Hirdetés

Így forgatja fel egy startup a marketing piacot

Inspiráló a Wobe San Franciscoban alapított marketinges startup profilváltási története. A határozott döntés és vakmerő csavar 9 millió dollárt hozott a vállalatnak!

A Wobe (korábban TapFwd) egy év eleji teljes rebranding, illetve a mobilhirdetési üzletáguk felszámolása után új ötletekkel frissítik fel a kicsit unalmas marketing ágazatot.

A társalapítók, Eddie Siegel és Alex Wasserman egy úgynevezett márkaszervizhálózatot építenek, új lehetőségeket kínálva a vállalatok számára, hogy hasonló profilú márkák marketing partnerséget alakítsanak ki. Azt állítják, hogy a Wove segítségével egy másik céggel való win-win kapcsolat kialakítása olyan egyszerű, mint egy Facebook ismerősnek jelölés.

„A vállalatok nem osztják meg egymással az adatbázisaikat, és nem is adják el egymásnak azt” – nyilatkozta Siegel a Techcrunchnak. „Azt látjuk az adatbázis megosztása és a partnerként folytatott marketing csak akkor jöhet létre, ha ahhoz egy harmadik szereplő is képbe kerül, mert a vállalatok nem tudnak kilépni abból, hogy a core business-t fejlesszék.”

Íme egy példa a Wobe stratégiájára: A Wag nevű kutyasétáltatással foglalkozo startup beregisztrál. A Wobe felismeri, hogy passzol a célcsoportjuk az Ollie-hoz, akik egy kutyaeledel startup. A két cég megállapodik abban, hogy rövid távú promóciót indítanak, amely kedvezményekkel szolgál az Ollie ügyfeleinek, ha Wag fiókot hoznak létre – és fordítva. A Wove ezután tárgyalásokat folytat a partnerség feltételeiről, fejleszti a promóciós anyagokat, és végül riportál arról, hogy ez a partnerség miként erősítette meg a vállalkozásokat.

Az új koncepció új befektetést is hozott: 9 millió dollárral lett gazdagabb a cég, s így mérnöki és fejlesztő csapatuk bővítését tervezik. Ebben a befektetési körben csatlakozott Howard Hartenbaum is hozzájuk az August Capital-tól a board team-be.

Forrás: TC

Ukrajnával karöltve erősítik a régiós ökoszisztémát a V4-ek: elindult a V4-Ukraine Talent Fusion Program

A program célja, hogy komplex eszközökkel segítse a térség ígéretes innovátorait, enyhítve ezzel a régió innovációs problémáin: a tőke- és diverzitáshiányon, illetve a tehetségek kivándorlásán. Mit kínál a program, és kik jelentkezhetnek? Mutatjuk!

Bővebben

Egyetemista vállalkozó vagy? Mutatunk egy jó kiugrási lehetőséget!

A Global Student Entrepreneur Awards (GSEA) hazai fordulóját február 15-én rendezik a Youth & University Entrepreneurship Day keretében. A versenyzők értékes partneri felajánlásokat szerezhetnek, a győztes pedig a nemzetközi pitch verseny regionális fordulójába is továbbjut.

Bővebben

Hulladékhő-hasznosítás, közösségi szerszámkölcsönzés, felvilágosítást segítő app – ilyen projektek mutatkoztak be az SZTE HSUP Ötletversenyén

A Szegedi Tudományegyetem hagyományosan egy verseny keretében dönti el, hogy a Hungarian Startup University Program második félévében milyen hallgatói projekteken fognak dolgozni a résztvevők. Fényképes beszámolóban hozzuk a részleteket!

Bővebben

Tap’n’Drink: Az Educatio Kiállítás remek bemutatkozási lehetőség az olyan innovatív startupoknak, mint mi

Akkreditált italcsapoló kurzust ugyan nem indítottak, de így is rengeteg látogatót vonzott az önkiszolgáló csapoló rendszert fejlesztő Tap’n’Drink az Educatio Kiállításon. De miért érte meg ez a startupnak, mennyire vonzotta a fiatalokat az innováció, és mit lehet tenni akkor, ha egy szemfüles diák a műszaki részleteket firtatja? Fazekas Mátét, a Tap’n’Drink alapítóját kérdeztük.

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások