Hirdetés

Jön a Google érintésmentes fizetési szolgáltatása

Több európai országban is elérhetővé válik a Google Pay fizetési szolgáltatás a Mastercard bejelentése szerint. A megoldás az arra alkalmas Android-eszközzel rendelkező felhasználók számára nyújt biztonságos, gyors és kényelmes vásárlást, legyen szó internetes vásárlásról, vagy a bankkártyák kapcsán is ismert érintésmentes fizetésekről az üzletekben.

Hirdetés

A Mastercard mai bejelentése szerint a kártyakibocsátó partnereivel együttműködve Ausztriában, Bulgáriában, Észtországban, Görögországban, Magyarországon, Lettországban, Litvániában, Hollandiában, Portugáliában és Romániában is elérhetővé teszi a Google Pay szolgáltatást.

A Mastercard a szolgáltatást több kibocsátóval és fintech céggel együttműködve biztosítja, többek között a Banca Transilvania, a Bunq, a CEC Bank, a Curve, az LHV Pank, a Monese, az N26, a Paynetics, a Revolut, a Swedbank, az Unicredit Bank Romania és a Viva Wallet ügyfelei élhetnek a lehetőséggel. A Google Pay Magyarországon most a Revolut, a Curve, valamint a Monese szolgáltatóknál válik elérhetővé. A mostani indulás jól példázza a Mastercard elkötelezettségét az olyan innovációk elősegítése érdekében, amelyek egyszerűbbé teszik az emberek mindennapi életét.

A világjárvány kezdete után az érintésmentesi tranzakciók aránya közel 80%-ra ugrott Európa-szerte. A fogyasztók kevesebb készpénzt kezdtek használni, és sokan a biztonságos, érintésmentes, kényelmes és gyors fizetési módot választották. Ez a váltás pedig várhatóan kiállja majd az idő próbáját.

„Az, hogy a fizetési megoldások terén választási lehetőséget és innovatív megoldásokat biztosítunk, fontos része annak a célunknak, hogy jobbá tegyük az emberek mindennapjait. Mivel a higiénia a mostani időszakban sok ember számára kiemelt prioritássá válik, biztosak akarunk lenni abban, hogy továbbra is innovatív megoldásokat kínálunk számukra az érintésmentes fizetések terén. A mai bejelentésünkkel lehetőséget teremtünk számukra, hogy mindig a lehető legkényelmesebb és legbiztonságosabb fizetési módot válasszák. Ennek érdekében pedig örömmel egyesítjük erőinket a Google-al, hogy az általunk kiszolgált emberek számára könnyedséget, gyorsaságot és nyugalmat biztosítsunk” – jelezte Gauder Milán, a Mastercard európai termék- és innovációs ügyvezető alelnöke.

„Az emberek minden eddiginél jobban szeretnek egyszerű és biztonságos megoldásokat használni, legyen szó az online vásárlásaikról vagy az érintésmentes fizetésekről az üzletekben. A Mastercarddal való szoros együttműködésnek köszönhetően újabb 10 európai ország felhasználói számára nyílt meg a lehetőség, hogy pénzügyi szolgáltatójuk alkalmazásán keresztül Google Pay-el fizessenek. Reméljük, hogy mindenki élvezni fogja annak előnyét, hogy Android-telefonjával a világ több millió pontján fizethet” – tette hozzá Florence Diss, a Google Fizetési Partnerségekért felelős vezetője.

Annak érdekében, hogy a most csatlakozó bankok Androidos felhasználóiként a Google Pay összes előnyéhez hozzáférjünk, egyszerűen csak a kártyakibocsátó mobilbanki alkalmazásában a használni kívánt Mastercard kártyát kijelölése után a „Hozzáadás a Google Payhez” opciót kell választanunk.

A Google Pay szolgáltatás használata során a felhasználók a telefonjukkal fizethetnek bárhol, ahol érintésmentes tranzakciókat fogadnak, legyen szó akár üzletekről, akár tömegközlekedésről.

Ehhez pedig sem a Google Pay-t, sem a mobilbanki alkalmazást nem kell újra és újra megnyitni, és internetkapcsolatra sincs szükség. Anélkül, hogy elő kéne keresniük a pénztárcájukat, a vásárlók az amúgy is kezükben lévő eszközzel fizethetnek. Ehhez a POS terminált sem szükséges használniuk – még a 15.000 forintos összeghatár felett sem, elég, ha közvetlenül a fizetés előtt feloldják telefonjukat.

A kényelem mellett a Mastercard tokenizációs technológiájának köszönhetően a Mastercard kártya és a Google Pay összekapcsolása további biztonságot is jelent. A Mastercard megoldása úgy védi meg a kártyabirtokos adatait, hogy a fizikai kártyaszámot egy úgynevezett „tokennel”, vagyis egyedi, alternatív kártyaszámmal cseréli fel. Ennek a minden fizetésnél dinamikusan változó komponensnek köszönhetően a tokenizáció biztonságosabbá teszi a tranzakciókat, ezáltal csökkentve a digitális fizetésekkel kapcsolatos visszaéléseket. Tehát amikor a felhasználó a mobilját használja egy tranzakció során, akkor a token, és nem a valódi kártya száma vesz részt a tranzakcióban.

Hirdetés

A hibrid munkavégzés lehet a jövő

Home office, vagy irodai munka? Esetleg a kettő kombinációja? A CBRE átfogó tanulmányt készített, amely alaposan körbejárva a témát számos javaslattal áll elő, és amelyből világosan kirajzolódik, hogy a siker feltétele – a koronavírust követő korszakban is – a hibrid stratégia, egészen pontosan az irodai és otthoni munka okos ötvözése lehet. Máskülönben a költségmegtakarításokból származó rövid távú nyereség szinte biztosan hosszú távú veszteségekhez vezet.

Bővebben
Hirdetés

Új tudományos podcasttal jelentkezik a Műegyetem: fókuszban a magyar innovációk!

Új, jövőformáló podcast sorozat indult: az Inno Sapiens a legaktuálisabb tudományos témákkal foglalkozik. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem szakértői és ipari partnerei a tudomány, az oktatás és a gazdasági élet együttműködéséből létrejött hazai innovációkról beszélnek. Az évad nyolc epizódjában szó lesz a járműiparról, a modernizálódó gyógyszergyártásról, az energetika és a telekommunikáció jövőjéről is.

Bővebben

Átfogó felmérés készül a hazai KKV szektor digitális érettségéről 

A járványhelyzet hatására felgyorsult a digitalizáció, mely különösen is érinti a vállalatokat – éppen ezért az OXO Technologies Holding portfóliójába tartozó Servergarden új szolgáltatásokkal bővül. Célja pedig, hogy ezen újdonságokat és innovációkat a piac és a meglévő, valamint potenciális ügyfeleik igényeikhez szabják. Ennek érdekében indították el átfogó piackutatásukat, melyben helyzetképet igyekszenek kapni a magyar KKV szektor digitális fejlettségéről.

Bővebben

2021-ben kiderül, kik az ország legígéretesebb startupjai!

A 2020-as év mindannyiunk számára kevésbé volt mozgalmas, keveset találkoztunk, és talán a hazai startup ökoszisztéma szinergiái is lazultak. Éppen ezért egy közösségélénkítő kampány keretében elindítjuk új kezdeményezésünket, és 2021 első negyedévében első alkalommal publikáljuk a „TOP 25 legígéretesebb magyar startup” listát. 

Bővebben

A díjnyertes babakocsi startup berobbant a családosok körében

Az üzleti kategória arany helyezése mellett a különdíjat is elhozta Nyári Fruzsina és a Flora MiniWash babakocsi startup a Vodafone és a Kreatív Ready néven meghirdetett versenyében. A Ready célja az volt, hogy ösztönözze, és elismerje azokat a vállalkozásokat, akik a legjobban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz és a nehézségeiket sikerré formálták. Nyári Fruzsina nyáron nyitotta meg Magyarország első babakocsi-mosodáját.

Bővebben

Színre lépett a magyar ingatlanpiac jótündérkeresztanyja, a Livlia!

Az ingatlanpiac ígéretes szereplőjeként a Livlia célja a legmodernebb technológiai eszközök és professzionális szakértők segítségével egy olyan szolgáltatás nyújtása, amely forradalmasítja a hazai és régiós ingatlanközvetítést. A platform ma indul útjára és feltett szándéka az ingatlanpiac digitalizációja, újraértelmezése.

Bővebben

Magyar fejlesztés is szerepelt az az Apple Keynote rendezvényen

Magyar szereplője is volt az Apple teljesen online tartott fejlesztői konferenciájának, az Apple Keynote-nak. A Shapr3D vezetője és az általuk fejlesztett 3D modellező szoftver is helyet kapott ugyanis az Apple legfrissebb fejlesztéseinek képességeit demonstráló filmben. A Shapr3D ráadásul már több ízben kapott komoly elismerést a technológiai óriástól.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások