Hirdetés

Izgalmas változás Európa első okosturisztikai megoldásokkal foglalkozó digitális ügynökségében

170 millió forintos cégértéken 50 millió forintért szerzett 30%-os részvénycsomagot egy magyar angyal befektető a Digitális Turizmus Zrt.-ben, Európa első okosturisztikai megoldásokkal foglalkozó digitális ügynökségében.

Hirdetés

A Digitális Turizmus Zrt.-t 2017-ben alapította Rasztovits Dávid digitális turisztikai szakértő egy 21 ország 36 városát felőlelő piackutatást követően. A vezérigazgató a nemzetközi piaci trendeket és a magyar turizmusban rejlő unikális értékeket tartotta szem előtt mikor kialakította a cég divízióit és szolgáltatás portfolióját. Informatikai fejlesztésekkel, UX-UI és egyéb Design tervezéssel, Digitális pénzügyi és SmartCity megoldásokkal, Tanácsadással és Tanulmányírással kapcsolatban tudnak segítséget nyújtani a cég munkatársai. Kiemelt fontosságú, flagship termékként a “Digitális megújulás csomagot” dobják piacra még ennek az évnek a végén, mely komplex megoldást jelenthet a turisztikai szektorban működő mikro, kis- és közepvállalkozások számára. A szervezet saját üzemeltetésű digitális munkaerőpiactérrel is indul 2020. januárjában, valamint white label fintech termékeket is találhatunk portfoliójukban.

Digitális termékeik és szolgáltatásaik mellett a cég saját szerkesztésű rádió műsorral is képviselteti magát a piacon, mely Turizmus Világa címmel már második évadját kezdte meg a 94.2 Trend Fm műsorán. Rasztovits Dávid állandó szakértő mellett Érczfalvi András rádiós műsorvezetővel feszegetik a globális turizmus és a digitális jövő legérdekesebb témáit.

“Az összes nemzetgazdasági iparág közül a turizmusban működő vállalkozások digitális érettsége a legalacsonyabb Magyarországon a Modern Vállalkozások Programja szerint.”

“Mivel az utóbbi években robbanásszerű fejlődés tapasztalható az iparágban, kijelenthető, hogy a magyar turizmus aranykorát éli. Ennek tudatában égetően fontos feladatunk, hogy digitálisan éretté tegyük a szektort – a nemzetközi színvonalhoz mérten is kiemelkedő digitális ökoszisztémákat építsünk a fenntarthatóság filozófiáját szem előtt tartva. Egy “okos turisztikai városszövet” kiépítésével újra elsők lehetnénk valamiben a világon” – mondta el Rasztovits Dávid.

A cég alapítást követő első lezárt üzleti évében nettó 15 millió forintos árbevételt realizált, míg a 2019-es évre 20 millió forint a prognosztizált bevétel. 2020 elején a dobozos termékek piacra dobásával ennek többszörösét várják, majd a 2021-es nemzetközi piacnyitás után az 1 milliárd forintos álomhatár a tervezett cél.

Hirdetés

Már a Tesla a legértékesebb az autóiparban

Úgy fest, a befektetők teljesen meg vannak győződve arról, hogy a Tesla teljesen átalakítja az autóipart a jövőben, s ennek az átalakulásnak a kaliforniai elektromos autókat gyártó cég lesz a nyertese. Az elmúlt időszak áremelkedésével ugyanis a Tesla piaci kapitalizációja megelőzte a Toyota Motor Corp. piaci értékét.

Bővebben

Jön a családi vállalkozások kiválósági díja

A hazai startupok között is ismerünk jó néhány családi kezdeményezést, de hazánkban a vállakozások közel 40%-át jelenti ez a kategória. Nem mindegy tehát, hogy a családi cégek hogyan tudtak most reagálni a koronavírus-járvány okozta kihívásokra. A túlélés kulcsát a stabil stratégiai alapok, a folyamatos fejlődésre törekvés és gyors döntések adhatták, de a kesztyűt a családi vállalatok a válság ellen sokféleképpen felvették.

Bővebben
Hirdetés

Az érintésmentes parkolásé a jövő?

Átfogó kutatás készült a parkolás jelenéről, jövőjéről valamint az elmúlt időszakban bekövetkezett változásokról. A kifejezetten autósokra fókuszáló adatgyűjtésből kiderült: a díjmentesség megszűnését követően is szimpatikusabb opció marad az utcai parkolás, bár nőtt az igény az autósokban a parkolóházak iránt is. A magyar fejlesztésű Parkl alkalmazás által megkérdezettek döntöttek a fizetés jövőjéről is: fontosabb lett az érintésmentes parkolási ügyintézés, mint eddig valaha.

Bővebben

Hiánypótló kezdeményezésként segíti a hazai ökoszisztémát a Startup Hungary

Tudásbázis, érdekképviselet, közösség és tájékozódási pont lesz a hazai startup szektor számára a Startup Hungary, melyet a magyarországi ökoszisztéma ismert és nemzetközi szinten bizonyított szereplői alapítottak. Most először fogalmazta meg a közös szándékot egyszerre 12 startup alapító valamint a Google Magyarország, az IVSZ és a Design Terminal. A szervezet legfőbb célja, hogy több és jobb, nagyhatású  startup jöjjön létre és működjön Magyarországon.

Bővebben

Innovatív megoldásban működik együtt a Microsoft a közlekedésbiztonságért

A Microsofttal kialakított partnerség keretében a Bridgestone kifejlesztett egy egyedülálló abroncssérülés-figyelő rendszert, melyhez a Microsoft hálózatba kapcsolt járműplatformját (Microsoft Connected Vehicle Platform – MCVP) használják. A rendszer célja a közlekedésbiztonság javítása és a műszaki hiba miatt bekövetkező balesetek számának csökkentése.

Bővebben

Elsőként kapott magyar startup elismerést az Apple-től

Tegnap hirdették ki az idei Apple Design Awards elismeréseket, ahol ezúttal elsőként magyar vállalkozás is felkerült a listára, mely egy iPadeken futó modellező szoftver (a CAD, azaz számítógép által segített tervezés kategóriában), mellyel internetkapcsolat nélkül, akár utazás közben, gyorsan és egyszerűen lehet térbeli modelleket készíteni.

Bővebben

Átadták a 2019-es Magyar Innovációs Nagydíjat

A 2019-es Magyar Innovációs Nagydíjat a 3DHISTECH Kft. kapta a digitális patológiai diagnosztika céljára kifejlesztett Pannoramic termékcsaládért. A Magyar Innovációs Szövetség (MISZ) által alapított elismerést 1992 óta adják át azoknak a Magyarországon bejegyzett társaságoknak, amelyek a díjátadást megelőző évben nagy jelentőségű innovációt valósítottak meg és ennek révén kiemelkedő hasznot értek el. Bódis József az elismerés

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások