebben

Mozdítsuk előre Európa 2,95 billió eurós technológiai ökoszisztémáját! – ezért gyűlnek össze a szereplők az első GITEX EUROPE expón

A North Star Europe a GITEX EUROPE x Ai Everything, a régió legnagyobb technológiai, startup és digitális befektetési rendezvényének részeként debütál. Az eseményen 750+ startup, 600+ befektető és a startup-ökoszisztéma globális szereplői találkoznak.

Bővebben

A nyár végéig nem érdemes számítani a Klarna IPO-jára

A nyilvános piaci bevezetéshez a fintech unikornis szeretne még nagyobb támogatást és lendületet látni – a cég IPO-terveire rálátó források szerint. Mindeközben a Klarna vezérigazgatója elismerte: kicsit túltolták az AI-alapú költségcsökkentést, és újra humán munkaerőt kell keresni.

Bővebben

Először finanszíroz kifejezetten európai alapokat az USA egyik legnagyobb alapok alapja, az Adams Street Partners

A 270 millió eurós összegből nagy szereplők általános alapjai és akár egyszemélyes mikroalapok is részesülhetnek – a lényeg a szakértelem, és hogy az alapokon keresztül a legjobb alapítókat tudja finanszírozni a világszinten jegyzett fund of funds.

Bővebben

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben