Bejutott a világ egyik legrangosabb nemzetközi pr-versenyeként számontartott Sabre Awards EMEA döntőjébe a magyar Goodwill Communications és a Duelbox által a Discovery Channel és a Telekom számára készített Aranyláz Magyarországon kampány. A fejlesztésben a magyar Duelbox startup is részt vett, ők fejlesztették azt az innovatív játékfelületet, ahol a tévénézők okostelefonjaikkal gyűjthettek virtuális aranyrögöket a többmilliós fődíj reményében.
Az interaktív „virtuális aranyrög-keresős” kampány az öt legjobb európai integrált marketingkampány közé került a megmérettetésen, amelynek az eredményhirdetését május 23-án tartják – írja a Market!ng&Media. A különböző kategóriák shortlisteseit közel 2500 nevezett pályamű közül választotta a több mint 40 nemzetközi szaktekintélyből álló nemzetközi zsűri.
Az „Aranyláz Magyarországon” kampány tévénézés közbeni virtuális aranyrögkeresésre invitálta a csatorna nézőit, kapcsolódva a Discovery egyik zászlóshajó műsorának, az Aranyláz Alaszkában sorozatnak a tematikájához.
Az interaktív kampány ideje alatt a Discovery Channel esti műsorai során a tévéképernyőn virtuális aranyrögök és kódok bukkantak fel. Ezeket a magyar Duelbox startup által fejlesztett innovatív játékfelületen keresztül, okostelefonjaikkal gyűjthettek élőben a tévénézők a többmilliós fődíj reményében, külön applikáció letöltése nélkül. Aki lemaradt az esti kódokról, az Telekom Archív TV szolgáltatásán keresztül visszanézhette az érintett műsorokat, és másnap estig még játszhatott az aktuális számsorokkal.
A négyhetes kampány során több mint ötezer játékos regisztrált a márkázott játékfelületen, akik több mint 28 ezer kódot küldtek be.
A kampány landing oldalát 72 ezer egyéni látogató tekintette meg, a kampányt kísérő különböző videós tartalmak – többek közt Dancsó Péter és Szirmai Gergő szponzorált videóit – több mint egymilliószor tekintették meg. A kampánynak köszönhetően a Discovery Channel nézettsége +29 százalékkal nőtt novemberben, a Telekom Archív TV szolgáltatás kölcsönzéseinek a száma pedig megnyolcszorozódott a kampányidőszakban az előző hetekhez képest.
Az Aranyláz Magyarországon kampány az idén már kapott szakmai elismerést: a Kreatív DMBP versenyen az integrált kampányok kategóriában Bronz-díjat nyert.