Új videósorozatot indít a Vodafone, amely a fiatal korosztály digitális eszközhasználatáról szól. A három részes sorozatban a hazai szakértők mellett szót kaptak olyan fiatal influencerek is, akik a digitális világban szocializálódtak, és véleményvezérként szavuk elér az érintett korosztályhoz.
A téma fontosságát mutatja, hogy a Vodafone egy kifejezetten erre a kihívásra fókuszáló felületet is létrehozott (digitaliscsalad.hu), melynek célja, hogy legyen egy bármikor szabadon elérhető felület, ami hasznos és hiteles tartalmakkal, útmutatásokkal támogatja a szülőket. A cél, hogy mindenki, minden család és szülő megtalálja a saját válaszait, és kialakítsa a legmegfelelőbb családon belüli szokásrendszert.
A videóban többek között pszichológus, szociológus, generációkutató és jövőkutató szakemberek is véleménytformálnak – de nagy szerepe van a Z generációs influencereknek is.
Kép: Lina és Panni