Hirdetés

Így kerülhet a házi lekvárod és a kézműves söröd a SPAR polcaira

Innovatív, egészséges és kiváló minőségű termékek nevezését várják a SPAR innovációs termékverseny szervezői. A jelentkezők közül kiválasztott legjobb húsz termék az őszi OMÉK-en megrendezésre kerülő versenyen mutatkozhat be, ahol az is eldől, hogy melyik lesz a tíz leginnovatívabb magyar élelmiszer.

Hirdetés

A kézműves sörök, a házi lekvárok, speciális édességek, különleges üdítő italok népszerűvé válásával egyre nagyobb az igény, hogy ezeket ne csak a termelőktől vagy webshopokban vásárolhassuk meg, hanem megszokott bevásárló helyeinken is hozzájuthassunk. A nagy élelmiszer láncok kínálatába azonban egyáltalán nem egyszerű bekerülni. Ezen kíván most változtatni a SPAR.

A nemrég meghirdetett HUNGARICOOL termékinnovációs verseny azoknak kínál bemutatkozási lehetőséget, akik rendelkeznek olyan termékkel, amelyet a vásárlók annak minősége, újszerűsége, egyedisége miatt szívesen vennének le a hazai boltok polcairól. Egész pontosan,

ha van egy újszerű élelmiszeripari terméked, az most könnyen az INTERSPAR polcaira kerülhet.

Az áruházlánc augusztus 23-ig tartó pályázatának üzenete az egyediség, az újszerűség, a kiváló minőség, a kézművesség, a fenntarthatóság és a környezettudatosság. A SPAR azokat az újonnan induló vagy új termékfejlesztésekkel piacra készülő vállalkozásokat kívánja a versennyel támogatni, amelyek az innovatív termékek gyártását tűzték ki célul, de még nem rendelkeznek széleskörű piaci bevezetéssel.

A verseny döntőjébe a legjobb húsz kerül, az OMÉK-en pedig kiválasztják azt a tíz terméket vagy termékcsaládot, amely egy féléves mentorprogramot követően 2020. április 23-tól az INTERSPAR áruházak polcaira kerül majd, így a legmenőbb hazai termékeket országszerte megismerhetik a vásárlók.

A SPAR HUNGARICOOL versenyének szakmai partnere az Agrármarketing Centrum, az innovatív rendezvény lebonyolításban pedig a The Connect East Incubator, a hazai innovációs versenyek specialistája segédkezik.

A versenyre jelentkezni a hivatalos weboldalon keresztül lehet, ahol minden további, nevezéshez szükséges információ is megtalálható.

Hirdetés

Innovációs ötletverseny a vízválság megelőzéséért

Aquathon címmel indít nemzetközi innovációs ötletversenyt a Kék Bolygó Klímavédelmi Alapítvány és a Design Terminal. A versenyre 2020. március 1-ig várjuk azoknak a startupoknak, egyetemi-, főiskolai hallgatóknak és pályakezdőknek a jelentkezését, akik a nemzetközi piacon is értékesíthető megoldást kínálnak a felelős vízhasználat széleskörű elterjesztéséért.

Bővebben
Hirdetés

Ígéretes portfólióval készül tőzsdére az OXO

OXO Technologies Holding néven új ernyőcéget alapított az OXO csoport, melyben befektetéseit egységes portfólióba rendezte. A vállalat ezzel a nyilvános piacot célozza meg, így egy jól működő angolszász mintát honosít, amelyhez hasonló még nincs a régióban. Hamarosan pedig magán- és intézményi befektetőknek is felkínálja a befektetés lehetőségét dinamikusan növekvő technológiai portfóliójába.

Bővebben

Ekkora exportbővülésre számítanak a kkv-k

Az exporttevékenységet folytató európai kkv-k több mint fele nagyobb forgalomra, közel harmaduk foglalkoztatás-bővülésre, minden második cég pedig piaci részesedésének növekedésére számít. A magyar kkv-k ennél valamivel visszafogottabb várakozásokkal bírnak – jelezte a kkv-k exportfejlesztését szolgáló Enterprise Europe Network (EEN).

Bővebben

Válságban a rolleres startup?

Kivonul 12 városból a jellegzetes zöld színű elektromos rollerekkel közösségi mobilitási szolgáltatást adó Lime. Az amerikai alapítású, rekordgyorsasággal globálissá fejlődött startup emellett alkalmazottai 14 százalékának elbocsátására kényszerül. De nem csak a Budapesten is megtalálható szolgáltatásnak döcögött az üzlete, van még egy sor rolleres startup, amelynek megtört a lendülete.

Bővebben

Globális startup hálózat tevékenykedik Budapesten

Előző év novemberében indult útjára a Startup Grind Budapest, ami a nemzetközi Startup Grind vállalkozói és startup közösség hazai szekciója. A Startup Grind közösség és a hozzá kapcsolódó eseménysorozat azzal a céllal jött létre 2010-ben, hogy a helyi közösségek megoszthassák egymással a problémáikat, kérdéseiket, és így egyfajta nyitott platformot nyújtson a hasonlóan gondolkodó vállalatok, cégek és startupok számára.

Bővebben

Jobban teljesít az iskolában, akinek naponta olvasnak mesét

Sikeres évet zárt az iskolákkal is együttműködő Bookr Kids magyar könyvstartup és a tavalyi 1 milliós könyvletöltés az idén szeretné megduplázni. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures portfólió cégének tavalyi eredménye az is, hogy magyar általános iskolák is megismerkedhettek a BOOKR formátummal: 1000 diák próbálhatta ki államilag fenntartott, vidéki, túlnyomórészt kistérségi intézményekben a BOOKR Suli programot.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások