Hirdetés

Ingyenes túlélőcsomaggal segít a kisvállalkozásoknak a Briefly

Home office. Önkéntes karantén. Törölt sportesemények és koncertek, lemondott esküvők. A visszahúzódás és távolságtartás segít enyhíteni a koronavírus-válságot, a gazdaságra azonban fenyegetően hat. A kisvállalkozásokat sújtja a leggyorsabban a vásárlási szokások hirtelen megváltozása, melyet ugyanilyen gyorsan kell helyreállítani, hiszen kedvenc kisvállalkozásaink nem csak a bevételeik csökkenésével vagy marketingtevékenységük visszafogásával néznek szembe, hanem elbocsátások előtt állnak, sőt több estetban saját és családjuk megélhetése forog kockán.

Viszont, amennyiben egy vállalkozás ezt a nehéz időszakot át tudja vészelni, és ki tudja alakítani saját túlélőcsomagját, akkor az üzlet a teljes évben biztos lábakon áll majd.

MONDANI KÖNNYŰ. Ezt a Briefly csapata is tudja. 

Éppen ezért hozták létre a Túlélőcsomag eBook-ot, melyben olyan gyorsan alkalmazható stratégiákat, tippeket és konkrét, könnyen megvalósítható ötleteket gyűjtöttek össze, melyek mérséklik a károkat, helyreállítják a cashflow-t, vásárló bázist növelnek, vagy lojalitást erősítenek a meglévő ügyfélkörben.

Mit tartalmaz a Túlélőcsomag?

  • Állítsd fenntartható pályára vállalkozásod: 3 lépés, amit azonnal megtehetsz!
  • Tervezz hosszú távra: Offline-ból online-ba lépésről lépésre
  • Hatékony sales stratégiák a nehéz időkre
  • Konkrét, könnyen alkalmazható ötletek iparágspecifikusan

A Briefly csapata arra kér mindenkit, hogy osszátok meg a Túlélőcsomagot  minden olyan ismerősötökkel, akinek szüksége lehet rá, és egy kicsit is segíthet ezekben a nehéz időkben.

“A Túlélőcsomagot azzal a szándékkal hoztuk létre, hogy irányt mutassunk ebben a nehéz időszakban. Tudásunk megosztásával szeretnénk új lendületet adni, és növekvő pályára állítani a nehéz helyzetbe került vállalkozásokat. Azonban azt is tudjuk, hogy nem könnyű ezeket a lépéseket egyedül véghez vinni, főleg, ha nem ez a szakterületed. Ha úgy érzed, külső segítségre lenne szükséged a digitalizáció, különböző innovációk és kommunikációs kampányok kivitelezéséhez, keress minket bizalommal. Projektmenedzsereink pedig megtalálják a számodra legmegfelelőbb szakembereket több száz regisztrált szabadúszónk közül.” – mondják az Alapítók.

Oszkó Péter: Ideje lenne Európának ráébrednie arra, hogy önállóvá kell válnia a technológiai és tőkepiacon

Az OXO Holdings vezetője szerint Európának megvan a képessége arra, hogy fel tudja használni az erőforrásait egy önálló, európai piac felépítésére, ahelyett, hogy hagyja az USA-nak és Kínának, hogy ők vegyék hasznát az itteni kapacitásoknak. Sőt, az USA-ban éppen kidurannó AI-lufi arra világít rá, hogy nem mindig az amerikai piacokra kell pakolnia a megtakarításokat. Interjúnk

Bővebben

Eladta a Sanofi a fogyasztói egészségügyi üzletága, az Opella 50 százalékos részesedését

Az eladás nem volt zökkenőmentes, az erős politikai ellenérzéseket váltott ki. A Sanofi végül úgy tudta amerikai vevőnek adni az Opella részvényeinek felét, hogy garanciákat vállalt a francia termelés fenntartására, és beengedte a francia állami befektetési bankot is a tulajdonosi körbe.

Bővebben

Az európai mesterséges intelligencia globális lendületet kap az első és legnagyobb technológiai, startup- és digitális befektetési eseményen

A GITEX EUROPE x Ai Everything a berlini bemutatkozására készül, miközben befolyásos vezetők és döntéshozók irányoznak elő határokon átnyúló, merész technológiai partnerségeket, a tőkéhez való hozzáférés bővítését és a mesterséges intelligencia gazdaságának felgyorsítását.

Bővebben

1 milliárd eurót vontak be 2025 első negyedévében az európai AI-ügynök startupok

Ez az ügyletérték már önmagában meghaladta a tavalyi egész éves befektetések összértéknek felét, ami ezen a területen Európában 1,7 milliárd euró volt. A legnagyobb befektetéseket a Synthesia, az ElevenLabs és a Luminance könyvelhette el.

Bővebben

Az Egyesült Államok piaca továbbra is nyitott az innovatív cégekre – ezzel biztatják a magyar startupokat az amerikai szereplők

A mostani bizonytalan időkben is van keresnivalójuk az európai és magyar cégeknek az USA piacán, és ezt olyan szereplők állítják, mint a JP Morgan vagy a Florida állami gazdaságfejlesztési vezetők. Arról, hogy milyen visszhangokat hall mostanában az amerikai piacról, és miben kell segítség a magyar cégeknek az amerikai piacra lépéshez, Pazaurek Pirossal, az USA Accelerator

Bővebben