Hirdetés

Ingyenesen oktat kódolást a gyerekeknek a Vodafone

A Vodafone Magyarország és a KódGarázs idén is várja a 12-14 éves fiatalokat egyhetes napközis táborába, ahol a gyerekek játékos módon ismerkedhetnek meg a kódolás rejtelmeivel, és kóstolhatnak bele a digitális jövő világába. A díjmentes programra a jelentkezés elindult, a helyek a jelentkezések beérkezési sorrendjében kerülnek kiosztásra.

A Vodafone Coding Camp idén már harmadik alkalommal biztosítja a lehetőséget a fiatal korosztály számára, hogy megismerkedjenek a mobilapplikációk fejlesztési folyamataival. Az 5 napos foglalkozások alatt a gyerekek betekintést nyernek például a számoló-, rajzoló- és parkoló- applikációk fejlesztésébe, a tanulási folyamatot pedig egy saját projekttel tudják majd megkoronázni. A Vodafone fontosnak tartja az ilyen és ehhez hasonló kezdeményezéseket, hiszen mire ez a generáció felnő, még a mostaninál is nagyobb szükség lesz a jó műszaki, informatikai szakemberekre.

A táborra ITT van lehetőség jelentkezni, május 15-én déli 12 óráig. A tábor június 24. és 28. között lesz a Vodafone budapesti székházában, minden reggel 9 óra és délután 4 óra között. A részvételhez nincs szükség előzetes programozási ismeretekre, csak egy androidos telefonra vagy tabletre. A tábor ingyenes, és magába foglal napi három étkezést is.

Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese elmondta: „Büszke vagyok rá, hogy már harmadik éve rendezzük meg budapesti székházunkban a KódGarázzsal együttműködésben a Coding Campet, Vodafone-os kollégák és nem Vodafone-osok gyermekei számára egyaránt. Mivel ez a program a 12-14 éves korosztálynak szól, ez azt jelenti, hogy az első Coding Camp csapatból néhányan már lassan egyetemre készülnek. Remélem, sikerült megszerettetni velük a kódolást és az ICT szektor izgalmas világát választják majd.”

Magyar startup kapott lehetőséget, hogy előadjon a világ legnagyobb technológiai konferenciáján

Nem sokkal azután, hogy élővideó stúdió applikációját elérhetővé tette a RECnGO a Huawei AppGallery-ben, meghívás is érkezett a techóriástól amiben azt kérték: csatlakozzon a magyar startup hozzájuk a 2022-es lisszaboni Web Summit színpadán. Egy csapással a cég egy nagy álma vált valóra – mégis valami más miatt is izgalmas volt ez a meghívás a RECnGO csapat számára.

Bővebben

A SPAR és a Munch együtt tesz az élelmiszerpazarlás csökkentéséért

A hazai üzletlánc vásárlói is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy minél kevesebb élelmiszer landoljon a szemetesben: a SPAR a Munch online platformmal karöltve szorítja vissza az élelmiszerpazarlást, ennek köszönhetően a vevők kedvezményes áron juthatnak jó minőségű termékekhez. Az ételmentő szolgáltatást 2022. november 3-ától Budapest XI. kerületében, valamint Szegeden és Hódmezővásárhelyen tesztelik.

Bővebben

Franchise programmal jön Magyarországra a nemzetközi logisztikai vállalat

Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését az előrejelzéseken és a forgalmi adatok valósidejű elemzésén alapuló, aznapi kiszállítási feladatokat végző nemzetközi logisztikai vállalat, a DODO. A program célja a vásárlók még hatékonyabb kiszolgálása a futárkapacitások bővítése révén, valamint a távolabbi régiók kézbesítési feladatainak megkönnyítése. A vállalat saját ügyfélkörével és a szükséges know-how-val segíti franchise-partnereit. A franchise-modell bevetésével gyorsabbá és egyszerűbbé válhat a partnerekkel folytatott együttműködés.

Bővebben

A JunctionX ismét hazánkra irányította a nemzetközi techközösség figyelmét

Közel 70 országból rekordszámú, összesen 722 induló regisztrált az idei JunctionX Budapest hackathonra. A kétnapos innovációs versenyen az Antavo, a SEON és a Wise kihívásait kellett teljesíteni a mindennapi életünket érintő problémákra választ adó technológiai projektek megalkotásával. Összesen 40 pályamunkát értékelhetett a zsűri: az abszolút győztes a magyar Gaia lett, egy olyan megoldással, amely képes kiszűrni a weboldalakra tisztességtelen szándékkal érkező felhasználókat, míg a közönségdíjat a gyanús tranzakciókat lefülelő GeoSnatcher érdemelte ki. A top 5 csapat a közel négymillió forintos összdíjazás mellett értékes szakmai kapcsolatokkal is gazdagodott.

Bővebben

A Green Fox Academy a Sandberg Capitallal folytatja nemzetközi expanzióját

A Green Fox Academy új többségi tulajdonosa és befektetője, a Sandberg Capital bevonásával folytatja nemzetközi expanzióját, valamint vállalati szolgáltatásai és képzési kínálata fejlesztését. A magyar alapítású, Szlovákiában és Csehországban is piacvezető IT bootcamp így további növekedéséhez kulcsfontosságú erőforrásokhoz jut. A Sandberggel való partnerség lehetővé teszi, hogy a vállalat élére álljon a Közép-Európa technológiai oktatási piacán zajló konszolidációnak.

Bővebben

Újra AGTECH SUMMIT – fókuszban az agrárinnováció

Fenntarthatóbb gazdálkodás digitális megoldásokkal, űrtechnológián alapuló döntéstámogatás, mesterséges intelligencia az agráriumban. Ezek is a témái a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) NAK TechLab programja által szervezett AGTECH SUMMIT konferenciának, melynek középpontjában a hazai agrárium digitalizációja áll. Az esemény kiemelt célja, hogy összehozza a fiatal fejlesztőket és a szakértőket, akik az agrárium aktuális kihívásaira a legmodernebb megoldásokkal tudnak reagálni. 

Bővebben

A saját olívaültetvényhez vezető út is buktatókkal van kikövezve

Az első sikerére alapozva új évadot indított a Design Terminal az Optimists First! sorozatból, melyben startup alapítók, vállalkozók mesélnek karrierjük hol rögös, hol egyenes útjairól. A sorozat 2022-es etapját exkluzív különkiadás zárja: Pogátsa Zoltán közgazdász madártávlatból is elemzi a vállalkozókat érintő témákat.

Bővebben

Tanulj a finnektől vállalkozni: új üzleti klub indul Budapesten

Idén ősszel érkezik meg Helsinkiből a Boost Finland testvére, a Boost Hungary, párhuzamosan az észtországi networking klub alapításával. A finn üzleti csoportok kiemelt alapértéke a lifelong learning, vagyis az élethosszig tartó tanulás. Tarmo Herlevi 12 éve járt networking eseményekre, majd az első Covid-időszak alatt alapította meg a finn mentalitásra épülő networking koncepciót, a finn Boostot. A tanulás mellett még egy cél mozgatta az új formátum és metodika kialakításában: a vállalkozói magány megszüntetése.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások