Hirdetés

Innovatív rizsalapú gyümölcsital formálhatja át az étkezést

A K&H minden évben díjazza az RTL Klub Cápák között című műsorának azt a vállalkozását, amely innovatív és az idei évtől új kiválasztási szempontként, fenntartható megoldást kínál sokakat érintő, hétköznapi problémákra. A különdíj legújabb győztese a Ricely, egy a hazai piacon egyedülálló rizsalapú gyümölcsital, ami újraértelmezheti az étkezés fogalmát.

Hirdetés

Az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentoraként a K&H minden évben díjazza azt a vállalkozást, amely egyediségével és szakmai hozzáértésével talál megoldást a fogyasztói igényekre. „Olyan vállalkozókat keresünk évről-évre, akik vagy az úttörő ötletük által, vagy a már létező megoldások újragondolásával képesek valami innovatívat alkotni. Emellett azt is fontosnak gondoljuk, hogy ezek az innovációk a fenntarthatósághoz, az élhetőbb jövő építéséhez is hozzájáruljanak, így az idei évben ezt a szempontot is figyelembe vettük a kiválasztás során. A tíz jelöltünk közül, azért a Ricely lett a végső győztes, mert a hazai termelőktől származó rizsből készülő termék egyedülállósága és melléktermékmentes gyártása mellett a tulajdonos szakmai alázata és a saját vállalkozásába vetett hite meggyőzött minket” – mondta el Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíj nyertesének kiválasztása kapcsán.

Hogy kerül a rizs a gyümölcshöz?

Valentinyi Fruzsina vállalkozásának terméke olyannyira egyedi és különleges, hogy teljesen átalakíthatja egy mindennapi tevékenységről, az étkezésről alkotott elképzeléseket. A Ricely ugyanis egy rizsalapú, vegán, adalékanyag- és allergénmentes, gyümölcsös ital, amely magas szénhidráttartalmának köszönhetően még akár a főétkezést is helyettesítheti, vagy természetes, tápláló, húsmentes alternatívát kínálhat a snack- és gyorsételek kiváltásához.

Fruzsina az itthon ritkaságnak számító, rizstermeltetéssel foglalkozó családi vállalkozásukat kibővítve, a meglévő tudást felhasználva, majd beépítve a működésbe tudott innovatív megoldást találni, amely újszerűsége mellett a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe veszi. Az egyre inkább a természetes, vegán irányba mutató fogyasztói igényekhez alkalmazkodva a Ricely csomagolása környezetbarát és újrahasznosítható, az alapanyagként felhasznált rizs, melynek szárításához geotermikus energiát használnak, hazai termelőktől származik, így a szállításakor kevesebb károsanyag kerül a levegőbe. Emellett az italok gyártása során melléktermék sem keletkezik.

Tudatos választás az élelmiszerüzletek polcairól

A K&H különdíjának elnyerése mellett, a Ricely a Hungaricool by SPAR termékverseny nyertesei közé is bekerült, így már háromféle ízkombinációban találkozhatunk vele az áruházlánc polcain. „Programunk, a legtehetségesebb magyar kisvállalkozásokat, ötleteket és startupokat karolja fel. A kezdeményezés tovább erősíti törekvéseinket, hogy innovatív magyar áruk kerülhessenek a polcainkra és ösztönözzük a hazai termelőket a további fejlesztésekre. Célunk, hogy ne vesszen el egyetlenegy olyan jó ötlet, üzleti gondolat sem, amely tovább színesítheti a hazai vásárlóknak kínált termékpalettát, miközben megélhetést nyújt kisvállalkozóknak, családi gazdaságoknak” – mondta Heiszler Gabriella, a SPAR Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója. A K&H az idei évtől a termékverseny nyerteseinek pénzügyi mentora is, így szakértelmével erősíti a vállalkozások pénzügyi tudatosságát, finanszírozási megoldásaival pedig támogatja az innovatív ötletek megvalósítását.

A K&H különdíjával járó 1 millió forint értékű mentorprogram abban fog segíteni Fruzsinának, hogy egy olyan pénzügyileg is tudatos marketingkampányt állíthasson össze, amely országos szinten meg tudja ismertetni a vásárlókkal a termékeit. „Hiszek benne, hogy a tudatosan felépített marketingstratégia segíteni tudja a szintlépést, amit a műsorban való szereplés és az egyik legnagyobb hazai élelmiszerlánc üzleteibe történő sikeres termékbevezetés elindított!” – hangsúlyozta Valentinyi Fruzsina, a Ricely tulajdonosa.

Hirdetés

Az innovatív magyar csapat megmutatta: minden második fékezésünk balesethez vezethet

Igencsak hektikusan vezetünk a fővárosban, majdnem minden második fékezésünk, gyorsításunk, vagy kanyarodásunk hirtelen történik, ami balesetveszélyt hordoz magával – mutatnak rá a Cristo autós alkalmazás friss felhasználói adatai. A reggeli órákban Dél-Budán, délután viszont a pesti belvárosi forgalomban kell az átlagosnál jobban figyelni autóvezetőként a hétköznapokon, az ekkor tapasztalt feszültség a hétvégi kb. kétszerese. A Közlekedési Kultúra Napjának alkalmából bemutatjuk az eredményeket, melyek kapcsán a drivingcamp Hungary közlekedésbiztonsági szakértője ad tanácsot a fővárosi autósoknak.

Bővebben
Hirdetés

Startupok és nagyvállalatok: együtt sikeresebbek

A friss ötlet, agilitás és az innovációban testet öltő tudás társul a sokévtizedes szakértelemmel, tapasztalattal, technológiai háttérrel, értékesítési kompetenciákkal, partneri hálózattal és erős pénzügyi háttérrel. Így támogatja egymást startup és nagyvállalat, amely együttműködésére egyre több a példa itthon és a nagyvilágban. Az idei Startup Safari konferencián vállalatvezetők, startupok, befektetők készítettek látleletet a hazai startup ökoszisztémáról.

Bővebben

Melbourne-i győztesek a budapesti esettanulmányi versenyen

Idén negyedik alkalommal rendezték meg Magyarországon a régió egyik legnívósabb nemzetközi üzleti esettanulmányi versenyét, a Central European Case Competition-t (CECC). A rendezvény egyik esetadó partnere a Schneider Electric volt, a győztes melbourne-i csapat az ő beszállítóik CO2 kibocsátásának csökkentésére, valamint az EcoStruxure platform újszerű alkalmazására dolgoztak ki koncepciót.

Bővebben

A dolgozók 73 százaléka rugalmasan, nem munkahelyhez kötötten dolgozna

Számos cégnél már kialakult hosszabb távú terv az otthoni munkavégzésre, van, ahol még nem született erről határozott döntés, míg a munkavállalói igények több felmérés szerint is a home office és a hibrid munkavégzés felé mutatnak. A távmunkavégzés különböző formáinak hosszú távú megszilárdulása a legtöbb esetben azért várhatóan nem ütközik majd akadályba, hiszen a vállalatok és a munkavállalók többsége szerint sem csökkent a hatékonyság az otthoni munka során.

Bővebben

A pandémia után először találkoztak egymással újra az innovációs ökoszisztéma tagjai

Hetedik alkalommal indult útjára április utolsó napjaiban a Startup Safari Budapest. Két év online találkozás és tudásmegosztás után idén hibrid formában jelentkezett a fesztiválok és konferenciák minden előnyét magában foglaló kétnapos programsorozat, így az innovációs ökoszisztéma tagjai végre élőben is találkozhattak.

Bővebben

A Google támogatásával ingyenes digitális program indul (leendő) hazai vállalkozók és startupok számára

Az észt Startup Wise Guys, Európa legtapasztaltabb startup akcelerátora és egyik legaktívabb befektetési alapja bejelentette a „Jump for CEE” elnevezésű, saját tőke nélküli programjának folytatását. A kezdeményezést a Google-hoz tartozó Impact Challenge for Central and Eastern Europe is támogatja. A vállalkozói készségfejlesztő esemény célja, hogy 400 közép- és kelet-európai egyén és csapat vegyen részt azokon az online workshopokon, amelyek a Covid-19 által okozott gazdasági válság negatív hatásainak csökkentését hivatottak segíteni.  

Bővebben

Az online marketing az új foci, mindenki ért hozzá – vagy mégsem?

A kkv-k körében is egyre népszerűbbek az online közösségi felületek könnyű, gyors és költéshatékony hirdetési megoldásai. A COVID időszakhoz hasonlóan pedig a mostani gazdasági környezetben is kritikus lesz a cégek működése szempontjából, hogy ki mekkora energiát fordít a márkaépítésre. A K&H szakértői azonban óva intenek a piackutatás és stratégiai tervezés nélküli, pár kattintással összerakott kampányoktól, ezek ugyanis egészen biztosan nem hoznak tartós eredményt.

Bővebben