Hirdetés

Játékos kupongyűjtő oldallal kísérleteznek a magyar fejlesztők

Tesztelés alatt áll a vp1.hu címen már elérhető magyar fejlesztésű program, amiben a játékosok és az online shopok egy kölcsönösen előnyös helyzetben találnak egymásra.

A vp1 játékosainak célcsoport-specifikus képek és videók tartalmait kell megjegyezniük, hogy helyesen tudjanak válaszolni a megtekintés után feltett kérdésekre. A helyes válaszokkal egyedi vásárlási kedvezményeket gyűjtenek, amiket a plaza.vp1.hu oldalán tudnak felhasználni. Emellett fejleszthetik a profiljukat, rekordokat dönthetnek meg, és a teljesítménnyel arányosan a játék egyre nehezebbé válik.

A fejlesztők szerint a játék kondícionálja a memóriát, így a játékos számára is hasznos a lehetőség.

A Pláza oldalon, a vp1 szerződéses partnerei úgy tudnak majd kedvezményes vásárlási lehetőségeket biztosítani, hogy ehhez nem kell engedniük a hasznukból, ugyanis a vp1 rendszere képes fedezni a játék során gyűjtött kedvezmények ellenértékét. Érdekesség, hogy a program minden oldalról jutalékos formában működik, tehát mindig csak a sikeres teljesítésnek van anyagi vonzata.

Sok sikert kívánunk a további fejlesztéshez!

Két magyar csapat is dobogón végzett az EIT Jumpstarter program döntőjében

A nemzetközi versenyen a vállalatok ESG-stratégiájának fejlesztését segítő VeridianIQ, illetve a kiterjesztett valóságot használó, navigációs alkalmazást fejlesztő ARport is második helyezést ért  el a kategóriájában. Fotóriportunk az Európai Innovációs és Technológiai Intézet startupversenyéről.

Bővebben

Sírhelygondozó platformot kidolgozó csapat nyert az MCC és a Design Terminal inkubátorprogramjában

Az Ötlet Inkubátor program célja, hogy tehetséges fiatalok számára vállalkozásépítési ismereteket, alapvető gazdasági tájékozottságot, üzleti tudást, gyakorlati tapasztalatot és értékes kapcsolati hálót nyújtson.

Bővebben

Újabb Vespucci Partners siker: orvostechnológiai startup kapott befektetést

A Vespucci Partners tőkealapkezelő befektetési portfóliójába tartozó innoMask Kft. egy újabb tőkebevonásnak köszönhetően továbblépett a magvető fázisból. A magyar startup egy olyan újgenerációs, altatásnál használt laringeális maszkot fejleszt, amely páratlan lesz az orvosi eszközök piacán. A tőkét a Széchenyi Alapok Zrt., az Óbuda Uni Venture Capital (OUVC) Zrt. és egy magánbefektető biztosította.

Bővebben

Biobubi: magyar cég rajzolja át a háztartási tisztítószerek piacát

Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégéptisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.

Bővebben

Ne lokálisan, hanem regionálisan gondolkodjunk, és tegyük közösen sikeressé Közép-Kelet-Európát – mondja a Puzl CowOrKing vezetője

A Puzl CowOrKing novemberben Budapesten nyitotta meg második közösségi irodaházát. Hogyan jutott el ide a bolgár szolgáltató? Miért pont Budapesten kezdik meg a regionális terjeszkedést, és milyen hatást kívánnak gyakorolni az IT- és startup-ökoszisztémára? Erről kérdeztük Thibaut Taittingert a Puzl CEO-ját.

Bővebben

Amerikai piacra segítené az ÓUVC az ütős sportolókat segítő DinkMate startupot

Az ÓUVC-től kapott 100 millió forintos befektetést a DinkMate csapata a pickleball játékosok fejlődését segítő technológiájának fejlesztésére és márkaépítésre is szeretné felhasználni. A hosszú távú célok között szerepel, hogy a startup a nemzetközi pickleball szövetség hivatalos digitális partnerévé váljon.

Bővebben