Hirdetés

Influenszerekkel kampányol a Zyntern

A koronavírus megjelenése alapjaiban változtatta meg az életünket és azt, hogyan és honnan dolgozunk. Az átállás pedig nem mindenkinek megy egyszerűen, ezért a Zyntern.com pályakezdő állásportál a multicégek HR-esei bevonásával és az ismert youtuber páros, Pamkutya közreműködésével elindított egy kezdeményezést Karrier Kommandó néven és hasznos karrier és motivációs tippekkel látja el a pályakezdőket.

Hirdetés

A Zyntern.com Állásportál kampányában influencerek és nagyvállalatok együtt segítenek a pályakezdő fiataloknak átállni az online munkakeresésre és munkára. A 3 hónapos kampány alatt szó lesz pályaválasztásról, az online interjúzásról és arról is, hogy a koronavírus miatt megváltozott hibrid, online és irodai jelenlét alatt a hogyan érdemes beilleszkedni és hogyan mire figyeljünk a legjobb munkahelyi bemutatkozás érdekében. A tippek pedig instagramon érkeznek rövid videókban Pamkutyáéktól.

A tippeket multinacionális vállalatok (többek között a Decathlon, a Prezi, a Heineken és a Tata Consultancy Services) elismert HR szakemberei fogalmazták meg az elmúlt hónapok tapasztalataik alapján. Annak érdekében pedig, hogy a tippek minél érthetőbben és egyszerűbben jussanak el a fiatalokhoz, az egyik legismertebb hazai influencer páros, Pamkutyáék tolmácsolják azokat rövid videókkal az instagramon. A 3 hónapos kampány alatt szó lesz pályaválasztásról, interjúzásról és munkahelyi beilleszkedésről is. A kampány éppen csak elindult az első, pályaválasztás témával, máris több ezer fiatal látta már a tippeket.

“A kezdeményezés egyedülálló és formabontó több szempontból is. Egyrészt a témája miatt. Az első olyan átfogó hazai kampány, ami választ ad a koronavírus miatt megváltozott és online térbe került munkavállalói kihívásokra. Másrészt pedig először fognak össze influencerek és népszerű nagyvállalatok olyan közös cél érdekében, ami fiatalok munkaerő piaci lehetőségeit akarja segíteni.”- mondta Megyeri Mirtill, a Zyntern társalapítója és kommunikációs vezetőjét.

A Zyntern.com Állásportál mindig is a leginnovatívabb módszerekkel próbált hidat építeni a munkakereső fiatalok és munkaadók között. Ezért elsőként kereste a válaszokat az elmúlt hónapok kihívásaira, hogy segítse a fiatal pályakezdőket a bizonytalanságban. Az állásportál munkáját számos díjjal és elismeréssel jutalmazták korábban, formabontó toborzási megoldásai (például HR rapid randi) mellett pedig egyedi felhasználó élménye miatt is emlegetik az álláskeresés tinderének.

“Nehéz helyzetbe került a munkaerőpiac, azonban a pályakezdőkre a megváltozott munkahelyi körülmények miatt még több kihívás nehezedik, ezért is szerettünk volna ezen segíteni és több pályakezdőt segíteni a sikeres indulásához.”- egészítette ki Megyeri Mirtill.

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások