Hirdetés

Így is lehet növelni a vállalkozókedvet

A jól felépített üzleti showműsorokból a még kevés tapasztalattal bíró vállalkozók olyan gyakorlati megoldásokat, ismereteket sajátíthatnak el, amelyekkel könnyebben boldogulhatnak az üzleti életben. A szaktudás és tapasztalat átadásának ugyanis kulcsszerepe van abban, hogy minél többen sikerre vigyék vállalkozásukat – vallja a K&H. A pénzintézet ezért már négy éve az RTL Klub Cápák között című műsorának pénzügyi mentora, ahol a versenyzők felkészítése mellett minden évben díjazza a leginnovatívabb ötletet, valamint oktatóanyagokat készít a vállalkozástervezés és -fejlesztés témakörében. Ezt a tevékenységet ismerték most el a Content Marketing Awards bronz minősítésével.  

A vállalkozásokkal foglalkozó műsorok között nagy népszerűségnek örvendenek az üzleti valóságshow-k, mivel ezek a szórakoztatás mellett kézzelfogható segítséget nyújtanak a leendő vállalkozóknak és ösztönzik a cégalapítást. A vállalkozni vágyók többek között megtanulhatják, hogyan kell meggyőzően előadni az ötletüket, mennyi időt kell fordítani egy vállalkozás elindítására, mikre kell figyelni egy üzleti terv megírásakor és mekkora kezdőtőkére lehet szükség az induláshoz. A K&H társadalmi felelősségvállalási tevékenységének meghatározó része a vállalkozásösztönzés és a pénzügyi tudatosság erősítése, ezért a kezdetektől, 4 éve támogatja az RTL Klub Cápák között című műsorát. Sokaknak van ugyanis innovatív ötlete, de csak kevesen rendelkeznek azzal a sokrétű vállalkozói ismerettel, amely elengedhetetlen egy cég indításához és sikeres működtetéséhez.

A pénzintézet műsorszponzoráció keretében végzett mentori tevékenysége ezért több részből állt. A felkészítés során a vállalkozók pénzügyi tudatosságát erősítette a pénzügyi tanácsokkal, valamint egyes vállalkozások esetében finanszírozási megoldással is támogatta az újító ötletek megvalósítását. A K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjjal pedig minden évben azt a vállalkozást ismerte el, amely egyediségével és hozzáértésével úttörő megoldást talál a fogyasztói igényekre. Ilyen például az idei nyertes is, a Ricely, amely a hazai piacon egyedülálló rizsalapú gyümölcsital, és ezzel újraértelmezheti az étkezés fogalmát. Továbbá az üzletetide.hu oldalon található tippekkel és szakmai videókkal, a sikeres hazai vállalkozók tapasztalatainak és életútjának bemutatásával adtak ötleteket az indulással és növekedéssel együtt járó kihívásokhoz.

Ezt a sokrétű tevékenységet díjazták most a Content Marketing Awards, televíziós szponzorációk és termékelhelyezések kategóriájában kapott bronz minősítéssel. „A szaktudás és a tapasztalat átadásának kulcsszerepe van abban, hogy Magyarországon minél többen tudják sikerre vinni vállalkozói elképzeléseiket, illetve szintet lépjenek cégükkel. A vállalkozások igényét jól mutatja, hogy a pénzügyi felkészítő rendezvényünk több mint 100 vállalkozást szólított meg. A K&H üzletetide oldalunkat a műsor időszakában közel 21 ezren látogatták, és a szakmai partnerekkel készített videóink már több mint 350 ezres megtekintésnél járnak. A mostani, kihívásokkal teli időszakban még inkább fontos, hogy a hazai kezdő és már működő vállalkozásoknak megadjuk azt a szakmai segítséget, amely nélkülözhetetlen a szintlépéshez” – mondta Rammacher Zoltán, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a díj kapcsán.

Ligát váltana a STRT: Balogh Petyáék a BÉT Standard kategóriába lépésre törekednek

A szabályozott piacra lépés érdekében a STRT már két szereplővel is együttműködik, és pénzügyi beszámolójukat is ennek megfelelően készítik el idén. Hogy mikor debütálhat a cég a BÉT Standard kategóriájában, egyelőre nem tudni – addig is elmagyarázzuk, hogy ez miért fontos.

Bővebben

Új szereplő jelent meg a közép-kelet-európai ökoszisztémában: Miben segíthet a Scale Factory a magyar scaleupoknak?

A szingapúri szolgáltató arra fókuszál, hogy minél hatékonyabban segítse ügyfelei növekedését és terjeszkedését új piacokon, a lehető legtöbb kereskedelmi hasznot hozva nekik. A Scale Factory mostantól a közép-kelet-európai régióból is várja a skálázódni kívánó vállalkozásokat.

Bővebben

Sok diáknak fogalma sincs arról, hogy milyen költségekkel jár a felnőtt élet – mondja Gyarmati Fanni, a Diverzum társalapítója

A Diverzum és a más ökoszisztéma-szereplők által készített Gen Z Reportból kiderül, hogy a fiatalok átlagos bérigénye közel sem olyan irreálisan magas, mint azt gondolnánk. A kutatási eredmények kapcsán beszélgettünk Gyarmati Fannival, a Diverzum társalapítójával.

Bővebben

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük.

Bővebben