A LEGO kis kockáit a világ minden részén imádják kicsik és nagyok. A cég elkötelezett szándéka, hogy a játékélményen keresztül olyan készségeket fejlesszen, ami hasznos lehet a gyerekeknek később a céljaik elérésében. A felhasználók pozitív visszajelzésein túl szakmai elismeréseket is gyűjtenek.
A múlt héten tette közzé a Reputation Institute az éves RepTrak®100 kutatásuk eredményeit. A LEGO Csoport stabilan tartja a tavaly megszerzett második helyét a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján.
A LEGO Csoport vezérigazgatója, Niels B. Christiansen így kommentálta az eredményt: „Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk. Ez visszatükrözi az egyedülálló LEGO® ötleteket és az általunk képviselt értékeket, valamint elkötelezett dolgozóink mindennapi munkáját, amit annak érdekében végeznek, hogy eljuttassák a LEGO játékélményt a világ minden táján élő gyermekeknek. Megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó LEGO rajongókkal összeköt bennünket.”
„Mióta 60 évvel ezelőtt szabadalmaztattuk a klasszikus LEGO kockát, elköteleztük magunkat a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése mellett. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO játékélményt, fontosabb, mint valaha. Ez az a cél, ami motivál és előrevisz minket. Ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon célunkat, hogy pozitív hatással legyünk a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsunk, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.’’
A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak®100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény. Stephen Hahn-Griffiths, a Reputation Institute kutatásvezetője így kommentálta a helyezést:
„Olyan globális vállalatként, amely minden szinten nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, a LEGO Csoport 77.9 ponttal második helyen végzett a RT100 Reputation Institute kutatásában – egyetlen globális vállalatként ért el ilyen magas pontszámot a felmérés Vállalati polgárság és Szerepvállalás dimenzióiban.”