Hirdetés

Így fonódik össze a jövőben az autóvezetés és a szórakoztatóipar

Talán mondanom sem kell, hogy következő napokban minden a CES (Consumer Electronics Show) körül forog a techvilágban, mindenki Las Vegas kongresszusi központjára figyel. A legjelentősebb elektronikai szakkiállítást 2011-óta szervezik, és a technológiai fejlesztések és trendek legfőbb mozgatórugójaként tartják számon. Az év eleji eseményen körülbelül 4 000 kiállítót és 170 000 látogatót várnak. Az Audi a korábbi évek gyakorlatához hűen ezúttal is kiállít a CES-en. 

Hirdetés

A nívós autómárka egy 7 000 fő befogadására alkalmas csarnokban állít ki 2019-ben, ahol ezúttal azt mutatja be az érdeklődőknek a koncepcióautóiban,

hogyan válik rövidesen az autóvezetés, az utazás digitálisan szórakoztató élménnyé.

A konnektivitás a jövő Audi modelljeiben még inkább jelen lesz, az önvezető funkciónak köszönhetően az utazásokat kikapcsolódásra szánhatjuk. Ebben segítenek majd az olyan újgenerációs szórakoztató berendezések, amelyek például azt is lehetővé teszik, hogy az utasok álló helyzetben mozi minőségben nézzenek végig egy filmet, vagy akár egyéb tartalmat töltsenek le a streaming szolgáltatással.

…és ki lenne jobb partner ennek a prezentálására, mint a Disney. Az “Audi Meets Disney” együttműködés szintén a CES-en mutatkozik be, melyről a cégek azt nyilatkozták, hogy a médiafogyasztás egészen új dimenzióit mutatja be.

Forrás: Cnet, AP

Foto: Audi MediaCenter

Hirdetés
Hirdetés

Briefly: Az élet nem állt meg 2020-ban, csak folytatódott az online térben

2020 újszerű kihívások elé állított mindenkit, a legtöbb problémára pedig a digitális tér nyújtotta a megoldást. A fennmaradáshoz szinte minden vállalkozásban újra kellett gondolni a kínált termékeket, szolgáltatásokat, vagy az alapvető üzleti működést. A Briefly-nél tudják, hogy sok vállalkozás számára ez egy teljesen új terep, ahol nem elég egyszerűen csak jelen lenni.

Bővebben

A mesterséges intelligencia segíthet a a hatékonyabb betegellátáson

Új, mesterséges intelligenciára alapuló kutatást indít a GE Healthcare a hatékonyabb betegellátás érdekében. A cég Edison platformján futó új prediktív analitikai szoftveres megoldások hatékonyan segítik az egészségügyi személyzet kapacitásának tervezését, az egészségügyi berendezések optimális kihasználását, ezáltal csökkentve a várólistákat és egyúttal költségmegtakarítást is eredményezve az intézményeknek

Bővebben

15 milliárd forintra emelkedett a Divat és Design Pályázat keretösszege

Az Innovációs- és Technológiai Minisztérium 10-ről 15 milliárd forintra emelte a hazai divat- és designipari vállalkozások támogatására indított pályázat keretösszegét. Így jelenleg 12 milliárd forintra pályázhatnak a konvergenciarégiók vállalkozásai a GINOP 1.2.14-20 konstrukció keretében, februártól pedig 3 milliárd forintos kerettel megnyílik a jelentkezés a Közép-Magyarországi Régióban működő vállalkozásoknak szóló VEKOP 1.2.7-20-ra is. A pályázat szakmai hátterét biztosító Magyar Divat & Design Ügynökség munkájának köszönhetően évtizedek óta nem látott támogatásban részesül az ágazat.

Bővebben
A Startup! Online is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel teljesen névtelenül megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Akár most, akár a későbbiekben a "Süti beállítások" gomb megnyomásával módosíthatod a beállításaidat. A későbbiekben ezt a funkciót a főoldal alján találod.
Cookie beállítások