Hirdetés

Így spórold meg két havi fizetésedet egy év alatt!

A technológiai fejlődésnek köszönhetően a trend egyértelműen az online vásárlás irányába mutat, így egyre több szupermarket kereskedik online platformon. A széles kínálat és az igen eltérő árak miatt azonban sokszor nehéz eldönteni, hogy hol érdemes bevásárolni. A Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapatának megoldása egy olyan weboldal, aminek segítségével összehasonlíthatjuk az online szupermarketek árait, így jelentős költséget megspórolva intézhetjük a bevásárlásokat.

Külföldön már régóta elérhetők a szupermarketek online bevásárlási szolgáltatásai, többek között Németországban már sikeresen üzemel a Penny Market webáruháza, Amerikában pedig a Walmart és az Amazon is vállal házhozszállítást. Magyarországon jelenleg több mint 25 olyan élelmiszerkereskedelmi üzletlánc működik, ahol lehetőség van online bevásárlásra is, a négy legnagyobb online szupermarketnek (Tesco, Auchan, Groby, Príma) pedig ma már több mint egy millió látogatója van havonta. Ez a szám hamarosan még tovább növekedhet, hiszen a Spar is a közeljövőben nyitja meg online áruházát.

Az áruházak sokszor teljesen eltérő árai miatt azonban az árérzékeny vásárlók egyre nehezebben tudják eldönteni, hol érdemes vásárolniuk.

Egy magyar startup, a Start it @K&H inkubátorban működő Smartkosár csapata éppen erre kínál megoldást, nem kis időt és költséget megspórolva ezzel az online vásárlóknak.

„A Smartkosár egy olyan platform, ahol a legnagyobb online élelmiszerláncok aktuális kínálata és árai megtalálhatók, így a felhasználók a garantáltan legolcsóbb kosarat tudják összeállítani és megvásárolni. A felület – a többi ár-összehasonlító oldallal ellentétben – nem egyesével hasonlítja össze a termékeket, hanem a teljes vásárlói kosarat nézi. Mivel az egyes kosarak árai között a tesztek alapján átlagosan 30%-os eltérés figyelhető meg, a szolgáltatás segítségével egy négytagú háztartás akár kéthavi nettó átlagkeresetnek megfelelő összeget is megspórolhat egy év alatt” – vázolta fel az augusztus közepétől elérhető platform lényegét Wettstein Albert, a Smartkosár marketing vezetője.

„A Start it @K&H inkubátorban működő csapatok gyakran saját tapasztalataikból merítve próbálják megvalósítani innovatív ötleteiket. Úgy látjuk azonban, hogy a mai eredményorientált világban a jó ötlet önmagában nem elég egy sikeres vállalkozás megvalósulásához, ha nincs hozzá megfelelő időben megszerzett üzleti tudás, nem kap időben professzionális támogatást. Mi tehát ebben próbálunk segítséget nyújtani számukra a szakmai tapasztalatok és üzleti kapcsolatok megosztásával” – hangsúlyozta Németh Balázs, a K&H Változáskezelés divíziójának vezetője, a Start it @K&H inkubátor program vezetője.

A Start it @K&H inkubátorba szeptember 20-ig ismét várják az innovatív ötlettel és nagy fejlődési potenciállal rendelkező startupok jelentkezését a www.startitkh.hu oldalon, iparági korlátozás nélkül.

Jelentkezés és bővebb információ: startitkh.hu

Biás Csongor: Nyitott kapukat döngetünk az Európai Bizottságnál a startupok páneurópai szabályozásáról

Amivel az EU döntéshozói a leginkább segíthetnék az európai startupszcénát, az egy ökoszisztémára szabott, páneurópai jogi entitás megteremtése lenne – na meg az, ha a megvalósításra is odafigyelne az EU. Hol áll most az ezt a szabályozást a zászlajára tűző EU Inc kezdeményezés, és kiket kell még meggyőzni ennek fontosságáról? Többek között erről kérdeztük Biás

Bővebben

Marketingesek, szemetek a STRT-ra vessétek!

Azt tapasztalom a hazai ökoszisztémában, hogy a szereplők döntő többsége önmagáról zeng dicshimnuszt, ha elér valamit, miközben a probléma, amit megold, olcsó díszletté silányul. Balogh Petyáék viszont pont fordított logika mentén gondolkodnak a PR-ról és a marketingről.

Bővebben

Balogh Petya: Amerika lábon lőtte magát a vámháborúval, és ebből az európai startupszektor rengeteget profitálhat

A STRT vezérigazgatója szerint a Donald Trump vezette USA pont azt az előnyét építi le a vámpolitikájával, ami őt a világ legerősebb gazdaságává tette. Ez lehetőséget teremt nemcsak arra, hogy az európai cégek a kihulló szereplők helyébe lépjenek, hanem arra is, hogy az EU nagy lépéseket tegyen a digitális és innovációs függetlenedés útján. A Startup

Bővebben

Randizz a leendő befektetőddel a NAK TechLab eseményén!

Az agrár startupok rapid randikon beszélgethetnek a hazai társaságok képviselőivel, azonnali visszajelzéseket kaphatnak egyszerre több kockázatitőke-befektetőtől, és akár a soron következő befektetési körükhöz vezető lépéseket tehetnek. Jelentkezési határidő: április 27.

Bővebben