Hirdetés

Jelentősen csökkenthetjük az e-hulladékot, ha felújított készülékeket vásárolunk

Drasztikusan megerősödött az elmúlt évhez képest a környezetbarát megoldást jelentő, felújított laptopok iránti kereslet. Érezhetően nőtt a bizalom és a nyitottság a felújított termékek iránt. Ennek hatására is újabb portfólióval bővül a felújított műszaki cikkek piaca, mostantól nem csak laptopokat, hanem telefonokat is vásárolhatunk a vadiújhoz képest töredék áron, de a megszokott minőségben, amellyel jelentősen csökkenthetjük az e-hulladékot.

Hirdetés

A mobiltelefon az egyik leggyakrabban lecserélt elektronikai eszköz a mindennapi életünkben, amely kiemelten hozzájárul az e-hulladék termeléshez. A telefonok esetében nagyon népszerű a használt piac, a felújított szegmens még újdonság ezen a téren. A tabletek valahol félúton vannak, hiszen sokban hasonlítanak a laptopokra és számos számítástechnikai cikket forgalmazó cég értékesíti.

Nem is az a fontos, hogy felújított vagy használt terméket vásárolunk, hanem hogy megbízható forrásból és minőséget válasszunk, amelyet valószínűleg nem fogunk a következő néhány évben lecserélni.

„A felújított termékek mellett szól, hogy a prémium laptopokhoz hasonlóan kizárólag megbízható forrásokból, alaposan bevizsgált partnercégektől szerzünk be árut, ezzel biztosítjuk, hogy csak a legjobb minőségű termékek kerüljenek fel virtuális polcainkra. Mindazonáltal szeretnénk még több szerepet vállalni a fenntarthatóságért vívott harcban, így dolgozunk a lakossági felvásárlás lehetőségein is” – tette hozzá Tóth Roland, a Furbify marketing szakértője.

Meghosszabbíthatjuk a mobiltelefonunk élettartamát

A laptopokhoz hasonlóan némi odafigyeléssel évekkel meghosszabbíthatjuk a mobiltelefonunk élettartamát. Általánosságban elmondható, hogy 2-3 évente kerülnek lecserélésre a telefonok. Azonban a laptopokhoz hasonlóan a prémium kategóriás termékek akár jó pár évvel tovább használhatóak minden probléma nélkül. Sokszor a lecserélés mellett az újabb és újabb modellek piacra dobása áll, azonban ezt érdemes mérlegelnünk, ha szeretnénk igazán zölden gondolkodni.

A felújított mobiltelefonok jó alternatívát kínálnak, ha szeretnénk csökkenteni az ökolábnyomunkat. Nyugodtak lehetünk, hogy tudjuk mit kapunk a pénzünkért cserében: megbízható helyről, szakértők által felújított garanciális termékekről van szó. Komolyabb technológia háttér és tudás szükséges a telefonok felújításához, egyes gyártók jogilag korlátozzák is, hogy ki és hogyan szerelheti szét a készülékeiket. Amellett, hogy teszünk a környezetünkért a pénztárcánkat is jelentősen megkímélhetjük. A Furbify-nál a laptopok mellett mostantól felújított Apple mobiltelefonokat, tableteket és órákat is találhatunk:

„A felújított telefonokat és órákat esztétikai kategóriákba soroljuk, hogy mindenki számára elérhetőek legyenek. Az újszerű, karcmentes termékek magasabb árkategóriába kerülnek, a szépséghibásaknak pedig kedvezőbb árat határozunk meg. Így akár alacsonyabb költségvetéssel is hozzájuthatunk nagyon jó ár-érték arányban egy garanciális prémium eszközhöz. Attól sem kell tartanunk, hogy rövid időn belül meghibásodik a készülékünk és ismét kiadással kell számolnunk, ugyanis tőlünk megszokott minimum 2 év garanciát adjuk erre a terméksorra is” – tette hozzá Tóth Roland.

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben